Hraní na city je součástí jak Holywoodu tak i samotné Církve boží. Tedy se člověk nemůže divit že to do ty citové srágory zanořili fakt hodně, i Mark v trajlerech vypadá že tomu sám věří. Začátek dobrý později přechod na duchovní rámec tzv. "prozření". Nic pokrytečtějšího než rupnout slečnu katoličku a pak se rádoby odevzdat bohu asi už nenajdeme. Druhá polovina je o trestu a očištění a díky bohu následuje konec. Nebýt první poloviny, která mi přišla jako příjemná romantická komedie tak by tam byl odpad. Raději další sérii Mladého či Nového Papeže.
Jaký je rozdíl mezi kamenem a lodí….metafyzično a třetí oko roste na palici jak nežid na zadku Celerbrambora. V hlavních rolích, Fritol Šourek a Slim převlečený za holky chluponožky, Šmajdalf ještě před tím než se naučil trik se špičatým kloboukem, ta holka co ztmavne když se rozčilí - ba ne ted je to Guyladriel, a Sauron ale tady mu raději říkají Halbrand nebo tak nějak? Jo ha to mělo bejt jako překvapení? Oooops. A jak to dojebnout ještě víc, hej proč si do toho všeho ještě nezkurvit publikum. Vítejte v pekle. Výborný grafický kabátek, úžasné kostýmky a naprosto perfektní hudební doprovod. To jsou nesporné kvality tohoto dílka. Ale to je vše. Pak přichází vystřízlivění a zjištění že se koukáte na předraženou “soap operu” kombinovanou s posíláním zpráv světu o slabých mužích a silných ženách. Dialogy zni jen jako výplně do ticha. Scénář se doslova táhne jak nekvalitní náhražka sýru na pizze. Nulové pozadí postav jako Arondir, za osm dílů zjistíme akorát že než byl voják byl farmář, prostě jen tak existuje bez důvodu, bez motivů. Ale je mu okolo 1500 let to přece nezaslouží žádný lore. Wooow. Simply walk to the Mordor. Celerbrambor dostane mythril a neví co s ním ok asi musí přijít nápověda od Elronda. Přes tisíc let mlátíte do kovadliny ale pak nevíte co rudou. To musela bejt teda párty se takhle vymazat. Asi největším průjem je hlavní postava Galadriel kouzelnice jak byla propagovaná ve třetím věku, zde v druhém je nadanou válečnicí, kovanou litým bojem akorát o tom boji a jak likvidovala skřety se jen mluví. Nezjistíme jak dostala ony tituly o kterých Elrond básní. A co hůř kombinuje chování Karen z amerického obchodu co chce vidět vedoucího a Mary Sue tu holku se štěstím. Prostě je stěží uvěřitelná. Resperive ji vystihuje jen jedno slovo der Übermensch. Takhle se onen bájný silný ženský charakter nedělá, charakter postavený na slepé pomstě a na já mám pravdu vždy všude jak usoplený vzteklý dítě, díky bohu máme spoustu jiných příkladů silného ženského charakteru abychom ten shit prohlédli a pokud se někdo ozve s kritikou, pak je mu nabídnut sopečný kraj Gorgorothu kde se Amazon maskuje za rasismus a hate speach, aby schoval své neschopné scénaristy a strašné herecké výkony. To je kvalitní seriál. To je chování společnosti která vytvořila vadný produkt, prostě haters gona hate a budeme to mít tam kde slunce nesvítí. Pokud politická agitace a názory začnou výrazně vstupovat do seriálu nebo onen zpravodajský duch zvítězí nad příběhem měl by na to divák upozornit nebo se stane politický vliv součástí seriálů a filmů ale v tom případě nebude divák kritizovat jen dílo ale i politický názor tvůrce. A tohle je fakt lajdácky udělanej seriál v krásném, ale laciném pozlátku, nic víc, nic míň.
Obi prostě dojíždí na stupidní storytelling a ještě horší scénář. Na rychlo spíchnutý příběh o desetileté, tvrdohlavé, manipulativní a arogantní desetileté dívce. Která se všude vejde, všechno zná a všechno ví, taková "Swiss Army Princess". Trvá to šest dílů a dokázal bych si to představit o dva kratší. Finále je pak velmi bohaté na silácké kecy jak se konečně situace mezi Obi a Fejdrem vyřeší, ale jen se to odloží aby se mohlo plynule navázat na Novou naději. Nudná vyplň mezi filmy.
