tržby milion 117 tisíc Kč / návštěvnost 6662 diváci / 190 kin
Hádkovi znovu pátí. Pokud autoři doufali v to, že po slabším debutu (11 tisíc diváků) se z jejich filmu stane trvalka, tento sen mohou pomalu opustit. Druhý víkend hádavá komedie propadla o 37 %, a přestože je nasazená do masivního počtu kin (205, což je dokonce o 15 víc než o týden dřív), diváků nalákala jen 6662. Celková návštěvnost je nyní 23 341 divák a je jisté, že se film stěží podívá k padesáti tisícům. Přitom předchozí komedie Vojtěcha MoravceMatky (2020) nalákala do sálů 296 tisíc platících zvědavců. Inu, je to škoda už proto, že ohlasy na Hádkovi jsou více než slušné.
tržby 1 milion 424 tisíce Kč / návštěvnost 8016 diváků / 146 kin
I Černý telefon si polepšil oproti minulému víkendu v počtu sálů (v tomto případě o 20), kýžený nárůst tržeb to ale nepřineslo. Horory mají obvykle lepší tah na branku, je ale pravdou, že svým tématem nejde o typický mainstream, který by lákal teeneagery do kin (namísto klasické naháněčky s vrahem tu máme chytrou duchařinu). A producenti jsou i přes určitý vlažnější zájem určitě spokojení, neboť snímek režiséra Scotta Derricksona (Sinister) má již celosvětově utrženo 130 milionů dolarů, a to nestál ani dvacku.
tržby 4 miliony 126 tisíc Kč / návštěvnost 22 239 diváků / 89 kin
To Cruiseův Maverick naopak nejen nevyklízí pole, ale v návštěvnosti si o pár tisíc diváků polepšil. Jde o největší překvapení poslední dekády. Snímek má již na kontě 1,282 miliardy dolarů a stále všude vydělává. V rámci amerických tržeb (635 milionů) to již dotáhl na pozici devátého nejúspěšnějšího filmu všech dob a mimo jiné překonal i první Avengers (623 miliony). Kdo by býval řekl, že po vší té dřině, jakou Cruise kdy na plátně odvedl, bude nakonec jeho největším hitem druhý Top Gun.
tržby 5 milionů 51 tisíc Kč / návštěvnost 31 271 divák / 152 kina
Nemusí se to zdát, ale série Já, padouch a s ní spojení Mimoni patří mezi nejúspěšnější značky v historii animovaného filmu. Poslední snímek v sérii sice odstartoval hůř než předchozí sólovka žlutých popletů, to je ale asi to jediné, co může studio mrzet. Pokud jde o poměr cena/výkon, jde i tak o fenomenální úspěch. Rozpočet filmu byl 80 milionů dolarů, celosvětové tržby jsou momentálně 640. Ano, to je téměř polovina toho, co zvládla jednička. Pokud vám ale film vydělá 8x tolik, co stál, pořád se vám sakra vyplatí pokračovat. Můžete vzít jed na to, že nás trojka v kinech nemine.
tržby 6 milionů 93 tisíc Kč / návštěvnost 33 299 diváků / 156 kin
Čtvrtý Thor asi nedělá Marvelu velkou radost. V českých kinech si sice ještě pozici jedničky udržel, v těch amerických už ho ale vytlačil horor Nene. A obecně se tržby všude propadají v průměru o více než 50 %, což znamená, že nový Thor vyklízí pole rychleji než jiné marvelovky. Momentálně má celosvětově 598 milionů, oproti minulému víkendu přihodil jen stovku. Miliarda tedy rozhodně nehrozí a velmi pravděpodobně Láska jako hrom nedokáže pokořit ani předchozí díl Ragnarok, který celkem utržil 853 miliony. Je otázkou, jak se tenhle neúspěch promítne do směrování budoucích marvelovek. V Lásce jako hrom měl režisér Taika Waititi naprosto volnou ruku a podle slabších tržeb a rozpačitých ohlasů se to nevyplatilo.
Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.
Thor 4 prožívá milostný vztah s kladivem a paroduje sám sebe
Čtvrtý díl komiksového Thora už není lehká komedie, ale vyloženě sebeparodie. Drama zmizelo, i když hrdinovi umírá jeho milá a hrozí mu smrt.
Všechno, všude, najednou: Úplně nejvíc nejlepší film roku?
Dva režiséři, co si říkají jen „Daniels", točí opravdu crazy videoklipy a filmy. Tento má zatím nejlepší recenze roku, ale musíte být hodně velcí fandové kung-fu, paralelních světů a buddhismu, abyste ho ocenili.