Zajímavosti o Assassin's Creed

56%

Zajímavosti 100

  • Když Aguilar de Nerha dává Kryštofu Kolumbovi rajské jablko, Kryštof říká: "Po světle slunce bych měl opustit tento starý svět." V té době však Kryštof nevěděl, že nějaký "Nový svět" existuje, protože se pouze snažil najít výhodnější cestu do Asie. Pokud neexistoval Nový svět, nemohl mít ani představu o Starém světě.
  • Kolumbovy ostatky byly několikrát převezeny, dokonce možná přes Atlantik na Kubu (a zpět). Dokonce se předpokládá, že část jeho ostatků se nachází v Dominikánské republice. Vzhledem k těmto okolnostem je předčasné se domnívat, že vědí, kde se jablko nachází, na základě předpokladu, že si ho Kolumbus vzal do hrobu.
  • Praktiku odřezávání prsteníčku u zasvěcenců asasínů ukončil mistr Bratrstva Altair někdy po jeho reformě v roce 1192. Tato skutečnost byla zmíněna ve videohře "Assassin's Creed II" (2009), která se odehrává několik desetiletí před událostmi ve filmu. Vzhledem k tomu, že film a jeho pokračování jsou originálními příběhy zasazenými do stejného univerza jako hry, odstranění prstu pro použití skryté čepele nebylo v době, kdy se Aguilar připojil k Bratrstvu, již po staletí nutné. Ubisoft a tým série Assassin's Creed vysvětlili, že španělská větev Bratrstva, k níž Aguilar patří, stále každému zasvěcenci usekává jeden prst, aby zajistila oddanost a loajalitu každého zasvěcence při obraně Bratrstva i Kréda. Proto má Aguilar useknutý prsteníček jen na jedné ruce, přestože ovládá dvě skryté čepele; useknutí prstu už není o funkci, ale spíše o symbolice a oddanosti.
  • Michael Fassbender v rozhovoru z roku 2017 film kritizoval a označil ho za "promarněnou příležitost". Pokračoval: "Určitě to nebylo ideální. Myslím, že jsme tam trochu propásli příležitost. Takže počkáme a uvidíme, s čím Ubisoft přijde. Ale zatím nevím". Na otázku, co by udělal jinak, odpověděl: "Udělal bych to zábavnější, to je opravdu hlavní poznámka. Pocit z filmu, myslím, že se bral příliš vážně a k akci bych se dostal mnohem rychleji. Myslím, že film má tři začátky, což je chyba."
  • Část natáčení probíhala na Maltě, tradičním ostrovním sídle maltézských rytířů, kteří byli obdobou templářů.
  • Film si v pokladnách kin nevedl příliš dobře, celosvětově utržil 240 milionů dolarů oproti rozpočtu 125 milionů dolarů.
  • Jed Kurzel složil hudbu k tomuto filmu, který režíroval jeho starší bratr Justin Kurzel. Jed Kurzel je australský zpěvák, skladatel a filmový skladatel. Je zakládajícím členem bluesrockového dua The Mess Hall.
  • Hlavní natáčení filmu začalo 31. srpna 2015 a natáčelo se na Maltě, v Londýně, ve Španělsku a na scéně 007 v Pinewood Studios.
  • Ubisoft změnil distributora ze Sony Entertainment na 20th Century Fox, důvod však nebyl zveřejněn.
  • Podle Michaela Fassbendera byly jeho oblíbenými zbraněmi ve filmu čepele a luk se šípy.
  • Když Aguilarovi nasazují skrytou čepel, je mu odstraněn prsteníček na pravé ruce. To je v rozporu s hrou, zatímco skrytá čepel byla navržena pro levou ruku, aby asasínova ruka s mečem zůstala silná.
  • V průběhu filmu to v arabštině říká Calův otec a Předek... "La Shaaya Waqin Moutlaq Bale Kouloun Moumkin" V překladu do češtiny to znamená: "Nic není pravda, všechno je dovoleno".