Hmm teplota vody okolo Albuse došla do bodu varu a čím víc se film zamotává do své tepelné agendy tím hůř pro děj samotný. Mlok mizí ve spárech storytellingu a ve jménu "dobra". Taneční kreace ve vězení jsou tím nejlepším na co se tenhle film zmohl. Záměna herců na pozici Grindewald páchne nejen chtěním zbavit se Deppa ale změnit celou charakteristiku samotné postavy na více vhodnou soudobých archetypů. Nudné, lehce čitelné a uhádnutelné. Pouhé sledování provázku ke klubku.
Jeden z těch mála filmů kde je ta zlodějna vlastně to nejmenší a kde je potřeba minimálního nasili k dosažení svých záměrů. Kvalitně odehraná zábava na celý večer a to od všech hlavních i vedlejších rolí. Výborný hudební doprovod a kamera.
Rozhodně mírně nadprůměrný film, který ničí jen poslední půl hodinka, jako kdyby scenáristovi došly nápady na zajímavý a originální konec. A především Olga která prostě jen tak na konci spáchá "sebevraždu" jo protože nějak jinak se tomu říkat ani nedá. Léty vycvičená agentka prostě jen tak naběhne a shoří jak OCB papírek nad svíčkou a co hůř zcela zbytečně. Hudba i kamera na průměru, herecky výrazný jen Aaron. Olga a Liana se jen vezou ve vlaku do stanice průměr. A hodnotu tomu ani nedodá amatérský CGI dýmek z výbuchu na úplném konci, který byl by fajn v roce 2005 ale ne 2012, to spíš usvědčuje film že docházeli před koncem natáčení prachy. Že to šlo do kin no hrůza, spíš jasný trchák na DVD. Za fajn začátek se držím trojky ale je to fakt o chlupy no vy víte na čem.
Natažená beztvará kaše, protože tenhle námět nemá možnost udržet desetidílné drama na dobré úrovni. Více jsem napsal v recenzi první série a druhou fakt dělat nehodlám. Díky.
Smazání okrajů reality a fantazie do jednolitého fantaskního příběhu. Výborná práce s postavami a jejich a vývojem až do schizofrenního stavu mysli. Cronenbergovsky nepříjemné, intimní a umazané od slizu. Nicméně na toto téma propojování virtuality a reality, se jeví spíše jako dlouhá a zbytečně nastavovaná oslizlá kaše.
Bestie musí zemřít, je druhou adaptací stejnojmenného francouzského filmu, převedeného do seriálového prostředí. Vyměnily se postavy z nasraného otce na nasranou matku která pátrá po po bezohledném řidičovi který srazil jejího syna. Seriál o pěti dějstvích, který rozhodně není ničím z popisku. Není to rozhodně mysteriózní, krimi jen poskrovnu a thriller možná? Drama ano, ale spíše silně psychologické drama. Záměnu hlavních charakterů beru pozitivně, žena která v soudobých kulisách přijde zcela o všechno, o manžela a teď o dítě. Jste tak svědky postupného rozpadu osobnosti, která prochází fázemi smutku, následně apatii a touze po pomstě až k konfrontaci se svými činy. Herecké výkony jsou výborné a ukázkové jak z divadelního jeviště. Bohužel narativ během celého seriálu v některých logických procesech pokulhává, drobnosti bych odpustil, ale logická chyba v provedení zásadního činu, sráží tak hodnocení. Jinak super zážitek pokud chcete vidět zajímavé psychologické drama o ztrátě, pomstě a vině.
