Téma 6. 8. 2018
Když se natáčení hitů kříží aneb Jak Superman s knírkem bavil sociální sítěParamount nehodlal ustoupit a Warneři museli využít dost nevděčné řešení - oholit Supermana až digitálně v postprodukci. Studio nás ujišťovalo, že v kinech nějaké odstranění ani nezaznamenáme. Což se opravdu nepovedlo.
Nyní se na Redditu k celé věci vyjádřil jeden z trikařů filmu (přičemž jeho identitu moderátoři webu potvrdili): "Jako fanoušek jsem z toho byl otrávený. V Paramountu prostě měli Cavilla oholit a nalepit umělý knír. Jejich řešení bylo malicherné. Dokonce jsme vytvořili záběry, kde jsme Henrymu přidali vousy digitální, abychom dokázali, že je to mnohem jednodušší než opačný proces. WB se i nabídlo, že to zaplatí, ale v Paramountu tohle odmítli."
Nejzajímavější informací je nicméně to, že na úvodní "telefonní scéně", kde je digitálně odstraněný knírek pravděpodobně nejpatrnější (Cavillův horní ret celou dobu vypadá, jak kdyby chtěl někam ze scény utéct), dělala jiná skupinka lidí. Jejich práci zmíněný trikař označil za hroznou. Na druhou stranu se pochválil, jak oni to zmákli všude jinde bezpochybně, což také není pravda. Na filmu jde až komicky lehce rozpoznat, jaké scény vznikly během původního plánu a co se dotáčelo za asistence Cavillova bujného knírku.
Ostatně si to porovnejte na následujících videích. To první je zmíněná úvodní scéna, na které tedy prý hlavní trikaři nedělali, ta druhá už je jejich...