tržby 2 miliony 438 tisíc Kč / návštěvnost 14 149 diváků / 99 kin
Animovaná Tlapková patrola ve velkofilmu je divácky nejúspěšnějším snímkem v rámci dlouhodobých statistik žebříčku Top 20. Na kontě má 307 tisíc platících, čímž překonala pixarovku Mezi živly. Ta se v českých kinech promítá pět měsíců a vidělo ji 303 tisíc divaček a diváků, kteří za vstupenky utratili 53 miliony korun. Za Tlapkáče publikum zaplatilo jen o milion méně.
tržby 2 miliony 701 tisíc Kč / návštěvnost 15 606 diváků / 109 kin
Stejně jako minule přelétla Tlapkovou patrolu ve velkofilmu jiná rodinná animovaná podívaná, Kouzelná Beruška a Černý kocour. Celovečerní verze oblíbeného seriálu se u nás promítá druhý víkend a vidělo ji necelých 47 tisíc platících. Dosavadně druhý nejdražší francouzský film, který tvůrce vyšel na 86 milionů dolarů, celosvětově utržil 39 mega, nebyl uváděný na asijských trzích, ale zato se streamuje na Netflixu. O propadák tedy s největší pravděpodobností nepůjde.
tržby 5 milionů 301 tisíc Kč / návštěvnost 26 823 diváci / 74 kina
Minule otřásla videoherní adaptace Pěti nocí u Freddyho historickým žebříčkem hororových premiér, tentokrát je z toho až třetí místo s propadem zájmu o 62 procenta. Pět nocí u Freddyho vidělo za necelé dva týdny od premiéry 114 tisíc platících, kteří za vstupenky do kina utratili 21 milion korun. V rámci tržeb jde už nyní o komerčně nejúspěšnější horor v porevoluční historii (vzhledem ke zdražujícím se lístkům). Co se týče návštěvnosti, Freddy atakuje pomyslnou top 20. Před sebou má na dvacáté příčce druhé V zajetí démonů, na které přišlo 120 tisíc divaček a diváků.
tržby 6 milionů 8 tisíc Kč / návštěvnost 30 071 divák / 199 kin
Komiksárna Marvels skončila o premiérovém víkendu druhá, nástup je to však dost zoufalý. V rámci všech snímků uváděných do tuzemských kin (aktuálně jich je 51) jde o čtrnáctý nejhorší start univerza. Marvels vyšli tvůrce na 275 milionů dolarů, což z filmu dělá čtvrtý nejdražší titul MCU. Celosvětově prozatím utržili necelých 89 mega a v USA se postarali o vůbec nejslabší komerční start v rámci komiksového univerza spolu se 47 miliony dolarů. Po studiu DC má potíže i dlouho opěvovaný Marvel. Může za to síla vržená na streamovací platformu Disney+ do výroby řady seriálů, nebo prostě opulentním a generativním komiksům odzvonilo?
tržby 6 milionů 699 tisíc Kč / návštěvnost 37 380 diváků / 193 kina
Žánr české romantické komedie po delší době ovládl žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin. Titul Jak přežít svého muže vidělo přes 37 tisíc platících. Poslední obdobný komerčně úspěšnější žánrový titul vstoupil do kin v únoru, OstrovRudolfa Havlíka tenkrát vidělo o premiérovém víkendu téměř 62 tisíc divaček a diváků. Dobrodružná komedie Michala SamiraBuď chlap! šla do kin o měsíc později a v rámci premiérového uvedení na ni přišly 43 tisíce platících. Jak přežít svého muže je na žebříčku letošních premiérovaných romcomů třetí.