Krátká detektivní minisérie o třech dějstvích a jedné bestii v lidské podobě. Ma to skvělý děj, napětí, trochu ploché postavy až na hlavní postavu. Ta má i nějaký ten family background, který jak jinak trochu zanedbává, ale snaží se býti i pozorným otcem. Hlavní záporek vylíčen skrze výslechy, dokumentaci a stručný popis což bohatě stačí. Rozhodně nečejte pitvu mysli sériového vraha např. Jack staví dům, na to co se v tomhle případu děje to bohatě stačí. Skvělé herecké výkony at už v hlavních kde opravdu Keith a Luke válí tak i ve vedlejších rolích Ryan a Riley. No a teď si propereme ty horší věci ale moc jich naštěstí není. Ač jsem se nenudil přišlo mi že někdy hlavní postava věděla že to má vlastně v kapse. Nonexistní twist plot prostě jen tak v klidu projdete dějem a nic se nestane a do třetice ač je vždy na začátku dílů hozen datum od kdy do kdy se celý ten případ odehrál v seriálu o tom prakticky není zmínka takže vezte nebo ne během tří dílů uteče 5 let a vy nemáte ani tucha že to tak bylo protože se seriál tváří že se vše odehraje během jednoho týdne což v kontrastu s několika dialogy např.: "Už 18 měsíců máte ty věci v laborce." docela šokuje. Opět skvostně britsky odehrané se zvednutým malíčkem u čaje o páté, až na těch pár detailů.
S takovou letošní The Batman shrábne všechny filmové ceny, zatím mu konkuruje jen samý průser. Moribundus byl trošku mou nadějí ale smích mě přešel rychle. Hlavní kámen úrazu, stopáž a ne není přehnaná jen mate pocit že koukáte na prázdný pás, takže by mě zajímala původní stopáž jak byl film dlouhý po dotočení. Protože tady se "vážně" střihalo a to víc než by se chtělo. Děj a charaktery jsou tak recyklované jak to může jít a věřím že si scenáristi jen přečetli komiks a drželi se jej zuby, nehty. Tohle prostě nestačí, stejný problém jako u New teenage mutants. Prostě scénáristovi nestačí jen břitký popis postavy do filmu přes hodinu. 10 minut tak dlouho trvala doba představení hlavní postavy a je tak povrchní až to bolí. Na záporka stačila jedna dvou minutová scéna a řekla nám toho víc než těch deset na hlavní postavu. Zbytek filmu je natažená kaše a finále ze kterého jsem měl fakt divný pocity. Stejně tak jako u Batzmrda, Moribundus trpí stejným postihem a to je kompletní ztráta krve, vím že PG-13. Ale fakt jsem od toho čekal trošku Bladeosvké koupele. Ne jen pár cákanců na zdi a krvavé svetříky. Hlavní trojce dobře hraje včetně Harrise, chemie záporák a klaďas dobrá, ale celý film nezachrání. Suma sumárum mam tady další nemastný a neslaný film který dostal ve střižně tak po tlamě že to za ten lístek do kina fakt nestojí. A je mi to upřímně líto, škoda.
Nolanovka jak se patří, překombinované a děj který je tak velký klišé že to až do očí bije. Nicméně když umíte pořádně maskovat jako Nolan tak klidně. Staré nápady zabalené do technologického patosu. Ale zdatně provedeno. Věta "Nemusíte to chápat, stačí to cítit." Vám osvětlí vlastně úplně všechno a nemusíte si tím vůbec trápit hlavu proč kulky lítají zpátky do hlavní. Což mě prostě nestačí. Po zbytek filmu si tím lámu hlavu a vlastně film už je jen pouhou kulisou. Herecky povedené až mě napadlo zda je Kenneth lepší herec než režisér. Cain se bohužel jen mihne. Hudba stylizována úměrně ději filmu tedy aktivně akční a ladící s tupými ránami do hlav nebo výstřelů. Upřímně se nemůžu zbavit dojmů podoby s Inception, prostě z toho citíte jedno a to samé vlastně přes kopírák. Nolan si plní svoje skryté fantaskní magoroviny a všichni mu to žerou i s navijákem.
Abusrdnost něktých scén až neuvěřitelná a zarážející, to že hlavní postava neskončila v přechodové komoře a nevypustil se sám do nicoty je upřímně zázrak. Ale díky bohu našel svou milovanou, ač ne tu za kterou letěl protože "cesta je to co ková vztahy", takže ta nová chudák slečna už se o něj postará. No víte jak to myslím ne...veme ho do kina, třeba. Nejsem zastánce lovestorek na cestách a už vůbec ne s tak vysokým obsahem naivity a spíš to ke konci vypadalo jak Blbec k večeři ale tak tisíckrát horší, takže za mě pouze hudba, možná kamera a CGI.
