Komentáře a recenze 139

8.5
Perfektní výprava a nádherné vizuální efekty, které si v HFR 3D pořádně užijete. Škoda, že už se musíme se Středozemí rozloučit, ale i tak jsem se všemi filmy velmi spokojena.
poky.mn
poky.mn
46 bodů
6.5
Bitva pěti armád mi jen potvrdila, čeho jsem se bála. Jacksonovo pojetí mi připadá jakoby si řekl: "Hurá, mám dost peněz na digitální triky, tak je nacpu úplně všude." Chvílemi tak film vypadá jako počítačová hra. Třeba hořící jezerní město je fakt směšné. Nebo Legolas a jeho skoky. Doufám, že v dalším filmu využije více realitu a méně modrého plátna.
akcokrul
akcokrul
40 bodů
7.5
Určitě se jedná o zklamání a nejslabší díl trilogie. Předchozí díly byly docela dobře poskládány dohromady a tvořily obstojný celek s chytlavými momenty. To tady docela postrádám, přišlo mi to takový neucelený a divně namíchaný, že divák z toho nemohl mít úplně nejlepší požitek.
x.lucik.x
40 bodů
8
Je to Tolkien. Je to můj oblíbený žánr. Považuji se za skalního fanouška. Přesto to bylo dooost dlouhé i na mě. Musela jsem přehodnotit svůj prvotní postoj: "čím víc, tím líp". Pokud jde "víc" na úkor děje, pak je to hodně zlé. Víc, znamená někdy míň - více animace x méně skutečné, nádherné přírody...umělotina, faleš, málo děje. Ale i přesto se mi to líbilo.
Thurzo
Thurzo
31 bodů
7.5
Velice uměle prodlužovaný dej který má zachránit vizuální stránka a prostředí středozemě. Závěrečná bitva je nepřehledná a opět uměle prodlužovaná. Největším kamenem úrazu je Azog, který podkopává celý dej a je přidán naprosto zbytečně. Vzhledem k tomu, že celý film je až okatě protahován, tak závěr filmu je naopak uspěchaný. Medděd který velice dobře fungoval v knižní předloze se tady jen mihne a Bilbův návrat do rodné země je až uchvátaný. Po grafické stránce je film dobrý, ale někdy až moc přeplácaný umělou grafikou která je poznat a doslova bije do očí.
janekpe
janekpe
29 bodů
9.5
Poslední díl se mi moc líbil. Pěkně udělané bojové scény,např. Legolas - má pěknou bojovou scénu. Ve 3D je to super zážitek.
Wallas
28 bodů
6
Více CGI, méně epičnosti. Holý průměr...
Silvaren
21 bodů
8.5
Krásně udělaný film, ale tentokrát bohužel pokulhává scénář. Romance mezi Kilim a elfkou bohužel není uvěřitelná, stejně jako motivace jednotlivých armád k boji před okamžikem, než dorazily skřeti. Bohužel nejslabší film z obou trilogií - přesto stojí ze zkouknutí.
hildegardapetrofelov
hildegardapetrofelov
18 bodů
5
Hobit: Bitva pěti armád, závěrečná část celé trilogie a zároveň neuvěřitelná nuda - jak je bohužel často zvykem u filmů na pokračování. Výjimkou je snad jen několik záživnějších okamžiků, jako je například vyčerpávající dialog Galadriel se Sauronem nebo závěrečná scéna, kdy se Bilbo znovu setkává s Gandalfem a divák tak zažívá pocit dokonalého prolnutí s předchozí trilogií, Pánem prstenů. Za největší tragédii poslední části Hobita bych označila bitevní scény, které Peter Jackson natahoval jako gumu od spoďárů. Chápu, že od filmu s názvem Bitva pěti armád se nic moc jiného očekávat nedalo, přesto více než půlhodina třískání se hlava nehlava byla nad mé síly. Za světlou výjimku bych nejspíš označila jen finální bitvu Thorina s Azogem, která divákovi alespoň na chvíli zvedla hladinu adrenalinu v krvi a snad i spravila náladu. Přestože žánr fantasy miluju, Bitva pěti armád mě svým zpracováním spíše zklamala. Do prvního dílu trilogie má opravdu hodně daleko.