65%

Komentáře a recenze 30

sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
2
Nejhorší na tomhle filmu je asi hlavní hrdina (buď jeho představitel nebo charakter, nevím přesně), dialogy, patos a trochu pokulhává i logika. strašně jsem si přál, aby ten "profesor" spadnul do lávy. Možná kdybych byl malej kluk, tak by mě to bavilo. Ale takhle... Je to nad 12 let nevhodný a po patnácti nepřístupný. A teď mě omluvte, jdu hledat svého synovce. Šóóóóóóóóne!
2 487 bodů
6
6/10
miza
miza
2 336 bodů
1
Hrozná blbina
karlik4801
1 942 bodů
7
Jako večerní oddychovka je Cesta do středu Země skvělá volba, zavede vás daleko pryč a přitom jste tak blízko. Je tu pár scén, které jsou holé nesmysli, ale já je přehlížel a celkem často jsem se u nich zasmál Na Joshovi bylo vidět už v jeho dětském věku, že je dobrý herec. A Brendan Fraser hrál tak jak hrál. Je to neuvěřitelně charismatický a sympatický člověk. On se do těchto rolí bravurně hodí.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
6.5
Takové nudnější.
Pavliss
Pavliss
769 bodů
7
Scénář: Michael D. Weiss, Mark Levin, | Režie: Eric Brevig, | Hlavní role: Brendan Fraser, Josh Hutcherson, Anita Briem, Seth Meyers, Jean Michel Paré, Jane Wheeler, Giancarlo Caltabiano, Garth Gilker, | Hudba: Andrew Lockington, | Kamera: Chuck Shuman, | Střih: Paul Martin Smith, Dirk Westervelt, Steven Rosenblum, | Produkční společnost: New Line Cinema, Walden Media, | Rozpočet: 60 mil. $, | Tržby: 242 mil. $, | Děj: Jedná se o popis cesty vedoucí do středu Země. Profesor se na tuto cestu vydává se svým synovcem Axelem a průvodcem Hansem. Do hlubin Země sestupují po jícnu sopky, objevují podzemní moře, prochází geologickými obdobími a sledují vývoj života v oblastech, o jejichž existenci mnoho vědců pochybuje.
jajsemviktor_
jajsemviktor_
621 bodů
10
Přiznám se, že Cesta do středu země je mé Guilty pleasure. Není to kdovíjak perfektní film s těmi nejlepšími efekty, či nejchytřejším scénářem, ale mě prostě ten film fakt baví. Díky Brandonovi Fraserovi v hlavní roli to má strašný srdíčko. Je hrozně dobrej nápad udělat film, kde parta lidí jde do středu země právě podle Verneovi knížky. Geniální!
RafCapone
RafCapone
612 bodů
8
Skvělý rodinný film o partě dobrodruhů, kteří chtějí najít střed Země. Samotná premisa je vcelku hloupá, tak proč tak neudělat celý film. V tomto případě hloupost funguje a vytváří skvělou podívanou u které skvěle zrelaxujete a může vás i překvapit.
  • herci
  • nápad
  • akce
  • napětí
  • hravost
  • délka
  • hudba
  • herečka Hanny
  • CGI
  • některé hloupé či trapné scény
kozo.roh
kozo.roh
259 bodů
4
Hodně divný film, měl jsem ho puštěný jako kulisu a ačkoliv jsem od něj neustále odcházel, zdá se, že mi nic podstatného neuniklo. Chvíli komedie, chvíli rádoby dobrodružné drama, ale vcelku slátanina, odvolávající se na stejnojmennou knihu Julese Verna.
lenka234567
lenka234567
250 bodů