Největší streamovací služba přišla za minulé čtvrtletí o dvě stě tisíc uživatelů a vymýšlí způsoby, jak dalším propadům zabránit. Vedle plánovaného začlenění reklam a s tím spojenými nižšími poplatky nyní vyšlo najevo, že Netflix hodlá do své nabídky zařadit také živé vysílání různých stand-up a neskriptovaných pořadů.
Články 2
Téma 18. 5. 2022
Nejen reklamy. Netflix to brzy zkusí také s živým vysílánímTéma 14. 8. 2021
To máme mileniály #5. Netflix and ChillJestliže je Generace Z (narození po roce 1996) označována jako tzv. digital natives, má se tím na mysli, že je pro ně digitální prostředí přirozené a intuitivní, že život bez internetu neznají a dost možná si ho ani nedokážou představit. Naproti tomu mileniálové (narození v letech 1981-1996) vyrůstali společně s dramatickým technologickým vývojem – hegemonii televize nejdříve zpochybnilo DVD, následně způsob distribuce a sledování audiovizuálního obsahu navždy proměnily sociální sítě, YouTube a streamovací platformy.