  • Měla být vydána v roce 2015, ale byla odložena na rok 2016.
  • Pátý film Justina Kurzela, ale jeho největší rozpočet na film. "Assassin's Creed" stál 130 milionů dolarů. Oproti jeho poslednímu filmu "Macbeth" (2015), který stál 15 milionů dolarů.
  • V příběhu měla vystupovat současná postava Lary, dvanáctiletého potomka španělské vražedkyně Marie z 15. století, kterou ztvárnila Octavia Selena Alexandru. Její příběh měl spočívat v tom, že se jí ujali Rikkinové poté, co byla její vlastní rodina vyvražděna. Měla navázat vztah matky a dcery se Sofií Rikkinovou a stát se přítelkyní Calluma Lynche, ale tato postava byla z filmu vystřižena. Několik jejích scén je k vidění v sekci vymazaných scén na domácím videu.
  • Do role Marie byla zvažována Alicia Vikander, než byla obsazena Ariane Labed. Vikander od toho upustila, protože se rozhodla natočit "Jason Bourne" (2016), a to hlavně kvůli fanouškovskému faktoru. Podle jejích slov byla role Marie jednou ze tří nabízených rolí najednou vedle Heather v Bourneovi a hlavní role Mae Holland ve filmu "Circle: Uzavřený kruh" (2017). Alicia si pak zahrála další videoherní postavu, Laru Croft, ve filmu "Tomb Raider"(2018).
  • Robert Downey Jr. se prý ve filmu objeví jako Leonardo Da Vinci. Ve filmu "Iron Man" (2008) je Downeyho postava Tony Stark přirovnávána k Da Vincimu.
  • Když je Animus poprvé ukázán, můžete v pozadí nad Calovým ramenem vidět Animus 2.0 (použitý ve videohrách "Assassin's Creed II" (2009) a "Assassin's Creed: Brotherhood" (2010)).
  • Podle producentů Justin Kurzel zrežíroval obrovské akční sekvence opravdu rychle díky své vysoké úrovni organizace. Například na akční scénu připravovali koně pět týdnů, ale samotná scéna byla natočena během tří dnů.
  • Při stavbě kulis na nádvoří na Maltě se při bouři objevila vodní smršť, která se přesunula na pevninu a zasáhla přímo kulisy a způsobila škody.
  • Drony byly z velké části použity k natáčení některých nejsvižnějších akčních scén filmu.
  • Jméno hlavního hrdiny "Aguilar" je latinské slovo, které znamená "orel", což je obchodní značka videoherní série a pták, který je přímo spojen s asasíny, kteří jsou známí tím, že mají orlí zrak. Ten se výrazně objevuje ve všech videohrách série Assassin's Creed.
  • Michael Fassbender staví tématiku filmu do protikladu k Hvězdným válkám, v nichž existuje temná a světlá strana, zatímco tento film je morálně velmi nejednoznačný: obě strany - templáři i asasíni - jsou v určitých momentech pokrytecké a nejsou v něm jednoznačně dobré a špatné postavy. Z tohoto hlediska je film pro diváky o něco provokativnější, protože lidem neříká, ke kterým postavám se mají vcítit a co si mají o každé z nich myslet.
  • Podle Michaela Fassbendera bylo hlavním přístupem při tvorbě tohoto filmu respektovat mnoho věcí z her, ale zároveň mu dát osobní nádech.
  • Původně to měly být 2 hodiny a 20 minut. Pak byl zkrácen na 1 hodinu a 48 minut.
  • Ve hrách je Animus stroj pro virtuální realitu, který znovuobjevila, vyvinula a prodává společnost Abstergo Industries. Umožňuje uživateli číst genetickou paměť subjektu a promítat ji na externí obrazovku ve třech rozměrech.
  • Kromě generálního ředitele společnosti Abstergo Alana Rikkina (který se krátce objevil v první hře "Assassin's Creed" (2007)) se ve filmu objevují zcela nové postavy, navržené a vytvořené na základě originálního příběhu.
