Nepřekvapí ani tematické milníky útěků, lásek, vězení a rekvizit od hracích automatů přes charitu po babyboxy; naopak čistě rodinné jednotlivosti, zejména mladíkův zoufalý pokus o soužití s matkou, vedle jejíž zdětinštělé trosky je náhle on tím dospělejším, mají nepopiratelnou účinnost.
Komentáře a recenze 2
60%
70%
Navíc Pavlásková i tentokrát prokazuje, že ženské hrdinky takříkajíc umí. Vyniká zejména pudově živelná Eva, nezvladatelná okolím i sama sebou, byť čeština dělá Slovence Tereze Nvotové občas potíže. Sugestivní a přesvědčivá je i alkoholem zničená matka Hany Seidlové (scény v její domácnosti vůbec patří k vrcholům filmu) a uvěřitelnou figurou s vnitřním silným prožíváním je ve výsledku i Marie v podání Jany Pidrmanové, byť ji scenárista po zajímavé expozici stále víc tlačí do role světice a poslední ze spravedlivých.