Tak když už se tu nahání rodina a známí, aby ohodnotit film, kterej neni ani v kinech, tak se s dovolením taky přidám. Film sem neviděl, ale podle recenzí lidí, kterym věřim je film nebezpečná ezo-sračka, takže za mě 0 bodů.
Wau! Normalne mi z toho spadla brada. Seděl jsem v sále ještě další 5 minut po titulcích a nemohl jsem pochopit, co jsem právě viděl. Je potreba si uvedomit, že máme v Česku opravdu světového režiséra, neboť to, jak takovej film dokázal Petr Vachler ukočírovat, je až neuveřitelný...Ano, film má extreme rychlé tempo a nenecha divaka ani na moment vydechnout. S čímž ja osobne mívám velmi často problém. Ale k tomutu žánru/typu filmu se ten rychly spád naprosto hodil.
Několikrát jsem mel během filmu slzy v očích a v zapětí jsem se dokázal rozesmát. Tolik úžasných záběrů Prahy a Šumavy ve vas doslova vyvolá hrdost na naši vlast.
Vizuální efekty jsou opravdu na světové úrovni! Je vidět, že se film neuspěchal a vse bylo opravdu doladěno do největších detailů za ty roky a roky práce. Hudba je taktéž famózní, skvěle ve vas dokaze zesílit emoce u jednotlivych záběrů a ještě více vás tahá do děje samotneho.
A absolutne nechapu tu kritiku, ze herci zde neměli co hrat. Videli jste ten film vubec? Nebo jste koukali jen na trailer? Protože film je založen na dost dobre napsanych dialozich mezi herci, u kterých navic panuje naprosto skvělá chemie.
Opravdu klobouk dolu ! Tohle je nejen nejlepsi Česky film vsech dob, ale jeden z nejlepsich filmů vůbec.
Z mého pohledu je to skvělý film, na české poměry je to něco nevídaného. V tomto případě ani tak nejde o samotný příbeh či výkon herců, ale celková kompozice - příběh, komentovaný různými duchovními učiteli, filozofy apod., doprovázený bezva hudbou a úchvátnou grafikou. Byl to pro mě opravdu "wow" zážitek. Myslím, že se film povedl tak, aby byl srozumitelný a oslovil co nejvíce diváků, což předpokládám bylo a je cílem. Až s odstupem času jsem dokázala identifikovat, co mi na filmu vadilo a jak bych to potřebovala já. Já osobně bych přece jen více uvítala formu dokumentu, který byl zamýšlen původně, bez kýčovitého příběh, kde bych dala těm jednotlivým mluvčím více prostoru a nedabovala bych je. Nechala bych je mluvit ve svém originálním jazyce a jen doplnila titulky a celkově bych tomu filmu umožnila větší hloubku. Ale je jasné, že tato forma by zase nemusela vyhovovat ostatním a už vůbec by neoslovila takové široké spektrum lidí, jako tento film. Takže si myslím, že to bylo natočeno nejlépe, jak to být mohlo, a film má zaslouženou pozornost.
Odešla jsem s botama na nohou, narozdíl od přítomných a Petra objímajících důchodkyň. Čekala jsem, že za to pětikolo za lístek, dostanu u východu ještě hrnec od Zepteru nebo podpis od nezvěstného guru Járy. Jednička protože se mi hnusí dávat tvůrcům nulu, ale včelu bych nejraději sejmula lepačkou.
Tento film se bohužel s těží dá dokoutat sotva jednou. Vůbec nic jsem si od snímku nesliboval, takže se nedá mluvit o nějakém zklamání nebo příjemném překvapení.
Rozvleklé a unavené vyprávění o reinkarnaci a spoustě dalších tématech východního náboženství mě po hodině a půl naprosto vyčerpalo (A to pořád nebyl konec). Film se mi zdá neskutečně přeplácaný, jednou na vás mluví animovaný a pro mě z nepochopitelného důvodu antropomorfizovaný čmelák, za chvíli hrané postavy a najednou na vás mluví indiánská babička z vázy. Nejzáživnější z toho všeho co se děje na obrazovce je linka 3-4 postav, která je veskrze typickým příběhem české komedie... Akorát bez té komedie.
Tento film je jedinečný. Z kina jsem odcházel plný pocitů a mouder, který mi tento film předal. Člověk se na chvíli v kině zastaví a sám pak nad sebou během filmu přemýšlí. Za mě toto byl skvělý a jedinečný zážitek, který jsem u filmu ještě neměl.
Souhlasím s tím, co jsem našel na facebooku: "Herečka Sandra Pogodová na otázku, komu by film doporučila, odpověděla: “Všem ho moc doporučuju. Ten film je ohromně silnej. A je cítit, s jak krásným záměrem byl dělán. Ono to z toho vyzařuje....“