  • Režisér Justin Kurzel chtěl, aby události z minulé časové linie vypadaly a působily méně jako fantazie a více jako skutečný historický kontext.
  • Michael Fassbender se aktivně podílel na postprodukci filmu, včetně střihu.
  • Během jedné ze scén honičky, kdy Ojeda pronásleduje Aguilara a Marii, je voják sražen ze zdi a dopadne do hromady sena. Ve hrách Assassin's Creed se kupky sena nejčastěji používaly k přerušení pádu hlavního hrdiny, zejména při skoku z vysokého stanoviště.
  • Michael Fassbender se stal producentem tohoto filmu, protože chtěl pracovat na něčem, co zná a vidí od začátku.
  • Podle Jeana-Juliena Baronneta, generálního ředitele společnosti Ubisoft Motion Pictures se sídlem v Paříži, byl Michael Fassbender první volbou společnosti Ubisoft pro roli ikonického hrdiny v kapuci. Baronnet v rozhovoru také uvedl, že žádná z chystaných filmových adaptací Ubisoftu se nebude držet stejného děje jako příslušné hry, ale zaměří se na vyprávění nových příběhů paralelně s těmito hrami.
  • V herní sérii Assassin's Creed má současná postava Desmonda jizvu na pravé straně rtu. Stejnou jizvu má i asasín z prvního dílu "Assassin's Creed" (2007) Altair, stejně jako asasín z "Assassin's Creed II"(2009), "Assassin's Creed: Brotherhood" (2010) a "Assassin's Creed: Revelations" (2011), Ezio. Shodou okolností má podobnou jizvu na stejné straně horního rtu i Michael Fassbender.
  • Hlavním přáním režiséra Justina Kurzela v tomto filmu bylo zachovat co největší reálnost. Většina akčních sekvencí, včetně kaskadérských kousků, byla natočena pokud možno přímo před kamerou.
  • Příběh filmu bude nový scénář napsaný speciálně pro tento účel a nebude se řídit dějem her, což umožní společnosti Ubisoft rozvíjet jedinečné příběhy pro velké plátno a zároveň zachovat jejich příběhy na našich malých obrazovkách.
  • Justin Kurzel nechtěl, aby film působil jako film o superhrdinech, chtěl obsáhnout "to, co je to být člověkem" prostřednictvím praktických efektů a kaskadérských kousků náročných na parkur.
  • Aguilarův kostým je vyroben ze šesti tisíc korálků, které jsou ručně šité.
  • Historické sekvence odehrávající se ve Španělsku v 15. století byly natočeny ve španělštině. Podle Justina Kurzela se je snažili natočit nejprve v angličtině, ale rozhodnutí pro španělštinu bylo příliš zřejmé a dobré a dodává filmu exotičnost a bohatost. Ve hrách však byly tyto sekvence v angličtině, stejně jako všechny scény ze současnosti. Což bylo vysvětleno přítomností zabudovaného překladače v přístroji Animus.
  • Michael Fassbender se jako jeden z producentů zasadil o to, aby film režíroval Justin Kurzel po jejich spolupráci na filmu "Macbeth" (2015). Fassbender si také opět vybral Marion Cotillard jako svou hereckou partnerku.
  • Při ztvárnění Aguilara de Nerha, hlavního hrdiny minulé časové linie, nosil Michael Fassbender hnědé kontaktní čočky, čímž vytvářel odcizující efekt vůči vnějšímu světu a dosáhl jemného rozdílu mezi ním a Callumem Lynchem, hlavním hrdinou současné časové linie.
  • Fassbendera k projektu přilákalo, že chtěl natočit fantasy film, který má vědecké kořeny, a také se mu zdála zajímavá myšlenka souboje templářů a asasínů.
