Recenze filmu Mistr

69%

Komentáře a recenze 40

sporkaska
sporkaska
2 358 bodů
3.5
Možno mi v hlave chýba nejaké intelektuálne koliečko, alebo som vypila málo brzdovej kvapaliny, pretože som význam tohto diela nedokázala pochopiť. Ovšem musím uznať, že Joaquin ma svojím vystúpením dostal.
vladimraz
vladimraz
2 224 bodů
10
Film o kterém můžete přemýšlet dny, týdny nebo ho můžete nechat za sebou a zahodit. Celkově vzato, můžete vůbec přemýšlet jestli je na tom filmu něco k přemýšlení nebo ne. Pokud Mistra vypnete po ůvodních deseti minutách, ba pokud si pustíte jen trailer, vězte že se dozvíte stejně jako z celého 144 minutového filmu. Přesto jsem to sledoval se zaujetím celé. PS: Joaquin Phoenix je naprosto neuvěřitelný.
zozemir
1 805 bodů
6
Co si z tohohle filmu vzít? Asi jediné… Když Phoenix hraje magora, dokážete se na to koukat i dvě a půl hodiny i když vše ostatní je totální blábol. A že toho magora hraje opravdu bravurně. Film se opravdu táhne a jeho stopáž je pocitově ještě 5krát delší. Chvílemi jsem opravdu nechápal, co chce básník říct a často si kladl otázku PROČ PROBOHA PROČ?! Celkově jeden až dva koukatelné herecké výkony, občas zajímavá kamera. Podrženo, sečteno… 60% ať nežeru.
optimal
1 504 bodů
6
Joaquin Phoenix a Philip Seymour Hoffman by mali svoje herecké majstrovstvo predvádzať v lepšom filme. Nie že by bol úplne slabý, sú tu zaujímavé scény a momenty na zamyslenie, ale ako celok vyšumí do stratena.
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
4
Tak ani nevím, co o filmu napsat, je pro mě velikým zklamáním a bohužel to nezachránily ani výkony Joacquia Phoenixe a Philipa Seymoura Hoffmana. Dokonce jsem film nedokoukal ani do konce a po hodině a půl jsem projekci ukončil. Přišlo mi naprosto zbytečné sledovat příběh ochlasty, který se opájí ředidlem a stejně ho nikdo z jeho alkoholového "opojení" nedokáže vyléčit. Natož pak "mist" sekty, kterou jsem nepochopil. Poté, co jsem byl nadšen z Andersonovy "Magnolie", kde jsem bez váhání dal 100%, zde toto udělat nemohu. A už ani o filmu nechci přemýšlet a už teď na něj zapomínám.
barborasalome
barborasalome
522 bodů