Recenze seriálu Hrdinové

76%

Komentáře a recenze 19

47 140 bodů
8
Výborný seriál,kterému by slušelo zůstat jen u jedné série. S každou další totiž rapidně upadávala kvalita. Už první díl mne vtáhl do děje a seznamování s všemi možnými postavami mne bavilo. Odkrývat jejich osudy a zjišťovat jejich rozsah schopností. Díly měli velmi dobré tempo a výbornou atmosféru. Akce byla natočena dobře a speciální efekty na seriál působily velmi dobře.
22 508 bodů
6
První série - 90% Druhá série - 70% Třetí série - 60% Čtvrtá série - První dojem 45%/// Další případ seriálu, který nevěděl, kdy přestat a nevěděl, řeho je moc a čeho je příliš. Během čtyř sezón sklouzl na podprůměrnou sebeparodickou slátaninu, kterou naštěstí tvůrci ukončili. První série ale zůstane perfektní verzí na X-Meny.
kunafix
kunafix
20 072 bodů
2
Takže klasicky to obsahuje řadu věcí, které se mi na tomhle seriálu nelíbí. Schopnosti, propletence a lidi. Hned vysvětlim. 1) Chápu, že to je sci-fi seriál, ale ty schopnosti jsou až moc neuvěřitelné (většina). Když se to tam celou dobu vysvětluje jako další krok v evoluci, tak proč to musí být tak razantní skok a né hned lítání a ovládání časoprostoru? 2) Propletence znamenají, že hrstka vyjímečných lidí se náhodou úplnou náhodou potká v celém širém světě. Jednou tam, jednou zas onam, ten náhodou zná tu, ten je tam, tam je ten, no scénárista zas moc scénářil. 3) A lidi jsou tam všichni mladí krásní a je jedno, jaké rasy, hlavně aby měl krásné rysy. Celkovým problémem všech amerických seriálů je to, že musí udržovat stejnej poměr chlapskejch i ženskejch rolí a je jedno, že ve skutečnosti by to ženská asi nedělala. Ale seru na to. Klišé typu: někdo někde nechá zbraň, někde někomu spadne zbraň, někdo někde najde zbraň a musí ji do těch pracek vzít. Co následuje dál, je jasný... je viník zločinu, shit. No, dokoukávám první sérii a vážně nechápu, co je na tom seriálu tak úžasnýho. S cestováním v čase a předpovídáním budoucnosti to získává úplně nesmyslné rozměry a i tak je tam dost kravin a celý to jde do sraček. Na druhou a třetí sérii se asi nebudu dívat, ale vím, že budou ještě horší, takže preventivně ještě hvězdičku uberu...
18 781 bodů
6
1. serie 90%... 2. serie 60%...nechci být špatným prorokem, ale 3. serie zatím po pár dílech vypadá nejhůř...Po pár dílech 3. serie jsem se sledováním skončil :)
Spooner
Spooner
15 856 bodů
8
1. SÉRIE: Tak nakonec nejlepší seriál sezóny a to i přes to trochu horší finále (měli takových možností a oni si vybrali tu nejhorší!). Výborná atmosféra, výborný příběh, výborné postavy (Peter, Hiro a Sylar rulez) a téměř bezchybní herci. Tim Kring to měl zkrátka perfektně vymyšlené a já doufám, že mu to vydrží i v dalších sériích. 90% 2. SÉRIE: No tak tady už to začíná být trochu horší. Člověk by si řekl, že hrdinové budou už spolu nějak blíže spolupracovat, ale kde pak. Oni začínaj skoro jako na začátku. Zajímavé postavy (Peter, Sylar a Hiro) jsou odsunuty do pozadí a hlavní prostor zabírají nové a většinou nezajímavé postavy (jenom Elle a Adam jsou výjimky) a zbytek prostoru zabírá Claire a její nezáživná středoškolská linie. Tu by měl Sylar co nejdřív zabít, nebo už nevim. Příběh je taky takovej příliš rozkouskovanej a kvůli zkrácené sérii (stávka scénaristů je neúprostná) pár věcí zůstává nedořešených. Svoji poutavost si to ale ještě stále drží, po pár začátečních dílech se to začínalo zlepšovat a poslední 3 díly už jsou skoro bezchybné. Jenom doufám že si to příště Kring vymyslí líp. 70% Když 3. SÉRIE: Heroes klesá čím dál níž, asi chce v kvalitě "dohnat" Prison Break. 3. sezóna je totiž tak přeplácaná a plná rádoby zvratů, který navíc vůbec nedávají smysl. Na atmosféru z první série už se definitivně zapomnělo a postavy se taky chovaj hodně nesmyslně. Hlavně Volume 3 byla hodně zoufalá a po svém vyvrcholení vlastně i úplně zbytečná. To 4 Volume bylo lepší, zápletka byla dobře rozehraná, tempo nebylo tak zběsilé a celé to dávalo aspoň trochu smysl. Jenom ten konec to zase poslal do kopru. Prostě Heroes už hodně vařej z vody a mě to docela mrzí, z tohodle už ale asi nevyhrabou. 60% a celkově hodně slabé 4*
ZkuKol
12 300 bodů
6
