Gamekillers

?
Gamekillers byla hodinová televizní speciálka vysílaná na MTV ve Spojených státech v roce 2006 a reprízovaná na The Comedy Network v Kanadě. Šlo o cross-promo akci se společností Axe Dry, která dříve použila premisu "Gamekiller" ve své reklamní kampani. Proto je tento televizní seriál známý jako "branded content." "Gamekillers" jsou sbírka stereotypních postav, které reprezentují určité otravné osobnosti, se kterými se teenageři a dvacátníci často setkávají v průběhu svého společenského života. Každý Gamekiller je obzvláště zručný v tom, že neúmyslně zkazí rande a rozejde pár. Všechny postavy jsou obecně vnímány z mužské perspektivy. V pořadu byl profilován každý Gamekiller a herci hrající určité postavy byli představeni nic netušícím párům v reálném životě, aby jim zkazili rande.




Dodatečné informace

Původní název:
Gamekillers (více)
  • USA Gamekillers
Premiéra v ČR:
21. 9. 2007
Země původu:
USA
Rozpočet:
100 mil. USD
Tržby:
333,54 mil. USD (celosvětově)
Ocenění:
Žádná ocenění