Hra na oliheň: Výzva

60%
Hra na oliheň: Výzva
Soutěžní pořad inspirovaný seriálem Hra na oliheň, jenž pojednával o nevšední reality show s prvky korejských dětských her, kde šlo o fantastickou výhru a o životy. V této soutěži sice nikomu o život nepůjde, ovšem výherce může získat 4,56 milionu dolarů v hotovosti.

Recenze: Hra na oliheň: Výzva

Kinobox.cz
80%

Soutěže fungují lépe, než jsme předpokládali, skupinové a individuální měřítko se chytře doplňuje a emoce jsou překvapivě silné. Zůstává určitá pachuť zpronevěření se poselství seriálu. Možná ale, že tato verze Hry na oliheň je ve své přímočarosti o kus upřímnější než předloha. I ona se setkala s výtkami, že je dokonalým produktem, jenž se maskuje hávem umění a myšlenky. Z tohoto úhlu pohledu je reality show mnohem autentičtější, za nic se neskrývá. V dobrém i zlém.

Evah
Evah
2 210 bodů
5
První díl vcelku fajn, druhý o hodně horší, lidé se zde chovají jako úplní zmetci. Chápu, že jde o peníze, ale jen si udělají celosvětovou ostudu tak stupidním chováním, navzájem si vyhrožují a dělají ramena, uvidíme jestli další díly toto napraví.
Jto_rating
Jto_rating
1 443 bodů
5
Aneb když máš nejvíc anikapitalistický seriál s příběhem a s znechucením toho jak tam lidi jsou chudí a chcou vyhrát a bohatí se na ně for fun dívají jak umírají. A Netflix z toho udělá tu nejvíc kapitalistickou věc, reality show která se snaží kopírovat originál i když to bez příběhu nemůže fungovat a lidi tak budou moct koukat na netflixu na chudý lidi, kteří trpí, aby dostali ty peníze. Gg. Ještě že tam přidali nový hry a jiné udělali zajímavější a jiné nové věci. . Takový ty Basic kecy like Love Island do kamery, jsou extrémně otravný a teď ta hlavní věc jak tak neumírají a nemají tak špatné podmínky, tak to nemůže donést takové emoce a prostě to nefunguje. Že začátku je těžké si hlavně zvyknout na ten styl, ale pak je to už tak nějak ok. . Lidi nepochopili že to není pokračování. Je to lepší pokud jste viděli původní seriál i když je otravný něco vidět znovu. Doporučuji vynechat. Ale pokud vás baví sledovat reality show tak by to mohlo být něco jako 6/10? Idk
  • dobře natočené
  • nové věci
  • zábava koukat na to s někým a sázet se kdo vyhraje, diskutovat atd.