Komentáře a recenze 40

6
Spíše průměr,ale na jedno skouknutí dobré...
Mardy
Mardy
2 614 bodů
6
Role jak dělaná pro Bruce Willise..tyhle role mu vždy padnou…ale nebyl obsazen..snad pro to že už byl na roli postarší….ale Timothy je vynikající alternativa..je to simpaťák a 47čku si zřejmě užívá..Olga tu je především pro okrasu…a za druhé aby 47mička měl s kým vést dialogy(pravda trochu povrchní)Protože tohle není hra ale film a v něm je důležité aby se trochu mluvilo. Scott je skvělí protivník a docela charismatický.Díky Scottovi a Olyphantovi mi film někdy připadal jako Nelítostný souboj..dobrá naháněná. Jakožto hráč PC her kterému Hitman také prošel diskem můžu konstatovat že potenciál hry nebyl využit naplno.Především mě ze začátku štvalo že je film příliš rozkouskovaný.Akce bylo přiměřeně a nebyla špatně natočená…ale osobně bych spíše uvítal aby zde byla více využita hlavní přednost hry,totiž nenápaná infiltrace pomoci různých převleků a tichá likvidace. Celkově jsem se u Hitmana vcelku bavil a párkrát jsem se i s chutí zasmál příjemným vtípkům..Nakonec moje známka uvízla někde na cestě mezi 3 a 4*..ale protože už to místy drhlo přikláním se ke 3.
Jenprodnesniden
Jenprodnesniden
2 545 bodů
2
toto ma spolecneho s predlohou asi tolik, co Batman a Robin..
harry456
harry456
2 437 bodů
5.5
Místy skvělé, místy hrozné. Radši si zahrajte hru.
Medweedek
Medweedek
1 979 bodů
6
Nikdy jsem nehrál onu proslulou hru, proto jsem na tento film koukal trochu s nadhledem. Hned ze začátku mě, musím uznat, nadchla hudba a tím to asi skončilo, tedy až na efekty, které byly dle mého dost popracované. Scénář není nijak valný, občas jsem se sám trochu zamotal. Konec vcelku předvídatelný. Verdikt? Akční scény člověka nadchnou, celkově ale film nezanechá žádný pocit, který by Vás nutil podívat se znova.
Dostty
Dostty
1 728 bodů
4
Tichý postup, který byl ve hře hlavní, se naprosto vytratil. Tak typické převleky jsou jen naznačeny. A Hitman samotný... no prostě to neni Hitman, protože ten přece jen nikdy neprolévá krev když nemusí a co je hlavní, NENOSÍ na zádech schované 2 meče! Kdyby se hlavní hrdina jmenoval jinak, nejspíš bych hodnotil lépe.
wop
wop
1 716 bodů
7.5
Mě to bavilo moc. Zpočátku jsem se dost bál obsazení Timothy Olyphanta, který má do videoherní předlohy daleko jako Švejk do Budějovic, ale musím říct, že přesun nájemného vraha blíž k mládeži Hitmanovi sluší. Škoda že výborné akční scény nejsou pospojované lépe vymyšleným příběhem, jinak by mohlo být moje hodnocení ještě vyšší.
psico
psico
1 671 bodů
5
Elitní zabiják s tvárí tak trošku dítěte mně moc nenadchl, nepříliš dobrá předělávka hry na film.
machetetete
machetetete
464 bodů
7.5
U Hitmana sem měl největší obavu z jeho představitele Timothy Olyphanta, ten sice nakonec neni vůbec tak hroznej, jak jsem čekal, ale zároveň prostě z něj neni tak moc cejtit ta nemilosrdnost a stylovost jak by to asi mělo být. Jinak ale akce skvěla, i když málo hitmanovská a správně stylová s otlumičovanejma dualama, muzika parádní, i když bych rozhodně uvítal daleko víc takový tý operní, která byla na úplným začátku a příběh, ač dost okoukanej a jednoduchej, tak solidní. Nicméně, i když se Timothy fakt snaží tvářit pořád neskutečně nemilosrdně, tak nakonec ta postava taková moc neni, což je docela škoda, já sem ve hře nikdy nikoho neušetřil. Krom toho je to trošku moc podobný nájemným vrahům. Ale akční zábava je to stejně parádní, nicméně kult z toho fakt nebude