Jedno z mnoha překvapení, které jsem si nedávno pustil a sfouknul jsem ho za den a můžu říct jasně že je to bomba. Rozhodně komediální, rozhodně překvapující hereckými výkony, krásně napsanými dialogy a brutálními situacemi, které ještě k tomu všemu pokud by se staly jsou založené na reálných fyzikálních modelech takže herci tam neplivou jen tak snůšku nějakých fantaskních hovadin. Bohužel námět opravdu není originální Aniara natočená o dva roky dříve jasně nese náklad originality. Nicméně tohle je daleko humornější, příjemnější. A jako upřímně co si budem tenhle seriál přinesl geniální zobrazení hovnivého prstence a nebo kontakt osoby bez skafandru s nicotou vesmíru - tzv. uschnout. Na což nejsem nehrdější ale musel jsem si to pustit tak dvacetkrát a můžu říct že takové záchvaty smíchu jsem neměl dlouho. Takže letu zdar.
V Čechách málo známá duo skvělých komiků, kteří jsou schopni Vás vtáhnout do jejich světa fantazie. Příjemné, zábavné a inteligentní zábava pro všechny kteří mají větší fantazii. Hudba, kreace, nápady na scénky jsou dotažené na jedničku. Skvělá zábava na večerní koukání.
Jeden z těch povedenějších seriálu s queer pozadím, který přináší asi nejamatérističtější coming out ever made, v posteli, v hotelu div nechyběli župánky a natáčky na hlavě. Vtipné jen v hodně málo situacích a zlomit vaz klukovi v nemocnici po nehodě že vypadá jak zrůdička tak to mě fakt nenadchlo, ač má scéna trochu vtipný motiv. Po čtvrtém dílu i odhalen motiv celého seriálu, "killing eve" je vlastně o tom kolik toho Sandra Oh, dokáže snést než se totálně psychicky rozpadne...zvládne toho kurva hodně protože to vystačí na 4 sezóny. Inovativní vraždící způsoby vydrží asi tak čtyři až pět dílů a pak se to změní spíše v jakousi roadshow která ač se údajně odehrává v různých městech, ale máte pocit že se natáčí pořád jen v anglii. A co si bude nalhávat hlavní vražedkyně je spíš jak hrom do police co má hodně "scenáristického" štěstí než tichý a nenápadný zabiják. Přístup k jednání charakterů je poněkud zvláštní ale proč bychom měli očekávat logické jednání v něčem co samo o sobě smysl moc nedává. Protože všechno odpustíme těm kteří nám náhodou na hajzlíku řekli že vlasy mame nosit rozpuštěné. Tak to je určitě důvod k odpuštění masakru a ubodání vašeho kamaráda na diskotéce. To přece dává smysl ne, protože k oné osobě chováte velmi zvláštní a neznámé city. :/
Nemusíte prostě moc uvažovat tohle se skra povedlo a je jasné že jednička svůj díl práce splnila všechno zapadá na své místo a vy tak dostáváte ucelený obrázek o tom proč a jak. Silný moment střídá další a další a fakt je toho dost, naštěstí se stihne uzavřít všechno takže jo je to prostě paráda. Opravdu jsem 74 minut nespustil oči s displeje. Takže jestli chcete vidět konečně Pejra jak řeší jednu konečnou otázku za druhou tak vesele do toho. Jeden z těch ač animovaných filmů které vás nenechají chladné. To hentai taky ne, ale co já vím.
