Děti devadesátek znají Kevina Sorba jako Herkula z brakového novozélandského seriálu. Děti desátých let nového století ho znají jako konspirátora a konzervativního trolla, který vystupuje proti každému, kdo není heterosexuální bílý muž, šíří konspirace o covidu, vystupuje proti interrupcím a lobbuje za zbrojařský průmysl. Proč? Protože to po něm chce jeho bůh! Také věří, že je obětí cancel culture. A jako každý správný zrušený umělec, který nesmí veřejně říkat své názory, o tom rozdává jeden rozhovor za druhým.
Články 7
Když se poohlížíme po žebříčcích finančně nejúspěšnějších snímků historie, na nejvyšších pozicích většinou najdeme díla Jamese Camerona nebo Marvelu. Jejich miliardové zisky jsou úžasné, ale reálný příjem zkresluje inflace a především vysoké produkční a marketingové ceny. V tomto článku se zaměříme na odlišný žebříček nízkorozpočtových titulů, které při porovnání příjmů a nákladů z kin získaly historicky nejvyšší návratnost. Jsou důkazem toho, že s originálním a funkčním konceptem můžete i levně pořídit globální filmovou senzaci.
Kdo by si z devadesátých let nepamatoval seriály Xena a Herkules? Pravda, z dnešního pohledu to žádná seriálová extratřída není, to ale nemění nic na tom, že šlo ve své době o extrémně úspěšné projekty. Představitel Herkula Kevin Sorbo slaví tento týden narozeniny – je mu 64 let –, proto jsme se rozhodli podívat se na zoubek jeho poherkulovské kariéře.
Minulý týden jsem byl při psaní tržeb opatrný v tom, že bych start Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti považoval za vyložený úspěch. Filmu totiž po velkém nástupu rychle začal docházet dech a bylo otázkou, jak si povede dál.
O víkendu vstoupily do amerických kin tři papírově silné tituly - pokračování animovaného hitu Rio, nová sportovní komedie Draft Day a mysteriózní horor Oculus. Dokázala některé z novinek porazit marvelácké eso Kapitána Ameriku?
Novinka Darrena Aronofskyho Noe měla tu nejlepší možnou reklamu - kontroverzní reakce. Tak už to se svérázné pojatými biblickými příběhy chodí. Navzdory tomu, že jsou v zámoří silně věřící, snímek si odnesl překvapivě kladné recenze.
Víkendové tržby zase jednou ukázaly, že kvalita nutně nepůjde ruku v ruce s úspěchem. Sci-fi Divergence, což je takový mix Hunger Games (dystopická společnost) a Harryho Pottera (několik frakcí, kdy každá sází na jinou ctnost), se mohla opřít o populární knižní předlohu. Mupeti jsou obrovský fenomén sám o sobě, přičemž před třemi lety si v kinech přišli na slušné peníze.