Recenze filmu Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů

85%

Komentáře a recenze 54

Annie555
Annie555
354 bodů
9
Ukončení skvělé série, krásný konec krásného příběhu, dobro zvítězilo, zlo bylo definitivně poraženo. Darth Vader nakonec změnil stranu a zachránil svého syna před Palpatinovým šílenstvím. Jeho pohřeb je tím nejemotivnějším momentem celé série.
zoomicek
zoomicek
193 bodů
10
Poslední SW film z první triologie je téměř dokonalej ale proč? Hudba filmu je dokonalá. Chemie postav mi přišla zase lepší třeba u Luka a Leily nebo Hana a Leily. Nebo vývoj Luka že je to úplně jiná postava než v epizodě V a má jinej světelnej meč (Zelenej meč mi k Lukovi přijde lepší). Nebo Císař Palpatin mi v tomhle filmu přijde více cool a temněji než v ostatních epizodách. Máme tu emotivní scény jako smrt Yody a smrt Vadera ( s pohřbem). Fight Luke vs Vader nejlepší scéna. Vadila mi ta honička v lese kde šlo poznat že jsou jenom za zeleným platném (ale bylo dobře sestříhaná) a celkově v tomto filmu bylo horší CGI, nebo jsem nepochopil jak kámen zabije Stormtroopera 90%
ELKOZENDU
66 bodů
7
Krásný závěr původní trilogie který funguje a na konci i dojme. Efekty opět perfektní a i hromada záběrů vypadá lépe než epizoda 4, ale ne jako pátý díl. Tenhle díl je bohužel nejslabší z celé trilogie. Tím ale vůbec nechci říct že je špatný, ale pátý díl posunul laťku hold vysoko. Celá přítomnost Ewoků tady spíše škodí než že by byla k úžitku. Nevadilo by mi to že shazujou některé momenty trapností, ale spíše jak sebrali stormtrooperum veškerou vážnost a člověk z nich u nemá žádný strach. A taky to že jejich zbrojí dokáže proletět i šíp. Také postava Hana je tu dost nevyužitá a prakticky tu nemusel být. To že tu máme další hvězdu smrti bere děsivost té první ze čtvrtého dílu když to působí tím že impérium si jich může postavit kolik chce a za krátkou dobu. Stejně tak opět střela do jednoho místa kde se hvězda smrti zničí tu ani není tak budované jak ve čvrtém dílu a působí už jako velká scénáristická klička. Být to první díl tak to přejdu, ale tím že tohle jsme viděli ve čtvrtém a lépe tak ne. Souboj mezi Lukem a Darth vaderem je nejlepší souboj co nám celé star wars nabídlo. Velmi povedené finále které hezky uzavírá celou trilogii.