Recenze filmu Láska na zakázku

11%

Komentáře a recenze 6

Dle relevance
i
iDNES.cz
0%

Svým způsobem je to dvojitý zázrak. Spočívá jednak v daru natočit film tak skrznaskrz špatný, jakým je Láska na zakázku, jednak ve schopnosti dostat jej přesto do kin a dokonce inkasovat za vstupné peníze.

Kinobox.cz
10%

Posledních pár měsíců nás česká kinematografie vážně zásobuje! Po novém filmu z dílny Tomáše Magnuska a excentrické Princezně na hrášku přichází další kandidát na nejhorší film roku. Jenže zatímco Sami spolu a nezvedená pohádka mají potenciál svou špatností bavit, Láska na zakázku je primárně k uzoufání nudná.

M
Moviezone.cz
10%

Filmy Evy Toulové jsou zjevením české kinematografie a svébytným fenoménem jednoznačně vyčnívajícím z ostatní tuzemské tvorby. Bohužel ne v dobrém slova smyslu. To samé platí pro její poslední počin. Láska na zakázku je celovečerní sled chaoticky poskládaných a špatně nasnímaných záběrů s nekonečným zástupem vedlejších rolí bez vnitřní konzistence a struktury alespoň vzdáleně připomínajících příběh. Absolutní ztráta času určená pouze pro filmové studenty režie jako názorná ukázka toho, jak se filmy určitě nemají točit.

F
Filmserver.cz
10%

Oproti starším filmům Evy Toulové je Láska na zakázku přece jen o trošku produkčně vydařenější – v praxi se to projevuje tím, že převážně statické kameře bylo dovoleno se sem tam pohnout a že dialogům postav je rozumět, i když zrovna souběžně s jejich hovorem hraje hudba. I tak ale Láska na zakázku působí vedle jiných českých romantických komedií jako jejich laciněji a lajdáčtěji vyhlížející příbuzná, a to přitom samo o sobě nejde o žánr, jenž by bylo možno jakkoli vychvalovat.

N
Novinky.cz
5%