  • Tento film je natočen podle stejnojmenné hry. Herec Michael Fassbender až do doby těsně před začátkem natáčení nikdy nehrál žádnou z devíti her této série, dokonce ani nevěděl, že hry existují, dokud nebyl najat společností Ubisoft.
  • Marion Cotillardová v květnu 2016 francouzskému časopisu Studio Ciné Live řekla, že když byla na natáčení filmu "Kameny bolesti" (2016), dostala novou verzi scénáře Assassin's Creed a zjistila, že její postava, a tím i film, už neodpovídá tomu, co měla ráda. Zavolala proto režisérovi Justinu Kurzelovi a ten s jejími neshodami plně souhlasil. Patnáct dní Kurzel, Michael Fassbender a Cotillardová přepracovávali scénář.
  • 80 % filmu, včetně kaskadérských kousků, komparzu a lokací, bylo natočeno na kameru bez použití CGI.
  • Režisér Justin Kurzel nechtěl ukázat asasíny jako hrdiny a templáře jako padouchy, nebo naopak, protože obě ideologie nelze jednoznačně označit za správné nebo špatné a obě mohou být zkažené, mohou se dostat do extrémů: anarchie u asasínů a kontrola u templářů.
  • Výroba kostýmů asasínů trvala 2-3 měsíce a všechny byly vyrobeny ručně. Existuje osm verzí každého kostýmu, přičemž každému z asasínů se věnoval celý kostýmní tým.
  • Postavu Brendana Gleesona Josepha Lynche hraje v mládí Brian Gleeson, Brendanův syn.
  • Společnost Ubisoft poskytla tvůrcům rekvizit podrobný seznam všech zbraní, které kdy byly pro hry vyrobeny, aby se jimi mohli řídit.
  • Michael Fassbender a Ariane Labedová si 95 % soubojů ve filmu natočili sami.
  • Ve filmu je zachycen nejvyšší volný pád kaskadéra za posledních téměř 35 let. Kaskadér Damien Walters předvedl volný pád z výšky 125 stop (38 metrů), který trval téměř 3 sekundy a dopadl rychlostí 61 mil za hodinu.
  • Když Aguilar de Nerha dává Kryštofu Kolumbovi rajské jablko, Kryštof říká: "Po světle slunce bych měl opustit tento starý svět." V té době však Kryštof nevěděl, že nějaký "Nový svět" existuje, protože se pouze snažil najít výhodnější cestu do Asie. Pokud neexistoval Nový svět, nemohl mít ani představu o Starém světě.
  • Kolumbovy ostatky byly několikrát převezeny, dokonce možná přes Atlantik na Kubu (a zpět). Dokonce se předpokládá, že část jeho ostatků se nachází v Dominikánské republice. Vzhledem k těmto okolnostem je předčasné se domnívat, že vědí, kde se jablko nachází, na základě předpokladu, že si ho Kolumbus vzal do hrobu.
  • Praktiku odřezávání prsteníčku u zasvěcenců asasínů ukončil mistr Bratrstva Altair někdy po jeho reformě v roce 1192. Tato skutečnost byla zmíněna ve videohře "Assassin's Creed II" (2009), která se odehrává několik desetiletí před událostmi ve filmu. Vzhledem k tomu, že film a jeho pokračování jsou originálními příběhy zasazenými do stejného univerza jako hry, odstranění prstu pro použití skryté čepele nebylo v době, kdy se Aguilar připojil k Bratrstvu, již po staletí nutné. Ubisoft a tým série Assassin's Creed vysvětlili, že španělská větev Bratrstva, k níž Aguilar patří, stále každému zasvěcenci usekává jeden prst, aby zajistila oddanost a loajalitu každého zasvěcence při obraně Bratrstva i Kréda. Proto má Aguilar useknutý prsteníček jen na jedné ruce, přestože ovládá dvě skryté čepele; useknutí prstu už není o funkci, ale spíše o symbolice a oddanosti.
