Premiérový start druhému Creedovi dvakrát nevyšel. Do 87 kin se na nejnovější klání Adonise Creeda s Dragem juniorem vypravilo 17.104 diváků, kteří za vstupenky utratili 2 miliony 641 tisíc korun. Přiznejme si ale, že "jednička" na tom na přelomu prosince 2015 a lednu 2016 byla ještě o poznání hůř: distributor snímek nasadil do pouhých 36 kin, přišlo na něj 6.811 diváků a tržby činily 970 tisíc korun. Je s podivem, že auta Sylvestera Stalloneho na fanoušky pořád platí, ale zřejmě jde o natolik specifické publikum, že to tuzemským žebříčkem prostě výrazněji nezamává.
Třetí víkend v tuzemských kinech, propad o 31 procent a aktuálně čtvrté místo pro zeleného tvora, který nesnáší Vánoce. Tentokrát na animák z tvůrčí dílny autorů série Já, padouch vyrazilo 35.145 diváků, kteří za lístky zaplatili 5 milionů korun. Grinch má prozatím na kontě přes 25 milionů korun a 174 tisíc diváků.
Dvojice loutkových popletů Pat a Mat získala další výrazný skalp. Po červencovém úspěchu, kdy si v rámci návštěvnosti "poradila" s Hanem Solem, tentokrát zlínská dvojice oddávající se zimním radovánkám položila na lopatky Adonise Creeda a dostala se v rámci premiérového víkendu až na bronzový stupínek. Film se promítal ve 136 kinech, přišlo na něj 43.831 diváků a tržby činily 5 milionů 773 tisíc korun. Rádiovku dolů!
Fantastická zvířata 2 se po minulém prvenství musí spokojit s druhou příčkou. Propadla se o celých 52 procent na výsledných 83.641 diváků a 13 milionů800 tisíc korun. Celkově má za necelé dva týdny druhý film s fantastickými zvířaty inspirovaný světem Harryho Pottera na kontě 52 milionů korun v rámci tržeb a 317 tisíc diváků.
Ačkoliv boxerské retro s Adonisem Creedem a Rockym dostatečný počet diváků nepřitáhl, skupina Queen a portrét zpěváka Freddieho Mercuryho dál válcuje žebříček, když se po minulém druhém místě vrací na vrchol. Bohemian Rhapsody se promítal v 84 kinech, přišlo na něj 87.731 diváků a tržby činily 14 milionů 631 tisíc korun.
Za necelý měsíc od uvedení v českých kinech je Bohemian Rhapsody na aktuálním žebříčku dlouhodobě nejúspěšnějším titulem s návštěvností 525.651 diváků a tržbami 85,5 milionů korun. Druhý titul v pořadí, tuzemská komedie Po čem muži touží (2018), má na kontě 509.844 platících a tržby 76,8 milionů korun. Na dosažení statistik nicméně "Muži" měli celých 10 týdnů, tedy více než dvakrát tolik co Bohemian Rhapsody.
Jak si o víkendu vedly další premiérové tituly? Nejvýše postaveným kromě výše zmiňovaných filmů skončila na osmém místě pohádka Čertí brko (2018), která se promítala ve 34 kinech v rámci předpremiéry. Na novinku Marka Najbrta (Protektor, Kancelář Blaník) přišlo 6.713 diváků. V pokladnách nechali 942 tisíc korun. Za týden se dozvíme, jak si povede při plném uvedení.
Z dalších ve čtvrtek uváděných novinek se na jedenácté příčce umístilo ponorkové drama Útok z hlubin (3.276 diváků, 509 tisíc korun). Kritika sociálních sítí Mladí zabijáci (2018) skončila čtrnáctá s návštěvností 1.827 platících a tržbami 274 tisíc korun. Tuzemské minimalistické drama Chvilky (1.009 diváků, 128 tisíc korun) se umístilo na osmnácté příčce a stand-upový záznam Na Stojáka v kině (2018) obsadil devatenácté místo s návštěvností 984 diváků a tržbami 119 tisíc korun.
Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.