VOD 23. 5. 2014
Britská reklama na „12 let v řetězech“ nechává rozum stát přede dveřmi všehoschopného marketinguKdyž pomineme festival v Cannes, je NOC REKLAMOŽROUTŮ největší událostí ve světě reklamy.
S tradicí delší než 30 let je k vidění ve více než 40 zemích světa.
V České republice se reklamožrouti svého svátku dočkají hned dvakrát, 20. února v brněnské Flédě a 27. února v pražském kině Lucerna.
S tradicí delší než 30 let je k vidění ve více než 40 zemích světa.
V České republice se reklamožrouti svého svátku dočkají hned dvakrát, 20. února v brněnské Flédě a 27. února v pražském kině Lucerna.
„Kolekce spotů uváděných na reklamožroutech je jedinečná nejen v pečlivém výběru toho nejlepšího, ale také v dramaturgii. Někdy jsou za sebou řazeny reklamy podobné, jindy naopak funguje kontrast,“ říká organizátor akce David Horáček.
Do letošní kolekce bylo vybráno rekordních šest českých reklam. Bodovaly spoty na Národní divadlo, Český helsinský výbor, Kofolu nebo televizní spot na propagaci webových stránek pomáhajícím hledat práci Romům.
Ve spolupráci s organizátory NOCI REKLAMOŽROUTŮ vám přinášíme soutěž o 5x2 vstupenky na brněnskou část programu.
Jaká jsou pravidla soutěže?