  • Michael Fassbender v rozhovoru z roku 2017 film kritizoval a označil ho za "promarněnou příležitost". Pokračoval: "Určitě to nebylo ideální. Myslím, že jsme tam trochu propásli příležitost. Takže počkáme a uvidíme, s čím Ubisoft přijde. Ale zatím nevím". Na otázku, co by udělal jinak, odpověděl: "Udělal bych to zábavnější, to je opravdu hlavní poznámka. Pocit z filmu, myslím, že se bral příliš vážně a k akci bych se dostal mnohem rychleji. Myslím, že film má tři začátky, což je chyba."
  • Část natáčení probíhala na Maltě, tradičním ostrovním sídle maltézských rytířů, kteří byli obdobou templářů.
  • Film si v pokladnách kin nevedl příliš dobře, celosvětově utržil 240 milionů dolarů oproti rozpočtu 125 milionů dolarů.
  • Jed Kurzel složil hudbu k tomuto filmu, který režíroval jeho starší bratr Justin Kurzel. Jed Kurzel je australský zpěvák, skladatel a filmový skladatel. Je zakládajícím členem bluesrockového dua The Mess Hall.
  • Hlavní natáčení filmu začalo 31. srpna 2015 a natáčelo se na Maltě, v Londýně, ve Španělsku a na scéně 007 v Pinewood Studios.
  • Ubisoft změnil distributora ze Sony Entertainment na 20th Century Fox, důvod však nebyl zveřejněn.
  • Podle Michaela Fassbendera byly jeho oblíbenými zbraněmi ve filmu čepele a luk se šípy.
  • Když Aguilarovi nasazují skrytou čepel, je mu odstraněn prsteníček na pravé ruce. To je v rozporu s hrou, zatímco skrytá čepel byla navržena pro levou ruku, aby asasínova ruka s mečem zůstala silná.
  • V průběhu filmu to v arabštině říká Calův otec a Předek... "La Shaaya Waqin Moutlaq Bale Kouloun Moumkin" V překladu do češtiny to znamená: "Nic není pravda, všechno je dovoleno".
  • Měla být vydána v roce 2015, ale byla odložena na rok 2016.
  • Pátý film Justina Kurzela, ale jeho největší rozpočet na film. "Assassin's Creed" stál 130 milionů dolarů. Oproti jeho poslednímu filmu "Macbeth" (2015), který stál 15 milionů dolarů.
  • V příběhu měla vystupovat současná postava Lary, dvanáctiletého potomka španělské vražedkyně Marie z 15. století, kterou ztvárnila Octavia Selena Alexandru. Její příběh měl spočívat v tom, že se jí ujali Rikkinové poté, co byla její vlastní rodina vyvražděna. Měla navázat vztah matky a dcery se Sofií Rikkinovou a stát se přítelkyní Calluma Lynche, ale tato postava byla z filmu vystřižena. Několik jejích scén je k vidění v sekci vymazaných scén na domácím videu.
  • Do role Marie byla zvažována Alicia Vikander, než byla obsazena Ariane Labed. Vikander od toho upustila, protože se rozhodla natočit "Jason Bourne" (2016), a to hlavně kvůli fanouškovskému faktoru. Podle jejích slov byla role Marie jednou ze tří nabízených rolí najednou vedle Heather v Bourneovi a hlavní role Mae Holland ve filmu "Circle: Uzavřený kruh" (2017). Alicia si pak zahrála další videoherní postavu, Laru Croft, ve filmu "Tomb Raider"(2018).
  • Robert Downey Jr. se prý ve filmu objeví jako Leonardo Da Vinci. Ve filmu "Iron Man" (2008) je Downeyho postava Tony Stark přirovnávána k Da Vincimu.
  • Když je Animus poprvé ukázán, můžete v pozadí nad Calovým ramenem vidět Animus 2.0 (použitý ve videohrách "Assassin's Creed II" (2009) a "Assassin's Creed: Brotherhood" (2010)).
