60%

Komentáře a recenze 10

Evah
Evah
2 260 bodů
5
První díl vcelku fajn, druhý o hodně horší, lidé se zde chovají jako úplní zmetci. Chápu, že jde o peníze, ale jen si udělají celosvětovou ostudu tak stupidním chováním, navzájem si vyhrožují a dělají ramena, uvidíme jestli další díly toto napraví.
Jto_rating
Jto_rating
1 480 bodů
5
Aneb když máš nejvíc anikapitalistický seriál s příběhem a s znechucením toho jak tam lidi jsou chudí a chcou vyhrát a bohatí se na ně for fun dívají jak umírají. A Netflix z toho udělá tu nejvíc kapitalistickou věc, reality show která se snaží kopírovat originál i když to bez příběhu nemůže fungovat a lidi tak budou moct koukat na netflixu na chudý lidi, kteří trpí, aby dostali ty peníze. Gg. Ještě že tam přidali nový hry a jiné udělali zajímavější a jiné nové věci. . Takový ty Basic kecy like Love Island do kamery, jsou extrémně otravný a teď ta hlavní věc jak tak neumírají a nemají tak špatné podmínky, tak to nemůže donést takové emoce a prostě to nefunguje. Že začátku je těžké si hlavně zvyknout na ten styl, ale pak je to už tak nějak ok. . Lidi nepochopili že to není pokračování. Je to lepší pokud jste viděli původní seriál i když je otravný něco vidět znovu. Doporučuji vynechat. Ale pokud vás baví sledovat reality show tak by to mohlo být něco jako 6/10? Idk
  • dobře natočené
  • nové věci
  • zábava koukat na to s někým a sázet se kdo vyhraje, diskutovat atd.
  • vyumělkované
  • total proti myšlence originálu
  • opakování
  • klasické problémy reality show
  • nefunkčnost
  • nesympatičtí účastníci
  • moc dlouhý lol, šlo by to udělat líp
Pasadenka
Pasadenka
1 062 bodů
7
Solidní zpracování kulis olihně do konceptu reality show. Jestli někdo čeká něco jiného, tak je úplně mimo. Netflix své publik zná a reality show umí, co nakonec ukazují i čísla a obecná oblíbenost.

V kontextu reality show se tedy jedná o solidní zpracování, kterému hodně pomáhají právě seriálové kulisy. Samozřejmě seriál měj nějako dramatickou linku a snažil se o jakési poselství. V realitě samozřejmě nic takového neuděláte. Nemůžete sledovat lidi bez jejich vědomí, ani je uvěznit, ani je zabíjet. Jak tvůrci uvádějí, našli jediný způsob, jak smysluplně lidi motivovat a to je $ 1 000 za osobu. A pak už jen čekat, jaké dramata vybraní soutěžící vytvoří, neboť jako u každé reality show zde máme solidní výběr výstředník lidí a umělých situací, které katalyzují drama. A Netflix toto zvládá dobře. :)

A tak dostáváme 10 epizod nastříhaných tak, abychom měli co největší seriálový dojem. A povedlo se to. Má to dynamiku i solidní dramata a když zapomenete na to , že je to jen hloupá soutěž o peníze, tak to jako příběh funguje dobře. Samo sebou není tu až tolik materiálu a někdy je hodně cítit, že ve střižně vaří z vody. Ono není to banda nadržených egoistů měsíc ve vile, že ano. Hra má svůj řád a musí odsýpat, protože se čeká na krev ze sáčku na bílém triku. :D Je to fajn, jako každá taková relace je to spíš do pozadí, ale musím říct, že to pobavilo. :)
divad
divad
645 bodů