Daniel Craig si v nové bondovce Spectrevede znamenitě. Tuzemské recenze sice nejsou bůhví jak skvělé (69 procent), ale díky marketingu a především značce 007 na film o premiérovém víkendu přišel třetí nejvyšší počet diváků za rok 2015. Tedy hned po Mimoních (219.233 diváků, 30.44 milionů korun) a Padesáti odstínech šedi (254.385 diváků, 36.62 milionů korun). Nejnovějšího Bonda zhlédlo ve 140 kinech 146.642 diváků, kteří za vstupenky zaplatili 21 milionů korun. Před 3 roky na tom byla bondovka Skyfall (2012) o poznání hůř. Držela sice prvenství, ale přišlo na ni "jen" přes 116 tisíc diváků. Tržby tenkrát činily přes 16 milionů korun. Agent Jejího veličenstva byl nicméně vyslán "pouze" do 89 kin.
Držitel prvenstí z předchozího víkendu, německá komedie Fakjů pane učiteli 2, klesla na druhé místo. Návštěvnost klesla o 55 procent na 30.029 diváků v rámci 54 kin. Tržby činily 4 miliony korun.
S vidinou velkého zájmu rodin s dětmi do 125 kin vtrhl animák SNOOPY A CHARLIE BROWN. Peanuts ve filmu. Na celovečerák s ikonickými americkými postavičkami přišlo 12.803 diváků. V pokladnách nechali 1.69 milionu korun. Slabota. Film s odhadovaným rozpočtem 99 milionů dolarů utržil za premiérový víkend v USA milionů 45. Úspěch ve Spojených státech má opodstatnění, u Snoopyho tam vyrůstají děti od plenek.
Sedmý víkend se v kinech velmi dobře drží druhý díl Hotelu Transylvánie (2015). Komediální animovaný film pro celou rodinu o víkendu (počítá se od čtvrtku do neděle) zhlédlo 10.970 diváků. Za vstupenky utratili 1.46 milionu korun. Vedle Mimoňů (105 milionů korun, 773 tisíc diváků) a snímku V hlavě (35 milionů, 269 tisíc diváků) z dlouhodobého pohledu nejnavštěvovanější film (36.5 milionů korun, 268 tisíc diváků) žebříčku. Animáky to prostě jistí.
Pětici aktuálně nejúspěšnějších snímků žebříčku uzavírá fantasy Poslední lovec čarodějnic (2015). Třetí víkend od nasazení - 34 kin - 8.994 diváků - 1.27 milionů korun.