Návrat je legenda at už v komixovém podání nebo v tom animovaném jen z mého subjektivního pohledu první část dost výrazně pokulhává za svým bráškou partem číslo dva. Problém je znovu představovaní Batmana a také zjištění že ani v 70ti nemáte urovnané vztahy s mrtvou rodinou, natož s bývalými kolegy nebo nepřáteli. A to není konec, po rozmotání určitých faktů ohledně nové skupinky mizerů kteří GOPD dávají zabrat, se do problémů přimíchává Robin a starej padouch si brousí zuby na výkupný. Takže vlastně tohle vše co jste doposud viděli Vám jasně říká tohle je jen příprava na grand finále. Takže račte dále. Batman: Návrat Temného rytíře, část 2. (2013)
No co si budem ještě než to vyšlo jsem našel na diskuzi od jednoho z místních hezký odkaz na fotku jak Wilson kouká na Berry a ona se tak zamyšleně dívá do prázdna, ironicky je to fotka z konce celé této eskapády. A upřímně první co se mi prohnalo hlavou bylo "Hej Halí Belí k čemu jsme se to dohajzlu upsali." "Já vím Patriku, jsme úplně v prdeli." Takže jsem se nespletl. Můžeme to svést na to že je Rolo (jak jej melodicky nazval páně Verbal) unesl svázal zfetoval a vymil jim mozky a tak za to nemůžou, ale podle výpisu z účtu to asi tak nebude. Bohužel mix 2012, Dne kdy se zastavila země a zalité lehkým odvárkem z transformerů není to co jsme čekali od mistra katastrofáků. Už fakt chyběly jen ty slow-mo záběry na vážné ksichtíky s epickou hudbou na pozadí tzv. Bayovy šmakulády. V prvních dvaceti minutách dobré a pak to padá tak rapidně až to naráží na scénáristické dno. Unulé, táhnoucí se, dialogy ad absurdum, tohle už nikdy víc. Rolo mě jeden čas tak bavil takže z úcty nechávám jedna. Ale je to naposled. Je čas odejít do ústraní stát se nevím třeba poradcem prezidenta spojených států amerických na katastrofy, zkušenosti na to má.
Batman aneb druhý rok v ulicích. Tahle verze je asi nejblíže těm od Tima Buřtoně, temné, pokroucené a to mam rád. Zároveň jde ale také o povedený hrdinský film, detektivku, lehkou romanci, a do toho špetka psycho hororu. Takový povedený mišmaš který se naštěstí neurval z ruky a nestal se pouze tím mišmašem. Postavy nejsou ploché a mají zajímavý background a jejich rozvoj je hezky zpracován. Trochu mě zklamala obecná nutnost popravy rodičů pana Pejra. Ač do filmu sedící, je tohle pozadí už silně ohrané a dle komiksů ne každý Pejr o své rodiče přeci přijde. Příjemné obsazené a to od záporáku až po klaďase. Lze vypíchnout hned několik, ale myslím že ikona vedlejších rolích pan Torturro by si mohl jít rovnou pro nějakou tu cenu. Chudáka Colina nikdo nepoznal takže tam ceny půjdou maskérům a CGI. Celý film je bez krve což k jeho opravdu temnému zasazení je zásadní chyba a velká škoda. Stupidně dlouhé ale díky bohu koukatelné. Kupodivu, zatím pro mě adept na film roku.
Taika se nudil a tak narychlo spíchnuli pritatský epos o partě bukvic s tak naivním náhledem na svět až to bolí. Do toho sekundují známe ksichtítky ze Saturday Night Live a Hodor. Zábava zaručena ale ne pro všechny a kupodivu to není kvůli orientaci postav i herců, ale spíš to že jsem před několika týdny dokoukal Co děláme v temnotách. Tedy jsem čekal něco odlišného a jiný přístup ale bohužel, je to vlastně pořád jedno a to samé, Guilermova naivita je cítit všude hlavně v duši pána Bonneta, Červnovous je pak spojením většiny charakterových aspektů jak Laszla, Nadji tak Nádora ech sorry Nandora Neúprosného. Zbytek posádky si drží aspoň nějakou charakterovou strukturu ale moc ji není. Až pochopitelně na jednu vyjímku. Buttons je abslotuně top špička a naprosto jediný pirát z celé posádky za tohle by měla bajt nějaká cena za vedlejší roli a totální odevzdání se roli. Karlééééé!!!
Velmi zajímavé kulisy a děj na pozadí, rozpadající se sociální struktury, post-válečný stav. Vskutku nevyužitý potenciál. Detektivní zápletka je ubíjející, milostná mírně povznášející. Ve finále dochází k zabití obou linií a to jen tím nejhorším možným způsobem - sebelítostí. Škoda.
