Skvělí chlapi

71%
Skvělí chlapi
Grady Tripp je usedlý univerzitní profesor, který má problém. Kdysi napsal vynikající knihu, ale teď neví, jak zakončit druhou. A nepovede se mu to ani tento víkend, protože ho čekají perné chvíle - setkání s nadaným studentem a notorickým lhářem Jamesem. Odstartuje se série nečekaných událostí, které převrátí jeho doposud klidný život úplně naruby. Hned ráno ho opustí manželka, pak do hry vstoupí těhotná milenka, shodou okolností šéfova žena, její zprvu zlostný a pak mrtvý pes, svůdná mladá studentka, bisexuální literární agent se svou transvestitskou přítelkyní a objeví se i svatební šaty Marilyn Monroe, takže tento víkend bude opravdu nezapomenutelný...



Chrustyn
Chrustyn
43 674 bodů
6
Zajímavý film plný zajímavých postaviček, zahraných skvělými herci, avšak na druhou stranu to je ten typ filmu, který nezaujme každého. Rozhodně má co nabídnout ale ne všem.
Sheldon
Sheldon
16 079 bodů
9.5
Asi jeden z nejvíc nedoceněných filmů posledních dvaceti let, který pobaví, dojme a překvapí. Famózní casting, skvělá hudba a brilantní režie. nechápu proč tohle není kultovní pecka. Snad časem:-)
ZkuKol
12 290 bodů
8
Zmatené a příjemné. Dva dny plné chaosu, trávy, chlastu, zabitého psa, Marilyn Monroe, ale hlavně lásky a vlastně i smyslu života. Všichni zúčastnění si film očividně užívali, protože z filmu je to cítit na sto honů a s pomocí skvělé Dylanovi hudby si vás úplně podmaní. 5 hvězd tomu nedám, protože jsem z toho filmu strašně zmatený a nevím jak se vlastně o něm dobře vyjádřit. Je prostě nadprůměrně dobrý a moc mě bavil, zkuste ho taky!

Dodatečné informace

Původní název:
Wonder Boys (více)
  • USA Skvělí chlapi
  • USA Wonder Boys
  • USA Die WonderBoys
  • USA Jóvenes prodigiosos
  • USA Skvelí chlapci
Země původu:
USA, Německo, Velká Británie, Japonsko
Rozpočet:
35 mil. USD
Tržby:
33,43 mil. USD (celosvětově)

Podobné


  • Snímek byl původně uveden v únoru 2000, ale pro malý zájem byl stažen z distribuce. Poté se rozhodlo studio zkusit štěstí ještě jednou, tentokrát v listopadu, užilo jinou kampaň a doufalo, že načasováním pomůže snímku k oscarovým nominacím. Ani druhé uvedení v kinech bohužel nepomohlo k většímu zájmu publika.