Petr Jákl se od počátku nebál mluvit v superlativech. Kajínka přirovnával k Hollywoodským bijákům a prorokoval mu pozici nefalšované bomby, o kterou se budou prát i v zahraničí. Jak se jeví příběh známého vraha (?) z první kratičké upoutávky? Je to téměř k neuvěření, ale ono to skutečně vypadá jako profesionální akčně-dramatický film ze západní produkce! Pomáhají tomu nejen barevné filtry, ale též dravý střih a především pak některé, na české poměry nezvyklé scény. Ano, v Kobře 11 jsme podobných „výskoků“ z dálnice viděli stovky. V nacionálních barvách to přesto ohromuje. Stejně jako hrátky se zpomalovačkami a volba rozmáchlých kamerových nájezdů. Pořád je tu solidní šance, že bude Kajínek jen nabubřelý debut, opisující od zkušených hochů z Hollywoodu (ten zkopírovaný Creasyho cvik s pistolí z Muže v ohni nabádá k ostražitosti). Jákl se každopádně teaserem připomíná jako autor, na jehož film bychom letos neměli zapomínat. Možná bude – podobně jako Pouta – nečekaně patřit ke špičce.