  • Podle producentů Justin Kurzel zrežíroval obrovské akční sekvence opravdu rychle díky své vysoké úrovni organizace. Například na akční scénu připravovali koně pět týdnů, ale samotná scéna byla natočena během tří dnů.
  • Při stavbě kulis na nádvoří na Maltě se při bouři objevila vodní smršť, která se přesunula na pevninu a zasáhla přímo kulisy a způsobila škody.
  • Drony byly z velké části použity k natáčení některých nejsvižnějších akčních scén filmu.
  • Jméno hlavního hrdiny "Aguilar" je latinské slovo, které znamená "orel", což je obchodní značka videoherní série a pták, který je přímo spojen s asasíny, kteří jsou známí tím, že mají orlí zrak. Ten se výrazně objevuje ve všech videohrách série Assassin's Creed.
  • Michael Fassbender staví tématiku filmu do protikladu k Hvězdným válkám, v nichž existuje temná a světlá strana, zatímco tento film je morálně velmi nejednoznačný: obě strany - templáři i asasíni - jsou v určitých momentech pokrytecké a nejsou v něm jednoznačně dobré a špatné postavy. Z tohoto hlediska je film pro diváky o něco provokativnější, protože lidem neříká, ke kterým postavám se mají vcítit a co si mají o každé z nich myslet.
  • Podle Michaela Fassbendera bylo hlavním přístupem při tvorbě tohoto filmu respektovat mnoho věcí z her, ale zároveň mu dát osobní nádech.
  • Původně to měly být 2 hodiny a 20 minut. Pak byl zkrácen na 1 hodinu a 48 minut.
  • Ve hrách je Animus stroj pro virtuální realitu, který znovuobjevila, vyvinula a prodává společnost Abstergo Industries. Umožňuje uživateli číst genetickou paměť subjektu a promítat ji na externí obrazovku ve třech rozměrech.
  • Kromě generálního ředitele společnosti Abstergo Alana Rikkina (který se krátce objevil v první hře "Assassin's Creed" (2007)) se ve filmu objevují zcela nové postavy, navržené a vytvořené na základě originálního příběhu.
  • Režisér Justin Kurzel chtěl, aby události z minulé časové linie vypadaly a působily méně jako fantazie a více jako skutečný historický kontext.
  • Michael Fassbender se aktivně podílel na postprodukci filmu, včetně střihu.
  • Během jedné ze scén honičky, kdy Ojeda pronásleduje Aguilara a Marii, je voják sražen ze zdi a dopadne do hromady sena. Ve hrách Assassin's Creed se kupky sena nejčastěji používaly k přerušení pádu hlavního hrdiny, zejména při skoku z vysokého stanoviště.
  • Michael Fassbender se stal producentem tohoto filmu, protože chtěl pracovat na něčem, co zná a vidí od začátku.
  • Podle Jeana-Juliena Baronneta, generálního ředitele společnosti Ubisoft Motion Pictures se sídlem v Paříži, byl Michael Fassbender první volbou společnosti Ubisoft pro roli ikonického hrdiny v kapuci. Baronnet v rozhovoru také uvedl, že žádná z chystaných filmových adaptací Ubisoftu se nebude držet stejného děje jako příslušné hry, ale zaměří se na vyprávění nových příběhů paralelně s těmito hrami.
  • V herní sérii Assassin's Creed má současná postava Desmonda jizvu na pravé straně rtu. Stejnou jizvu má i asasín z prvního dílu "Assassin's Creed" (2007) Altair, stejně jako asasín z "Assassin's Creed II"(2009), "Assassin's Creed: Brotherhood" (2010) a "Assassin's Creed: Revelations" (2011), Ezio. Shodou okolností má podobnou jizvu na stejné straně horního rtu i Michael Fassbender.
  • Hlavním přáním režiséra Justina Kurzela v tomto filmu bylo zachovat co největší reálnost. Většina akčních sekvencí, včetně kaskadérských kousků, byla natočena pokud možno přímo před kamerou.
