Perfektní nostalgické dráma o podzimu života... Jo? Na****! Ani Jack Bauer toho za 24 hodin nestihne tolik! Perfektně vyvážená jízda s prošlým techničákem, jetejma gumama a hodně atrofovanou vyzáží, nicměně stále pekelně jistá v kramflecích. Kam se hrabe Shawshank, Torino nebo Bucket List. Noah Haidle vládne. 90%
Takovej jako Tarantinovskej přístup k filmu, kombinovanej s Butch Cassidym a Sundance Kidem, o důchodcích, dobrejch i lacinejch fórech, s jasným jednoduchým dějem. Dá se očekávat, co stane dopředu a když dojde nápad, objeví se "něco" v kufru, aby to hned zmizelo ze scény. Chvílemi televizní sitcom, chvílemi biják. Americký krvavější Babí léto:).
Musím uznat, že moje očekávání bylo v podstatě předčeno. Scénář mě překvapil, jelikož byl originální, úderný a překvapivý. I když hlavní postavy už mají hodně za sebou, z Walkena i Pacina byla stále cítit ta atmosféra, která mi vyhovovala a Arkin je sice krátce a krásně doplňoval. I když konec vypadá jasně... vše může být jinak.
Můj milovaný Al a opět v takové sračce...proč to dělá, když hraje v takové zbytečnosti, jakou je tento film, asi ho obchází senilita. Nechápu , nechápu , nechápu.
Žvejkej nebo dejchej...
Když se Al s Christopherem sendou na jednom place a dostanou slušnej scénář tak z toho vyjde dobrej film a když se k tomu přidá i rozumnej režisír tak z toho vyjde báječnej film. A to se v tomto případě právě stalo. Valentine vyjde po zhruba 30 letech z vězení a přivítá ho jeho parťák a možná i kámoš Doc. Valentin v tu chvíli má před sebou maximálně tak 20 hodin žívota, což on tuší, protože Doc má jeden jedinej úkol. A jak se nakonec rozhodne se dá vytušit.
Dost slušná gengsterka.