Komentáře a recenze 74

10
Hudba: Daft Punk Hodnocení OST: 5/5 || Tržby za první den $17,509,781 ||
wop
wop
1 716 bodů
8
Tron: Legacy je krásně vypadající, dynamicky ubíhající zábava, která sice asi ve dvou třetinách lehce ztratí dech když dojde na upovídané vysvětlovací scény, ale stihne to ještě vybrat a zanechá velmi dobrý pocit. Pro mě byl ale vizuální zážitek (a zážitek je to i bez 3D) naprosto zastíněn hudbou. Tu má na svědomí Daft Punk a tvrdil bych, že dojem z filmu by bez ní byl poloviční a moje hodnocení mnohem nižší. Už dlouho se mi nestalo, abych byl takhle "na větvi" z filmové hudby už při prvním poslechu.
Byk_15
1 613 bodů
6
Lituji toho, že jsem na to nešel do kina ve 3D, to musela být pecka, teď jsem to viděl na HBO, bohužel bez těch 3D efektů to nemá tu správnou šťávu... Akce dobrá, příběh zajímavý a sndtrck skvělý = výsledek 3* Vidět to v kině asi by to bylo za víc hvězd.
ladynka
ladynka
1 201 bodů
8.5
Skvěle sedící hudba. Pro mě V Imax 3D úchvatnější zážitek než Avatar zřejmě i proto, že mám osobně radši Tetris než procházky přírodou...
Michal m
Michal m
1 101 bodů
6
Kdo viděl "starý" TRON, tak možná zavzpomíná a bude chápat více
p.safarikk
p.safarikk
1 035 bodů
8
Scenár: Joseph Kosinski, Eddy Kitsis, Adam Horowitz | Produkce: Steven Lisberger, Jeffrey Silver, Sean Bailey | Distribuce: Walt Disney | Rozpočet: 170 milionů $ | Tržby: 400,1 mil. $ || Tron Legacy: Hlavní hrdina, Sam Flynn je vtažen při snaze najít svého zmizelého otce Kevina Flynna do virtuálního světa Gridu. Tento svět však skrývá nejedno nebezpečí, a tak se Sam spolu se svým otcem a bojovnicí Quorrou vydají na cestu ven plnou nebezpečí.
Dubínka
577 bodů
7.5
Sice to níčím moc nepřekvapí, ale jako nenáročný audiovizuální zážitek je to dost dobré. Průměrná režie, herecké výkony a scénář by bez pěkného vizuálu a skvělé hudby za moc opravdu nestály. Na film se pěkně kouká a nuda při něm není, proto dávám pěkných 75%
Standa Dostál
526 bodů
6
tento film je potřeba vidět v kině, s 3D efekty, se skvělým ozvučením... není to film na okouknutí doma v TV. podle mne. jinak - v něčem přelomový, zábavný film, příběh jako kdybych už odněkud znal ... celkově mírný nadprůměr
Arpol
Arpol
405 bodů
10
Som si 100% istý - toto je moje guilty pleasure. Možno to nepochopíte, ale tá hudba, atmosféra a ten vizuál (na tú dobu) sú úchvatné a majú čo do seba. Áno, pre niekoho to môže byť nuda, áno, príbeh je jednoduchý a vzťahy medzi postavami tiež ale bože, tie súboje na motorkách, fungovanie sveta v počítačovom programe... Plus k tomu som film videl ako malý, takže určite svoje zariadila aj nostalgia. Nenahneval by som sa, keby vzniklo podobné pokračovanie... Srdcovka❤️