Žebříčky

Max: nejlepší české seriály

  1. Pustina
    Pustina (2016)
    • Max
    87%
    1
  2. Hořící keř
    Hořící keř (2013)
    • Max
    Po seriálu Terapie, který vyvolal příznivé ohlasy u kritiky i u diváků, HBO Česká republika pokračuje v tvorbě vlastních hraných děl. Dalším původním projektem, který vznikne v režii světoznámé Agnieszky Hollandové, je třídílné retro HOŘÍCÍ KEŘ, inspirované skutečnými událostmi i reálnými postavami. Scénář dramatu o alarmujícím činu Jana Palacha, osudech jeho blízkých a počátcích normalizace v posrpnové ČSSR napsal Štěpán Hulík. Děj začíná Palachovým sebeupálením v lednu 1969 a líčením rozjitřené atmosféry v tehdejší společnosti. Události se zdramatizují po skandálním nařčení od poslance Viléma Nového, který Palachovo sebeobětování zlehčoval na stranickém mítinku v České Lípě lživým prohlášením o takzvaném studeném ohni. Hlavní postavou vyprávění je skutečně existující advokátka Dagmar Burešová, která jménem Palachových příbuzných podala na Viléma Nového žalobu na ochranu osobnosti. Charakterní právničku, jež přijala zastupování klientů ve zdánlivě beznadějném soudním procesu a trpělivě sháněla důkazy v jejich prospěch, ztvární Tatiana Pauhofová. JUDr. Dagmar Burešová za normalizace obhajovala pronásledované disidenty a po listopadu 1989 se stala ministryní spravedlnosti. V letech 1990 – 1992 zastávala funkci předsedkyně České národní rady. (oficiální text distributora)
    85%
    Po seriálu Terapie, který vyvolal příznivé ohlasy u kritiky i u diváků, HBO Česká republika pokračuje v tvorbě vlastních hraných děl. Dalším původním projektem, který vznikne v režii světoznámé Agnieszky Hollandové, je třídílné retro HOŘÍCÍ KEŘ, inspirované skutečnými událostmi i reálnými postavami. Scénář dramatu o alarmujícím činu Jana Palacha, osudech jeho blízkých a počátcích normalizace v posrpnové ČSSR napsal Štěpán Hulík. Děj začíná Palachovým sebeupálením v lednu 1969 a líčením rozjitřené atmosféry v tehdejší společnosti. Události se zdramatizují po skandálním nařčení od poslance Viléma Nového, který Palachovo sebeobětování zlehčoval na stranickém mítinku v České Lípě lživým prohlášením o takzvaném studeném ohni. Hlavní postavou vyprávění je skutečně existující advokátka Dagmar Burešová, která jménem Palachových příbuzných podala na Viléma Nového žalobu na ochranu osobnosti. Charakterní právničku, jež přijala zastupování klientů ve zdánlivě beznadějném soudním procesu a trpělivě sháněla důkazy v jejich prospěch, ztvární Tatiana Pauhofová. JUDr. Dagmar Burešová za normalizace obhajovala pronásledované disidenty a po listopadu 1989 se stala ministryní spravedlnosti. V letech 1990 – 1992 zastávala funkci předsedkyně České národní rady. (oficiální text distributora)
    2
  3. Terapie
    Terapie (2011)
    • Max
    77%
    3
  4. Kinobox - mobilní aplikace

    Stáhněte si mobilní aplikaci Kinobox4.6 z 500+ hodnocení4.6 (500+ hodnocení)

    ZDARMA
  5. Až po uši
    Až po uši (2014)
    • Max
    • O2 TV
    Třináctidílný seriál, kterým společnost HBO Europe pokračuje ve vlastní české hrané tvorbě, režíroval Jan Hřebejk. Scénář napsaly Iva Klestilová a Tereza Dusová. Hlavní postavy vyprávění, které se milostně zaplétají v homosexuálních i heterosexuálních vztazích, ztvárnili oblíbení čeští herci a herečky. Seriál Až po uši začíná tam, kde většina seriálů podobného žánru končí. Nezanechává diváky stát na prahu domácností a ložnic, ale s nadhledem a humorem je zatahuje do koloritu vnitřních světů, kde mezi milostnými povyraženími prosakují na povrch obavy a traumata, před kterými hrdinové seriálu utíkají: matka alkoholička, nechtěně těhotná přítelkyně, ztracený otec, nevěrný manžel, sebevražda sestry nebo nešťastná láska. Všechna tato bolest se musí v něčem utopit: v sexuálních avantýrách, alkoholu nebo v práci. A za instantní řešení svých krizí musí samozřejmě každý také poctivě zaplatit. (HBO Europe)
    70%
    Třináctidílný seriál, kterým společnost HBO Europe pokračuje ve vlastní české hrané tvorbě, režíroval Jan Hřebejk. Scénář napsaly Iva Klestilová a Tereza Dusová. Hlavní postavy vyprávění, které se milostně zaplétají v homosexuálních i heterosexuálních vztazích, ztvárnili oblíbení čeští herci a herečky. Seriál Až po uši začíná tam, kde většina seriálů podobného žánru končí. Nezanechává diváky stát na prahu domácností a ložnic, ale s nadhledem a humorem je zatahuje do koloritu vnitřních světů, kde mezi milostnými povyraženími prosakují na povrch obavy a traumata, před kterými hrdinové seriálu utíkají: matka alkoholička, nechtěně těhotná přítelkyně, ztracený otec, nevěrný manžel, sebevražda sestry nebo nešťastná láska. Všechna tato bolest se musí v něčem utopit: v sexuálních avantýrách, alkoholu nebo v práci. A za instantní řešení svých krizí musí samozřejmě každý také poctivě zaplatit. (HBO Europe)
    4