Product placement neboli tzv. skrytá reklama by měla nenápadným způsobem propagovat značky v nereklamním prostředí. Což se samozřejmě týká i světa filmu. Hrdinové musí něco jíst, pít, něčím telefonovat, to vše je přirozený prostor pro product placement.
Články 2
Téma 29. 5. 2022
Když se filmaři utrhnou ze řetězu a z product placementu udělají plnohodnotnou součást příběhuRecenze 15. 8. 2019
Recenze: Krvavá nevěsta - Může jít dohromady horor, komedie a satanismus?Mladá Grace (Samara Weavingová) prožívá nejkrásnější den svého života, neboť se právě vdává za pohledného, hodného Daniela (Adam Brody) z extrémně bohaté rodiny, která v průběhu několika desetiletí vydělala na společenských hrách. A podle bizarní tradice si Grace musí se zbytkem rodiny o půlnoci zahrát náhodně vylosovanou hru. A vylosovaná hra je "schovávaná", přičemž Grace netuší, že "schovávaná" se od ostatních her zásadně liší. Protože v ní jde o život a o obětování na satanistickém oltáři před východem slunce.