Bridgertonovi: herce čekal výcvikový tábor, malé postele na lechtivé scény i prolitá krev.
Přípravy na natáčení přitom začali již v roce 2017, kdy Shonda Rhimes podepsala s Netflixem smlouvu. Svému kolegovi Chrisovi Van Dusenovi předala knižní sérii od Julie Quinn a začali pracovat na scénáři. Vlak Bridgertonů se rozjel a jelikož šlo o srdeční záležitost tvůrkyně, nenechali nic náhodě.
Na hlavní představitele seriálu Daphne a Simona v podání Phoebe Dynevor a Regé-Jean Page čekal šestitýdenní výcvikový tábor. Herci se museli naučit hrát na klavír, tančit, jezdit na koni a sžít se s kostýmy, stejně jako s etiketou. Přenesli se tedy kompletně do 19. století. Samozřejmě je v seriálu mnoho moderních prvků, které jeho autorům dovolili si trošku pohrát s látkami na kostýmech, použitou hudbou a dalšími detaily, které odhalí skutečně jen pozorný posluchač či pozorovatel, ale ve výsledku se jim podařilo přesně to, co chtěli - svěží verzi regentské Anglie.
Na nečekaný problém ale narazili filmaři při natáčení sexuálních scén. Samozřejmě, že herci měli k dispozici nyní populární odborníky na tyto lechtivé záležitosti (říká se jim koordinátoři sexu), aby vše vypadalo co nejlépe a herci se cítili dobře, ale postele z dané doby nechtěly spolupracovat. Dobový nábytek totiž nepočítal s výškou hlavního hrdiny, Regé-Jean Page měří 180 cm a postele mu byly krátké, dosáhnout tedy během intimních scén toho, aby z nich nespadl nebo mu nekoukaly nohy byla prý výzva.
A své si s výškou užila i představitelka Penelope Featheringtonové herečka Nicola Coughlan. Byly sice z opačného soudku, ale i tak způsobily dost problémů. Nicola je vysoká 155 cm a aby její oči byly v úrovni s hereckými kolegy, naordinovali jí tvůrci nosit velmi vysoké podpatky. Hned první den, ale během natáčení Nicole několikrát upadla. Navíc její hrdinka jednou drží psa, podruhé slunečník, takže nikdy neměla úplnou rovnováhu a jistotu pohybu, což vyústilo v to, že daný slunečník upustila a ten spadl na ruku kolegyni Claudii Jessie (Eloise Bridgertonová) a probodl ji. Bylo z toho nepříjemné krvavé zranění. Štáb se tedy nakonec raději rozhodl podpatky zahodit a výškový rozdíl neřešit. O další úrazy nestál. Což je poměrně pochopitelné.
A co ty zmíněné kostýmy a hudba? Kostýmy byly vytvářeny s ohledem na příslušnou módu, ovšem za použití moderních látek, doplňků a dalších drobností, kterých si všimne skutečně jen málokdo. Navíc daným rodinám odpovídá i styl oblékání. Zatímco Bridgertonovi se halí do pastelových barev s rámci střízlivosti a umírněnosti, Featherington se oblékají do jasných, sytých a výstředních barev. Největší odkaz na moderní dobu je ale určitě v oblasti zmíněné hudby. Tvůrcům se totiž podařilo do klasického hávu zahalit hity jako Thank U, Next od Ariany Grande, Girls Like You od Maroon 5, Bad Guy od Billie Eilish nebo Wildest Dreams od Taylor Swift.
A co daný čmelák na konci? Inu podle všeho jde o odkaz na zesnulého pana Bridgertona. Podle knižní předlohy totiž zemřel na vážnou alergickou reakci po žihadle, ale jestli tomu tak je, to ukáží až další série seriálu.