Komentáře a recenze 212

1 208 bodů
9
Povedené pokračování zachovává vše dobré z předchozího filmu.
Pajmen
1 204 bodů
10
Skoro neuvěřitelné, že se jedná o komiksový film. Protože je boží! Narozdíl od ostatních komiksových filmů je tento více dospělý. Ukazuje, že svět není jen v odstínu růžové, dokonce ani není jen bipolarizovaný na černou a bílou. Ve stejném duchu je napsaný i scénář, tedy seriózně. Především americká mládež by si totiž měla uvědomit, že střílení ze zbraní a zabíjení není zábava. Atmosféra je vynikajícně Gothamská. Ponurá, beznadějná, úzkostlivá a strach je cítit na každém rohu. Dosud si největší podsvětí Gothamu užívalo svobody a rozrůstajícího se vlivu, ale teď přišel skutečný ďábel. Heath Ledger. A s tím si není radno zahrávat.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
9.5
Nejoriginálnější a nejlepší zpracování komiksového příběhu
salisbury
salisbury
1 101 bodů
10
Rozsvícený symbol temného rytíře na filmovém plátně nezklamal. Byl jsem potěšen pokračováním, které opravdu bylo pokračováním kvalitního zpracování legendárního comicsového hrdiny, který v minulém příběhu začínal. Velké překvapení, že může být pokračování snad ještě lepší než díl první.
Angelus
Angelus
1 020 bodů
10
Asi nejlepší film o Batmanovy co zatím vznikl.
Ahsoka
Ahsoka
1 018 bodů
10
Nedá superlatívami opísať výnimočnosť tohto majstrovského diela. Ani neviem, čo bolo lepšie, či scenár, réžia, hudba, obsadenie a jeho výkony alebo absolútne originálny, nepredvídateľný, strhuhúci, dynamický, prepletený príbeh plný paradoxov, zvratov, zamotaných charakterov a hlbokých myšlienok. Jednoducho takmer dokonalý balík. Zaslúžená svetová filmová špička a koniec-koncov aj moja osobná. Skláňam sa, stojím na nohách, tlieskam a kričím BRAVO!
BrakeZ
BrakeZ
1 009 bodů
10
Přestože jsem nikdy nečetl komiksy a o Batmana se příliš nezajímal, Temný rytíř mě svým zpracováním a příběhem naprosto pohltil a stal se mým nejoblíbenějším filmem. Heath Ledger v roli Jokera je jednoduše legendární a nepřekonatelný herecký výkon, který mi při každém shlédnutí nechá otevřenou pusu dokořán!
Dannyss
Dannyss
967 bodů
9
Nolanův druhý střípek do zrcadla ikonické trilogie dokázal převýšit ten prvotní, pravděpodobně skrze zasazení obdobně komplexní a osobnostně silné postavy opačného spektra, než je sám Batman, čímž tak dát za vznik bravurnímu záporákovi. Třebaže je evidentní úbytek akčního jednání a spíše se dostáváme do dialogických oken, není téměř možné pozorovat pokles v dramatické kvalitě či v nápadech pro sled promyšlených příhod. Snad jediná komponenta mi bránila k dokonalosti v natolik napjaté podívané, a to bohužel musím přisoudit zbytečným nekonzistentním časovým střihům a až přehnaně skrytému Jokerovi, který jedná pouze za zády diváckého obzoru. Byť bych nalezl pár dalších drobných nesrovnalostí a nepatrných výhrad, musím naproti tomu popravdě vyzdvihnout výtečnou podívanou, jenž se oprávněně drží na vrcholcích filmových žebříčků, přestože má za sebou již polovinu druhé dekády. 9/10.
voleman
voleman
927 bodů
10
Nejlepší komiksový film všech dob, který ovšem je komiksový opravdu jen minimálně. Film je laděn více realisticky a velmi temně než komiksově, ale to filmu spíš prospívá. Když jsem film viděl poprvé tak sem z něj byl nadšen a ani po dalších shlédnutích jsem se vůbec nenudil. Skvělý scénář, režie, akce, hudba, atmosféra a hlavně postavy v čele s Jokerem dělají z tohohle filmu pro mně nejlepší film roku, a jeden z nejlepších filmů celého desetiletí. Právě díky své realističnosti a výborným záporákům tenhle díl mnohonásobně předčí díl minulí od kterého se opravdu velmi liší. 100%
bigsoul
917 bodů
10
Temný rytier je jeden z najlepšie a ak nie najlepšie s filmovaný komix všetkých čias. Joker bol proste neskutočný a šialenstvo, ktore ide celý čas z neho je až tak silne, že vam po chrbte ide mráz (nikdy by som niekoho takého nechcel stretnúť).