59%

Komentáře a recenze 40

Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
Veľmi ma prekvapilo že môže existovať aj Ukrajinský Blair Witch. Herci celkom dobre hrajú ale niesu až taký ohromný a zdá sa mi že dej je až príliš nudný pretože iba koniec filmu je celkom napínavý. Celé sa mi to zdá ako keby to celé nebolo domyslené ale je to aj celkom fajn ľakačka takže moje hodnotenie je jasné. 6/10
Renfield
Renfield
2 873 bodů
4
Ve Ghoulovi hlavní lekací efekt obstarává zvuk, což na mě nějak nepůsobilo. Čikatilův duch je možná dobrý komerční tah, ale když chci film o něm, podívám se raději na Občan X. Ghoul se příliš táhl, je v něm spousta postav, které mě vyloženě rozčilovaly a taktéž spousta hloupých scén, kterým suverénně vévodí ta finální.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Jsem lehce na rozpacích. Ono to vůbec není špatné a fakt jsem se u toho bál. A věděl jsem do čeho jdu a co to bude za film, ale přesto se nakonec nemůžu ubránit zklamání, že je to ve své podstatě opravdu klon Blair Witch. Ano, příběh je jiný, ale děs je budován naprosto stejně jako přes kopírák a tak nějak jsem všechno čekal. V zámoří si z toho na zadek nikdo nesedne. Velká škoda, přeci jen to chtělo trochu invence, aby v tom ta Záhada Blair Witch nebyla tak moc znát. Zajímavý byl námět snímku, to musím říct. Jen mi k příběhu masového vraha, z jehož skutečného příběhu se toho ale do filmu moc nedostalo, zase nesedí ta duchařina a spiritismus. Na druhou stranu nemůžu jen hanět, to by bylo hodně nespravedlivé. Snímek je samozřejmě natočený zručně, lekačky obvykle fungují, klaustrofobický záběr mě mrazil i v poledne a celkově to vypadá sympaticky "nečešsky". Navíc jsem strašně rád, že nějaký dobrý český filmař si konečně vzal na paškál pořádnou žánrovou záležitost. Přeji filmu úspěch a aby ukázal jiným kolegům, že i u nás to jde a nemusí se točit pořád jen to samé.
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
6
Asi tak tři čtyři dobré nápady, jinak úplně klasická ukázka dnes již do sebe zacykleného subžánru found footage. Filmu by asi nejvíc prospělo, kdyby byl natočený v roce 2002. Na Česko dobrý, ale lekačky jsou fakt toho nejtrapnějšího zrna. Kmit v záběru, rána na celej sál, to má být jako strašidelný??
virgoii
virgoii
1 458 bodů
0
Petr Jakl okopíroval několik hororových dějů z filmů : Blair Witch, Paranormal Activity, Černobylské deníky,atd. A asi si myslel co nenatočil za veledílo.Tam radši ať skáče do krabic a dělá co mu jde a režírováni filmů nechá lidem co to umí.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
7.5
S nadšením mohu říci, že odvážný Čecháček Petr Jákl přišel s něčím naprosto atypickým pro naši úsměvnou kinematografii. Rozhodně se nejedná o přelomový kousek a v zámoří jej pravděpodobně téměř nikdo nezaznamená, pro naši kulturu je to ale nový prvek, který potvrzuje postupný rozkvět všech žánrů v úrodném kraji českém. Očividná inspirace u slavnějších předků je vydařená, Jákl sice nepřináší nic osobitého či novátorského, ale má jasnou představu a inspiruje se dle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Skvěle využívá prověřené postupy a přitom se zbavuje častých neduhů podobných žánrových snímků. S ničím se neotálí, mrazivá atmosféra začíná působit již od prvních minut a stopáž je akurátní. Finální rozuzlení nabízí neuzavřený příběh a velké množství nezodpovězených otázek, které umocňují všudypřítomný závan ponuré záhadnosti. Neznámá omladina podává slušné výkony a dodává na autentičnosti. Kvalitní snímek talentovaného režiséra s kaskadérskou odvahou, který se nebojí obohatit českého diváka o dosud neviděný zážitek. 75%
Senkys57
Senkys57
973 bodů