Přesně podle očekávání naprosto zbytečný, nudný, hloupý a ve všech směrech špatný film, který těží z kultovního prvního dílu, tím nejhorším možným způsobem.
Film odtržený od času a prostoru, který by zároveň tak hodně moc chtěl být moderní a aktuální (legračně nemístné popkulturní odkazy). Postavy se zjevují kdekoliv kdykoliv po celé ČR, náhodně se potkávají a cítí k sobě náhodné emoce. Prachař chodí po světe, mlčí a spí s náhodnými ženami (které se k němu v prvním dialogu chovají jako k mnohaletému známému), všichni veksláci jsou milionáři krom Skamene, protože to tak je napsáno ve scénáři. Nechce se mi komentář třídit do soudržného celku ani se starat, jestli srozumitelně říká všechno, co chci, protože to nedělá ani Olmer u svého filmu. Typická řachanda od nul pro nuly o nulách, které jsou na tom ještě hůř - aby se bylo komu smát. Viz scény na pracáku nebo prostřihy nedůstojných zaměstnání - diváci se smáli nejvíc za celou dobu, protože to chtějí - vidět lidi, co jsou na tom hůř než oni.
bohuzel... bony a klid byl sveho casu a ve sve dobe i pres nejake vyhrady vyborny (nebylo lehke natocit takovy film v takove dobe)... ale tohle?!?! co to je?? jestli Babovresky dopadly na dno ceske kinematografie tak tohle uz je zavrtano hloubeji nez sachty OKD... a nepomuzou tomu ani flashbacky (aby divak vubec vedel o ktere postavy z prvniho dilu jde)... bohuzel...
Prázdnota nad prázdnotou.Nechápu,jak někdo se může pustit s tak deb.......scénářem do natočení druhého dílu,který je tak zbytečný až je člověku k pláči.Jedna hvězdička ode mne pro Jakuba Prachaře,který se snažil něco zahrát,ale film je stejně srač.. .
Jak ohodnotit dvojku prvního hitu? Příběh je složen z minietud, které jsou titulkově (lehce nepochopitelně) členěny, odkazují na výborný první díl ( režije Vít Olmer ), kam se stále vracíme. Režisér na nás chrlí svá společenská traumata ( byť někdy asi pravdivá), politickou satiru, komunální humor, vrací se ke svým Playgirls, rómské tématice. Filmem nás provází one man show Romana Skamene, který jako jediný vekslák se nechytl a snaží se zbohatnout na záchodkách na Okoři? Vložené etudy o prostitutkách, zkrachovalých vztazích, jsou neuvěřitelné a moc nesouvisí s filmem. Amatérské výkony nezachrání v celku ani zkušení herci. Na druhou stranu dobrý a zajímavý střih a tempo jak od Baze Luhrmanna nekoresponduje s filmem. Jsem rád, že 71 letý Olmer má stále odvahu dát na plátno to, co si myslí, i když výsledek je jakási lidová parodie. Vypadá to, jako když uděláte Babovřesky akčně, klipovitě, právě jak Romea a Julii od zmiňovaného Baze Luhrmanna. Velmi zvláštní tvar. Tak to je dvojka Bonů. Takže to bude divácký hit?
střihově neobyklé na český film
kamera, hudba, možná
dramaturgie, etudovost, reminiscence, scénář
herci a výběr, tedy určitá část, pokud nevadí amatérský styl
divné efekty, zejména obrazové bubliny, co to mělo být?
Bezzubá, hloupá, přepjatá, žánrově neujasněná (zpočátku to asi má být komedie, následně něco na způsob thrilleru, ale není to ani vtipné, ani napínavé) a extrémně bulvární rádoby satira, jejíž tvůrci jsou bezpochyby přesvědčeni, že se jedná o stoprocentně pravdivý obraz dnešní doby. Film dobrý (a určený) pouze pro vášnivé internetové "diskutéry", kteří nenávidí všechny a všechno a za svůj pos*aný život viní každého, jen ne sebe.
Dobrá kamera, svěží střih s přemírou titulků a divných zrychlovaček, deformací obrazů, efekty, které film nikam neposouvají. Stále připomínání prvnho dílu, abychom určitě věděli, kdo je kdo. Současná lacinější satira na dnešní dobu je sice odvážná, ale jde po nejhrubším povrchu. První díl 75%, druhý, vzhledem k mnoha okolnostem 50%, i když na film budou asi odlišné názory. Celkově spíš lidovější, komunálnější, komedie, parodien, než drama.
Zajímavá projekce na hokejovém stadionu Sparty. Návrat o mnoho desítek let zpátky, show se nekonala, myslel jsem, že to bude nějak vyjímečné a nebylo. Jedničku jsem viděl v televizi, chápu, kdo byl vekslák, i když je to stará doba, ale ve filmu to bylo zbytečné vysvětlovat, nic jsme se o tom nedověděl. Trochu Playgilrs, trochu Nahota na prodej, takové ty lidovější filmy, dlouhý videoklip s titulky, slabšími hereckými výkony, včetně těch mladších, až po ty vyloženě amatérské. Scénář se skládal z posbíraných komunálních i politických fórů. Nejen jakési bubliny ve filmu a titulky mi moc nedávali smysl.