Téma i zpracování dobré, ale chybí mi u toho trochu nadhledu, zlechčení (prostě trocha Wolwerina) a taky lepší herecké výkony, z některých postav mám pocit že pouze střídají 2/3 ksichty. Kdyby všechny díly byly jako "pět let poté" a "šest měsíců předtím" dám hvězdiček víc. Jo a za ten lacinej symbolismus - "závěrečný souboj" u spojených schodů - bych dal tvůrcům pohlavek. 2. sezóna: násilně zkrácená a to co se děje v posledních třech dílech by nesithl ani Chuck. 3. sezóna: napravuje lehce dojem, ale stejně mi po každém díle vadí stupidita hrdinů - prostě nedokážou vytěžit své schopnosti, lehké vyjebávání s divákem (neustále kličky s tím, kdo je dobrý i špatný, mění se i třikrát během dílu) a a nestálost rozhodování hrdinů, ale zkoukl jsem to celé, takže to svou zábavnost má... 60% (zatím)
Wally007
Wally007
9 501 bodů
8
Prostě super....nedávno jsem zhlédnul všechny čtyři série a musím říct, že ten seriál má koule. První série byla skoro legendární a nemohl jsem se dočkat dalšího dílu. Druhá byla pro mne nejslabší ze všech....prostě mne nevzala za srdce, možná i kvůli tehdejší stávce scénáristů v Hollywoodu, která sérii radikálně zkrátila. Třetí byla super a ve čtvrté udával grády hlavně R. Knepper, který se pro role záporáků snad narodil (PRison Break) a byl pro mne děsivější než Sylar...suma sumárum krásné a všichni Hírous mi budou chybět....ale přesto prosím nedělejte žádná pokračování...děkuji
SNCIS
SNCIS
6 541 bodů
9
Hlášky: Policejní vyšetřovatel: "Jseš pěkně hnusnej parchant, víš to?“ Hiro: "Velmi líto. Já nemluvit pšíliš anglicky.“ / Noah: "Ty jsi prý místní hrdinka, co vytáhla muže z hořícího vlaku.“ Jackie: "Vy jste o tom slyšel? Oh, Bože, tak už to tady všichni vědí.“ Claire: "Bylo to ve zprávách. Každýho si tu na ně upozornila." / Lori: "Jak to jde?“ Nikki: "Špatně.“ Lori: "Pořád vidíš v zrcadle někoho cizího?“ Nikki: "Jo.“ Lori: "To celkem chápu. Čas nezastavíme. Trocha botoxu by nám bodla.“ / Peter: ,,Proč je součástí výcviku krádež?“ Claude: "Nic nechápeš. Nevíš jak svý nadání správně používat.“ Peter: "A vy snad jo?“ Claude: "Teď se tvý schopnosti projevujou jako reflex. Samovolně jako polykání. To zvládne i čokl. Až budeš mít nad nima kontrolu a budeš je využívat, povýšíš se nad pudla.“ Peter: "Ty urážky pomůžou, abych se to naučil?“ / Sylar: ,,Ty skutečně dokážeš malovat budoucnost. Tak jak říkal profesor. Fantastický.“ Isaac: "Jdeš pozdě.“ Sylar: "Patrně víš proč jsem tady.“ Isaac: "Ty jsi ten, kdo mě zabije.“ Sylar: "Máš pravdu... tohle je okamžik, kdy lidi obvykle začnou křičet.“ / Noah: "Podle mě jsi šílenec. Zařazení tolika modifikací do tvé DNA ti zásadně narušilo mozek. Všechna ta nabytá moc tě ničí.“ Sylar: "Přesto tu stojím dál živý a zdravý. A jakmile se dostanu ven, vezmu si další schopnost a to od tvé dcery. Sladké, nevinné.“ / Claire: "Chceš ho sníst?“ Sylar: "Sníst tvůj mozek?... To je nechutné.“ / Hiro: "Yattaaaa!" / Sylar: "Moje jméno je Sylar!" - Kdysi seriálový hit - Moje top postava: Sylar - I přesto že je Sylar padouch, tak je charismatický a sympatický. Bez něj by to nebylo zkrátka ono. Když někdo hovoří o "Heroes" je Sylar první postava kterou si vybavím, na kterou si vzpomenu. - 90%.
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Hrdinové ukázali, že není potřeba dělat scifi seriál nebo i film s tím, že musí používání schopností a výbuchy a bůh ví co zabírat 90% epizody. Tento seriál se zaměřuje na příběhy, dialogy a propojit Vás co nejvíce s každým charakterem v seriálu a dělají to výborně. Pro někoho to může být ze začátku, ale i po čase komplikované a zamotané. Nic méně zážitek to je vynikající, pokud jste fanda takového spojení žánrů.
petra-satkova
4 740 bodů
8
Viděno zatím první dvě série. 1. Série: Velice dobré a originální téma s velkým potenciálem pro seriál. Samotnou mě seriál překvapil svou chytrostí. Seriál mě neuvěřitelně vtáhl již svou úvodní scénou, kdy stojí Peter na střeše budovy. Objevuje se zde spousta zajímavých myšlenek, především o evoluci, které rozhodně vedou k zamyšlení. Líbilo se mi, jak se postavy postupně proplétají, důležité je ale, že je to uděláno vážně chytře a logicky. Od začátku víte, že děj směřuje k velkému výbuchu v New Yorku a sledujete, jak se k němu postavy postupně dostávají. Hodnocení první série: 85% 2. Série: Nevím, ale tady už jsem začala mít strach, že ten skvělý potenciál stát se jednou kultovním seriálem se pomalu, ale jistě vytrácí. Slabý odvar první série. První polovina je celkem o ničem, nepochopila jsem třeba, proč Hira odsunuli úplně bokem od hlavní linky, podle mě to nemělo vůbec žádný význam vzhledem k seriálu. Druhá půlka se však zase hodně zvedla, i když už se zde objevují nelogičnosti, pořád se jedná o velice zajímavý seriál a závěrečná věta "I´m back" dostatečně naladila na třetí sérii. Hodnocení druhé série: 60%