Deadpoolova kampaň nabírá obrátky. Směje se Duně a představuje zvrácený kyblík na popcorn
Postava Deadpoola je známá bořením čtvrté stěny, čilou komunikací s publikem a ironickým nadhledem nad vlastním příběhem. To se ukazuje i nyní, když se na YouTube kanálu Ryana Reynoldse, podílejícího se na díle herecky, scenáristicky i producentsky, objevilo video zjevně parodující nechvalně známý kyblík na popcorn.
Krátce před premiérou druhé Duny se totiž specifický reklamní kyblík stal virálním hitem. Leckdo totiž v designu upomínajícím na arrakiské červy viděl i leccos jiného a kyblík se stal cílem mnoha vtipů. Na této kampani se chce následně svést i Reynoldsův Deadpool, ačkoli zatím není jasné, zdali se superhrdinský kyblík na popcorn bude v amerických kinech skutečně prodávat.
V ani ne minutovém videu vidíme Deadpoolovu ruku, kterak láskyplně přejíždí po křivkách popcornového kyblíku vytvořeného podle Wolverinovy hlavy. V jejím centru jsou výrazně zvětšená ústa, do nichž se ve videu za zvuku Straussovy klasiky Tak pravil Zarathustra (známé hlavně díky filmu 2001: Vesmírná odysea) sype popcorn. Obscénně dvojsmyslné představení končí stékáním horkého másla po Wolverinově nosu.
Oba předchozí Deadpoolovy snímky zavalovaly fanoušky humornými videi a podvratnou kampaní, která třeba jedničku v souvislosti s premiérou kolem Valentýna prezentovala jako ideální romantický film pro páry. Za zavřenými dveřmi letošního CinemaConu proběhly také různé taškařice, díky nimž web The Hollywood Reporter označil prezentaci třetího Deadpoola jako nejzábavnější ze všech představených snímků.
Chlípný popcornový kyblík je tedy další kouskem do téhle virální skládačky, jež se rozhodně netají svým cílem udělat z třeskutě přisprostlé komiksovky největší hit léta, což by si stávkami a nízkou návštěvností kin zdevastovaný Hollywood jistě přál. S blížící se premiérou tedy očekávejme podobných eskapád ještě více.
Líbí se vám deadpoolovský marketing a máte v plánu vyrazit na jedinou letošní marvelovku do kina? Momentálně vévodí i našemu žebříčku nejočekávanějších filmů roku.