Profesionálně zdatně natočený příběh známý už od dob westernu (osamělý mstitel). A stejně jako tam i tady se používají vyčpělá klišé. A poté co padouch ze všech padouchů ten nejpadouchovitější jako jediný přežije, zčistajasna se objeví mstitel poté co byl zmlácen až do bezvědomí a ztratil asi 5 l krve) a padoucha potrestá. Statham se zabydlel v rolí, kde má dvě polohy: trvale zarputilý výraz a střílení z pistole, kde nemine cíl. Ale že umí Statham i hrát dokázal v svých raných filmech. Je to taková pohádka s hollywwodským koncem. Jednohubka.
Myslel jsem, že herci mají ve filmu sdělovat nějaké informace důležité k pochopení příběhu.Tady účinkující většinou cosi nesrozumitelně drmolí. Myslel jsem, že kamera má sloužit příběhu. Tady příběh slouží exhibicionistické kameře. Kameraman je jako malé dítě, které dostalo kameru a chce natočit strýčka a maminku a tatínka a sestřičku současně, tak smýká bezdůvodně kamerou sem a tam. Proč se kameraman nepoučil třeba u dánského snímku Dealer, či černobílých snímků Kevina Smithe? Tam by se poučil, jak se funkčně pracuje s ruční kamerou. Amatérská režie, místo herců jen účinkující, mizerná (anebo vůbec žádná) dramaturgie. Je to kriminální příběh? či sonda do světa dealerů? Nebo psychologický příběh policistky? Všechno a nic. Film těká, nemá ujasněno o čem to vlastně má být. Přitom téma je zajímavé. Škoda promarněné příležitosti.