Recenze filmu Lovci hlav

79%

Komentáře a recenze 43

kOCOUR
kOCOUR
7 123 bodů
8
Tyldumův severský rukopis je něco, co by dnešní Hollywood zatraceně potřeboval! Když si ten kluk ušatá přebíral před osmi lety ve Varech diváckého plešouna za Kámoše, takhle velký přerod bych mu tenkrát neprorokoval. Pryč od hladivých komedií, je čas nastartovat traktor! Sice mi u těch posledních twistů už bylo stydno, prvním čtyřem pětinám ale nemám moc co vytýkat. Vzhledem k tomu, kolik žánrů těch 100 minut obsáhne, je s podivem, že to vůbec funguje až takhle dobře. Odvaha potopit hrdinu do podobně hlubokých sra*ek se cení a ten přerod z Walkena do SuperWalkena je naprosto boží (ač je těch náhod na jeden film trochu moc, ale čert to vem!). Jasný kandidát do TOP 10 pro rok 2011.
Rokle
Rokle
6 496 bodů
8
Norové válej. Roger Brown je týpek, který na první pohled působí jako směšnej malej prďola. Ale jeho charisma by mu mohl závidět leckterej rádoby silák. Přežil jsem tu určitou přehnanost a užíval si ten drsnej vnitřek. Není nadto, když se má člověk nosící každý den košili a kravatu ponořit do "sraček" (a to doslova).
Janíček
Janíček
6 444 bodů
8
Nori, Dáni ale aj Švédi u mňa v poslednej dobe vedú.Napínave, krvavé a chytré. Trochu by som mal výhrady k Coster - Waldauovi mohol sa trochu viac snažiť. Nechápem prečo aj v prípade tohto filmu (Ako aj trilogie Millenium ) amici točia vlastné verzie a nedaju šancu pôvodnej verzi. Vzniká tak kopa gýčových vykradačiek a pritom originalne filmy su vždy najlepšie. Nie je jedno, že niekto má 168 cm ? ;)
Pas
Pas
6 225 bodů
0.5
Od odpadu to zachraňuje jen slušná kamera. Hlavní hrdina je nesympatický, co se objeví na plátně, celé cynické směřování je značně eklhaft, a i když se to chvílemi snaží tvářit jako komedie, není to černá komedie. Není to ani thriller, ani drama, dokonce ani španělská telenovela, i když o vše z toho se to sem tam otře. Mám sedět na prdeli z toho, že se tam někdo hrabe ve střevech, holí si naslepo hlavu nebo si vleze do hoven? Možná před Guyem Ritchiem nebo Saw nebo vůbec před slasherovou vlnou. A to samozřejmě nemluvím o všech těch nelogičnostech, ze kterých by i Vejdělek měl noční můry. Asi patří k současnému inťošskému kurzu podobné filmy - zvláště když jsou odkudkoliv jinud, než z USA - obdivovat, ale podle mě to je hodně nepovedené i nefilmové.
celticek
celticek
5 916 bodů
10
Jízda! Na scénu s napíchlým psem na traktoře nikdy nezapomenu. Doporučuju všem!!!
Rollman1
5 561 bodů
10
Někdo krade železo ( Viď Toncku ?), Někdo obrazy. Norové se zase předvedli a představují skvělý, napínavý thriller jako prase. Od začátku se rozplétá klubko lstí, zvratů a nových informací, že to nebudete chápat. Nebezpečí číhá všude, kam si jen náš "obrazový Dežo" prdne a není úniku. Až do konce nebudete vědět na čem jste. Pro mě super podívaná, u které jsem skoro nedýchal a čekal jak to vlastně celé dopadne. Objeví se i jedna pěkná krvavější scéna a celé to skončí výbornou pointou. Poznámka : Hlavní hrdina vypadal jak pulec.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Může obsahovat spoilery: Začátek se mi vůbec nelíbil. Hrozně nudný a hrozně dlouho jsem nevěděl o čem to vůbec je. Ale postupem času se to nehorázně rozjede. Vůbec se to nepodobá první části filmu. Brutální scény (hlava+kámen= nádhernej obličej) Plus dejchání ve sračkách rolkou od hajzpapíru. Škoda toho happyendu. Jedna * dolů za začátek filmu a půl * za konec. Ale pořád to je za slabší ****.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Nebudu lhát, Norština mi pěkně lezla krkem a chvílemi se mi na film nekoukalo moc dobře, ale navzdory tomu jsem byl hodně překvapen. Fakt skvělé tempo vás donutí se zamyslet nad tou hatmatilkou jen párkrát, naštěstí. S hereckými výkony jsem byl taky spokojenej, ale popravdě se už těším na nějakou sračku, teď jsem měl dlouho šťastnou ruku a už by to chtělo odlehčit :)). 80%
Mikik4444
4 157 bodů
10
Dobře se na to koukalo, super krimi plná akcí.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
7.5
Jestli Nesbø je jeden z nejlepších autorů na světě se přesvědčilo už hodně lidí... a je jen otázkou času, než to budu i já. Doma na polici na mne čeká Sněhulák, ale zčista jasna jsem si řekl, že se podívám, jak se norští tvůrci vypořádali s onou knihou. Původně jsem si myslel, že se jedná o Harryho Holea, ale nakonec samostatný film, což byl hodně dobrý krok ze strany tvůrci, jelikož měli buď jistotu v úspěchu nebo neúspěchu. Nakonec díkybohu v úspěchu. I když nemůžu říci, že mě příběh držel zuby nehty, tak jsem se zabavil a opět jsem žasnul, nad důmyslností severských tvůrců, kteří se pomalu začínají řadit mezi světové špičky kinematografie. Příběh je zajímavě rozestavěný, že na konci a na začátku působí jako spíše uvolněná satira, která se během pár následujících minut mění v drama a nakonec ponurý thriller s špetkou krimi. Trochu mi to připomínalo Hru. Nicméně, film pěkný a určitě se musí Nesbø začít víc prosazovat do filmu a já jen dousám, že Scorsese najde odvahu ke Sněhulákovi.