Tržby 2 miliony 29 tisíc KČ / návštěvnost 13.286 diváků
Slavný Harrison Ford a digitální chlupáč jako "nejlepší" přátelé ve filmové verzi inspirované knihou Jacka Londona na páté příčce. Výpravné rodinné dobrodružství původně budilo výsměch kvůli psovi stvořenému v počítači, ale nakonec si od českých recenzentů vysloužilo poměrně solidní hodnocení. Snímek tvůrce vyšel na vysokých 135 milionů dolarů a celosvětové tržby prozatím činí 79 mega. Po Dolittleovi další finanční propadák se zvířaty v hlavních rolích.
Tržby 3 miliony 673 tisíc KČ / návštěvnost 23.139 diváků
Třetí víkend v českých kinech a aktuálně čtvrté místo pro "mimózní" komedii Chlap na střídačku, která se inspirovala francouzskou předlohou (producenti nového filmu zaplatili za použití předlohy a převedení scénáře). Jiří Langmajer ve své údajně poslední roli filmového donchuána prozatím přitáhl do kin téměř 172 tisíc diváků, kteří za lístky zaplatili 26,5 milionů korun.
Tržby 3 miliony 709 tisíc KČ / návštěvnost 24.227 diváků
184 kin mělo k dispozici drama pojednávající o 1. světové válce a nebezpečné misi dvou vojínů, kteří se vydávají na záchranu několika stovek spolubojovníků. Třemi Oscary oceněný snímek vyniká kamerou simulující zážitek pomyslného jednoho dlouhého záběru (připomíná videohru), čímž vtáhne do děje. Snímek s odhadovaným rozpočtem 100 milionů dolarů celosvětově utržil 362 mega, takže hlasy mnohých recenzentů, že podobný druh válečného filmu už je divácky "zastaralý", mohou vzít za své.
Tržby 6 milionů 133 tisíc KČ / návštěvnost 41.380 diváků
Videohrou inspirovaný Ježek Sonic se tentokrát musel spokojit s pomyslným stříbrem. Původně děsivě vyhlížející hrdina známý díky hře společnosti SEGA napjal všechny síly a výsledný film dává šanci videoherním adaptacím na světlé zítřky. Celosvětově Ježek Sonic s rozpočtem 85 milionů dolarů utržil 265 mega.
Tržby 17 milionů 712 tisíc KČ / návštěvnost 115.245 diváků
Dokumentarista Vít Klusák vždycky platil za autora, který má čich na třeskutá (a důležitá) témata hýbající společností. Spolu s novým dokumentárním filmem V síti ale překonal veškerá očekávání co se diváckého zájmu týče. Snímek sledující sexuální predátory na seznamkách a sociálních sítích spustil nebývalou lavinu zájmu už několik měsíců před premiérou. Nyní můžeme bilancovat. 115 tisíc 245 platících diváků je rekordem v rámci návštěvnosti dokumentárního filmu, který byl kdy v českých kinech uveden.
Jen pro srovnání, předchozí KlusákůvSvět podle Daliborka o premiérovém víkendu přitáhl do kin pouhý 1 tisíc 452 diváků. V žebříčku premiérové návštěvnosti českých filmů se V síti dostává na historickou 7. příčku, čímž nahrazuje loni uvedenou Poslední aristokratku (2019). Ještě je dobré doplnit, že "slabší" verze V síti pro 12leté publikum ještě přidala k výše uvedené návštěvnosti dalších 8 tisíc 166 diváků. Teď hlavně, aby snímek splnit kýžený cíl a upozornil na citlivé téma, kdy děti surfují zrádnými zákoutími internetu a jejich rodiče o tom často nemají ani ponětí.
Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.