Washington, Malek, Leto, silná trojce. Chemie mezi Denzelem a Ramim výborná, Leto je správně úchylný magor. Bohužel tím to končí, je zvláštní jak nadšení dokáže rychle opadnout, když dojde na natahovanou kaši a prohlubování duševních traumat našich detektivů. Ač asi vymyšlená pointa nad kterou nadšeně scénarista upustil několik slin, mě opravdu nezaujala. Příjemná oddechová detektivka na večerní dívanou v dece, protože venku je tak hnusně že se vám do hospody nechce.
Pro někoho odpad a spoustu tun kritiky. Pro někoho chválený film který nedosáhl kýženého pochopení. Spíš je to o tom co v tom chceme vidět. Rozhodně to není historické drama které jsem měl v plánu zkouknout. Daleko historičtěji vystupuje i Django než tahle zvláštní slitina všeho chuti. Minulostní části jsou jen ponižující, mrzké a prázdné nemají žádný cíl a pokud mají diváka šokovat sorry se mnou ani nehly. Současné části jsou obalené pozlátkem a servírované divákovi na podnosu z diskriminace. Finále se skládá z boje za svobodu, výsměchu historii a tragické zjištění že je to celé jen fraška. Upřímně aby se to celý zakončilo opravdu měli udělat scénu jak do hlavní postavy přijíždějící policie vykropí třicet zásobníku. Myslím že by to výrazněji podtrhlo to co celý film představuje a čím chce být a přitom se krčí jako tmavá postavička v koutě a schovává se za historii, pletichy a thrillery. Měl by se rozběhnout a křičet na celé kolo: "Ano, jsem sociální agitka!" Jedna hvězda za hudební doprovod a kameru.
No tak tohle se úplně nepovedlo ač tu byly náznaky úspěchu. Skvělé obsazené, věrohodné kulisy, fajn kamera, a tady to začíná haprovat - prkený scénář s řekněme dobrým nápadem a naprosto ale kurva naprosto přepálená délka filmu. Jedna posraná hodina a doprdele 43 minut, to si děláte srandu na komorní drama absolutní zabiják, který odradí po půlce i ty největší sebemrskače. Vraťme se ale na tu první půlku která je výborná a relativně odsýpá má i nějakou tu akci a vyloženě jsem si ji užíval za mě i skvělé odehrána Jonny Lee Miller (nar. 1972, Velká Británie) docela překvapil. No a pak se z toho stane namlouvací serenáda o pěti dějstvích protože "vztahy". Následují dialogy které dost připomínají soap operu. Od toho momentu začínám "skipovat". Balí mamku "skip" picne mamku "skip" o několik let později (skip ve skipu) "skip" holka prochází změnou hromonální dominance, ano začíná krvácet tam odkud by nechtěla, ale sorry biologie je svině = týpek si brousí tepláky "skip" holka jde tunelem ven, "skip" titulky. Díky bohu je konec. Přehnaně dlouhé a od půlky s nulovým scénářem, víme co se stane, víme jak to dopadne a je to naprosto nudný na entou. Niet, raději knihu.
I taková stupidní a neschopná společnost jako Netflix, která dokáže pohnojit i absolutní úspěch. Ehmmm Kovboj Bebop: Lovec odměn. Tak jednou za čas vyprodukuje neskutečný zázrak. A ano, tohle je ono. Zkrátka a dobře unavený štěstí si sedne i na vola. A díky bohu se unavilo pořádně. Hlavní charakter příjemnej a umí aspoň trochu hrát. Potěšil svou přítomností i Martin Donovan a Dina Shihabi neumí jen hezky vypadat ale i umí něco zahrát. Pak tu máme klasický nášup lekaček, občas i jebaček, podivné zvuky vycházející ze zdí za které nemohou jebačky, ale jiné sračky, postupně odvíjíme bludné klubko záhad. Sny se míchají s realitou a pochopitelně si užijete pořádnou dávku mindfuckingu. Co mě překvapilo je fakt že i po čtvrtém dílu příběh stále drží gradaci a udrží mě v pozoru po celou dobu. Třeba v porovnání s Chapelwaite, který se ihned po druhém dílu začal dost táhnout a unaveně se doplížil až k nabušeným posledním dvou dílů. Tak tohle se do vás zahryzne jak Insidious nebo V zajetí démonů. Doporučuje se pro všechny kteří mají rádi, strah a děs, lekačky a mysteriózní záležitosti, ti co čekají bloodfest nechť si nechají zajít chuť.
