TOP kina ČR: Česká kina za časů koronaviru

TOP kina ČR: Česká kina za časů koronaviru
Bloodshot | Kinobox
5. FRČÍME (země vzniku: USA)
Frčíme
Tržby 40 tisíc 336 KČ / návštěvnost 256 diváků
Pixarovka s dvěma Elfy na pátém místě. Do 67 kin, která promítala, na film přišlo 256 diváků. Za necelé dva týdny na solidně hodnocený snímek kultovního studia, který nejspíš zapadne mezi slavnějšími "značkami", přišlo přes 38 tisíc diváků. Tržby činí 5 milionů 750 tisíc korun.

4. 3BOBULE (Česká republika)
3Bobule: trailer | Bioscop
Tržby 40 tisíc 445 KČ / návštěvnost 312 diváků
Třetí film ze série komedií z moravských vinic si distribuční datum nevybral "dobře". Bioscop snímek oficiálně stáhl z kin, včetně slavnostní premiéry, v rámci vybraných projekcí se však i přesto promítalo na 17 místech. Hádek, Langmajer a Ramba si na své diváky budou muset počkat.

3. NEVIDITELNÝ (USA)
Neviditelný
Tržby 60 tisíc 280 KČ / návštěvnost 350 diváků
Druhý víkend v českých kinech a třetí příčka pro remake hororu s neviditelným psychoteroristou v jedné z hlavních rolí. Do 35 kin na snímek vyrazilo 350 diváků. Celková čísla činí 20.289 platících a 3 miliony 273 tisíc korun. Neviditelný znovu dokázal, že diváci na nízkorozpočtové horory slyší a chodí. Celosvětově utržil přes 122 milionů dolarů při rozpočtu pouhých 9 mega.

2. BLOODSHOT (USA)
Bloodshot
Tržby 90 tisíc 762 KČ / návštěvnost 526 diváků
Resuscitovaný komiksový hrdina Bloodshot v podání Vina Diesela narazil. Nejdřív jej chabě ohodnotili recenzenti. A nyní dostal ránu z milosti od strašáka s názvem COVID-19. Premiéru měl Bloodshot o uplynuvším víkendu po celém světě (kde se rozhodli nechat kina otevřená) a tržby prozatím činí pouhých 24 milionů dolarů. Rozpočet snímku činil 45 mega.

1. V SÍTI (Česká republika)
V síti: trailer | Aerofilms
Tržby 351 tisíc 998 KČ / návštěvnost 2.239 diváků
Smutný vítěz víkendových premiér. Dokumentární snímek pojednávající o sexuálních predátorech na tuzemských sociálních sítích si za necelé tři týdny od premiéry připsal na konto již přes 304 tisíc platících. Tržby snímku činí přes 46 milionů korun, což z něj činí historicky nejúspěšnější dokumentární titul vůbec.
Pro následující dny (a týdny) si zachovejme příčetnou mysl, smysl pro odpovědnost, pozitivní náladu a víru v to, že situaci brzy společnými silami (obrovský respekt, obdiv a dík zdravotníkům a sociálním pracovníkům na prvním místě) vyřešíme a kina brzy znovu otevřou. Do té doby můžete sledovat televizní vysílání nebo podpořit některou z VOD, online služeb poskytující přehrávání filmů a seriálů.

Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.