  • Příběh filmu bude nový scénář napsaný speciálně pro tento účel a nebude se řídit dějem her, což umožní společnosti Ubisoft rozvíjet jedinečné příběhy pro velké plátno a zároveň zachovat jejich příběhy na našich malých obrazovkách.
  • Justin Kurzel nechtěl, aby film působil jako film o superhrdinech, chtěl obsáhnout "to, co je to být člověkem" prostřednictvím praktických efektů a kaskadérských kousků náročných na parkur.
  • Aguilarův kostým je vyroben ze šesti tisíc korálků, které jsou ručně šité.
  • Historické sekvence odehrávající se ve Španělsku v 15. století byly natočeny ve španělštině. Podle Justina Kurzela se je snažili natočit nejprve v angličtině, ale rozhodnutí pro španělštinu bylo příliš zřejmé a dobré a dodává filmu exotičnost a bohatost. Ve hrách však byly tyto sekvence v angličtině, stejně jako všechny scény ze současnosti. Což bylo vysvětleno přítomností zabudovaného překladače v přístroji Animus.
  • Michael Fassbender se jako jeden z producentů zasadil o to, aby film režíroval Justin Kurzel po jejich spolupráci na filmu "Macbeth" (2015). Fassbender si také opět vybral Marion Cotillard jako svou hereckou partnerku.
  • Při ztvárnění Aguilara de Nerha, hlavního hrdiny minulé časové linie, nosil Michael Fassbender hnědé kontaktní čočky, čímž vytvářel odcizující efekt vůči vnějšímu světu a dosáhl jemného rozdílu mezi ním a Callumem Lynchem, hlavním hrdinou současné časové linie.
  • Fassbendera k projektu přilákalo, že chtěl natočit fantasy film, který má vědecké kořeny, a také se mu zdála zajímavá myšlenka souboje templářů a asasínů.
  • Tento film je natočen podle stejnojmenné hry. Herec Michael Fassbender až do doby těsně před začátkem natáčení nikdy nehrál žádnou z devíti her této série, dokonce ani nevěděl, že hry existují, dokud nebyl najat společností Ubisoft.
  • Marion Cotillardová v květnu 2016 francouzskému časopisu Studio Ciné Live řekla, že když byla na natáčení filmu "Kameny bolesti" (2016), dostala novou verzi scénáře Assassin's Creed a zjistila, že její postava, a tím i film, už neodpovídá tomu, co měla ráda. Zavolala proto režisérovi Justinu Kurzelovi a ten s jejími neshodami plně souhlasil. Patnáct dní Kurzel, Michael Fassbender a Cotillardová přepracovávali scénář.
  • 80 % filmu, včetně kaskadérských kousků, komparzu a lokací, bylo natočeno na kameru bez použití CGI.
  • Režisér Justin Kurzel nechtěl ukázat asasíny jako hrdiny a templáře jako padouchy, nebo naopak, protože obě ideologie nelze jednoznačně označit za správné nebo špatné a obě mohou být zkažené, mohou se dostat do extrémů: anarchie u asasínů a kontrola u templářů.
  • Výroba kostýmů asasínů trvala 2-3 měsíce a všechny byly vyrobeny ručně. Existuje osm verzí každého kostýmu, přičemž každému z asasínů se věnoval celý kostýmní tým.
  • Postavu Brendana Gleesona Josepha Lynche hraje v mládí Brian Gleeson, Brendanův syn.
  • Společnost Ubisoft poskytla tvůrcům rekvizit podrobný seznam všech zbraní, které kdy byly pro hry vyrobeny, aby se jimi mohli řídit.
  • Michael Fassbender a Ariane Labedová si 95 % soubojů ve filmu natočili sami.
  • Ve filmu je zachycen nejvyšší volný pád kaskadéra za posledních téměř 35 let. Kaskadér Damien Walters předvedl volný pád z výšky 125 stop (38 metrů), který trval téměř 3 sekundy a dopadl rychlostí 61 mil za hodinu.