Wooow. Pokud se chcete dívat na něco s upíry a nechcete u toho vykrvit ve vzteku půlku rodiny jako při sledovaní Stmívání. Kdy sedíte ve křesle a vaše nactiletá dcera z toho nemůže odtrhnout oči, jen vy tiše trpíte a už od půlky koukate jen na ni, protože víte jak ten film dopadne už teď, a hádate kdy se to vaše dítko začne měnit ve světelkujiciho jebána kterému by jste nejraději prohnali kůl srdcem. Pak je tohle ideální nápad. Chapelwhite není žádný Speedy Gonzáles takže je důležité mu dát trhu času na rozjezd někdo říká že je slabá půlka to si úplně nemyslím je hodně dlouhý pomalu se rozjíždí zhruba od půlky pravě začíná to nejlepší. Postavy se zdají ploché, ale to se pravě v oné půlce začne lámat. Například kněz je výborně napsán a jeho vnitřní rozporuplná osobnost je jako třásnička na dortu, jen jsem doufal v jeho lepší konec. Herecky výborně obsazené a ještě líp zahrané. Finále je počato standardní vyvraždovačkou a ukončeno emotivním ukápnutím do moře. Suma sumárum rozhodně jeden z nejlepší vamp serošů za poslední dobu pro "normální" publikum. Pro ty co měli rádi Penny Dreadfull doporučuji tohle jako milou odpočinkovou jednohubku.
Po dokoukaní tohoto snímku hrozí akutní možnost že si necháte narost "máničku" pokud už nerostou vlasy tak si postižení dost často nechají vlasy nastřelit, nošení červené bandany s debilně dlouhýma koncema kde hrozí nasátí do nejrůznějších otvorů převážně u pracovníku letišť. Zakoupení koženkové nebo kožené bundy a nošení rozřezaných džínsů. Následně byly zaznamenány změny v chování u subjektů které byly této anomálií vystaveny vícekrát než jednou. Změny nálad, chuť všechno rozmlátit nebo nutkání najít Hiltera. Prostě na to koukejte jen na vlastní nebezpečí a pokud děláte na letišti změňte zaměstnání, ale stojí to fakt za to. Neviděl někdo Híťu?
“Jak se s tím zachází?” “Odjistit, počítat do deseti a hodit.” Následně umřít smíchy protože ten “hand grande” nějak záhadně skončí v kalhotách. Na tohle jsem se vyloženě těšil a byl jsem naprosto spokojen s tím co jsem dostal. Komedie, politická a vojenská satira ve skvělém hereckém podání. Co víc si přát. Zesměšnění německého jazyka, nacistické podstaty, pohlavárů, samotného Vůdce a i toho italského. Na konci opravdu cítíme že americký komik si z Hitlera vyloženě udělal podložku. Scény ze židovské obce pak dostávají velmi znepokojivě humorný nádech nad kterými se člověk pokaždé trošku zastaví. Protože to ve vás evokuje jak humor tak smutek. Proslov na konci je často předhazován jako jeden z nejlepších proslovů, které předběhly svou dobu. Jo no aby ne když je v něm tolik obecných pravd a faktů, a protože se jimi nikdo neřídí tak se zdá že je stále aktuální bez ohledu na čas. Což je trochu fascinující paradox a tedy můžeme říci že opravdu slova pana Chaplina cestují v čase. Poslední půlhodina je trochu uspěchaná, nebo aspoň mě se zdálo že se stříhalo trochu víc než se chtělo. Chybí mi například uzavření Hynkelova osudu ač majznut a odtažen asi do tábora. Nebo narychlo useknutá hádka s Napalonim. Film se trochu táhne první hodinu okolo grotesek a vtipných scén kdežto v druhé půli vážní a vtipu se už moce nedostává spíše pravě více té satiry a absurdity. Herecké orgie pak rozjíždí Charlie Chaplin a Henry Daniell jejich scény jsou opravdu unikátní a nelze opomenout slečnu Goddard a její písklivý hlásek v roli nebojácné Hanny. Pro mě to byl výlet do 40. let minulého století a nikdo tehdy nemohl tušit do jaké obří tragédie "tohle" dojde. Wansse bude až o dva roky později. Tento film rozhodně není pro každého, ne každému sedne, a hlavně jak jsem zjistil ne každý si z něj odnese to co asi Charlie zamýšlel. Setkal jsem se bohužel s výklady které by kdekoho asi překvapily a to i samotného Chaplina. Loučím se za zvuku sražených podpatků a pocitem sjednocené Evropy. Hail Hynkel
Filmový zážitek drobných detailů, rozhovorů, dětské naivity, prvních lásek a pouličních válek. Výborné herecké výkony Hinds, Dench, Balfe jo fakt jsem u nich bavil, zvláštní na konci je Balfe skvělá. No a to je vše. A tak tu máme zcela obyčejný film o dospívání, který ničím nepřekvapil je prostě takový jako všechny ostatní filmy o dospívání. Výborně zahraná rána do prázdna.
Během jednoho dne jsem viděl dva velmi podobné snímky Jolt a Nikdo, které vykazovali stejné vlastnosti a byli dokonce stejně dlouhé cca hodinu třicet. Jen jeden je ukován líp než ten druhý a Jolt to není. Je smrt účetního tím pravým motivem který vás udrží u filmu? Rozhodně ne. Po hodině jsem se chytil jak koukám do mobilu. Pochyby o tom jak by opravdu hlavní postava vypadala a fungovala po tom všem co zažila z vyprávění na počátku filmu rostou jak virtuální palma. Asi bych očekával něco ve stylu Jessica Jones nebo něco víc hrubého. Nudné, někdy až zbytečně dlouhé a jako obvykle nelze opomenout zbytečné feminisiche kecy které si hlavní postava ráda průběžně trousí. Krása Kate pomalu mizí s každým záběrem a na konci z ní lze cítit umělou a dutou barbie na elektrické šoky. Nápad originální úplně není něco podobného vymyslel profesor Farnsworth pro Leelu ve Futuramě. Tucci je fajn ale po skrovnu. Starouš Bradly v župánku (fuj) má jen pár replik. Ujetou dvojici policajtů ani snad nechci rozebírat. Opět takové to movie k obědu nebo před spaním kde je vlastně jedno jestli zjistíte twist plot nebo ne. V naznačené pokračování snad nikdo nevěří.
Něco co už jsme viděli mnohokrát jen to mělo jiný název (třeba Dějiny násilí) a herci se v takovém to námětu střídají jak ponožky prostě jednou si toho "taťku s bouchačkou" zahrajou všichni takže i Bob. A upřímně po dlouhé době jsem se usmál u filmu a pobavil se. Bob si musel vyloženě natáčení užívat. Potěšili známé tváře Lloyd a Ironside. Film odsýpá svižnou rychlostí, nezaobírá se zbytečnostmi, a není přehnaně dlouhý. Hudebně neutrální, dobře podtrhující atmosféru. Connie je dobrý parťák ve zločinu a rodinka je tak velmi chápající a odpor taťkovi nekladoucí. Přece jen kdo by odporoval typkovi co pravě “vyčistil” barák od ruského odpadu. Asi o miliardu lepší než Jolt co jsem viděl potom.
Adaptace je evoluční proces, při němž se daný organismus (resp. druh) přizpůsobuje vnějším podmínkám a dalším faktorům, které panují v areálu jeho výskytu. V filmové terminologii to znamená vzít něco zajímavého, krásného a fungujícího. Vykuchat to, rozházet, složit nějak zase dohromady a sem tam pošít do soudobých standardů, které jsou touhle dobou až neuvěřitelně nízko, i na levelu mozkové smrti. Začneme s tím lepším. Background scény, občas oblečení a Bebop samotný je skvělý a kulisy se prostě povedly. Radost na ně pohledět, chtěl jsem “na živo” vidět Callisto, Mars apod. No a to je vlastně všechno co je na tom dobrý. Ted k tomu horšímu. Příběh - americký rychlopalný story telling roubovaný na japonský slowburn…no kuchali hodně a přemostili co šlo. Takže tu máme míchanici která dává větší prostor Julie, Vicious, Spike a táhne se tak celou první sérii. V počátcích nenápadně v pozdějších dílech víc a víc až do svého vlastního minulostního gangsterského dílů. Ten kdo dával pozor v předchozích dílech ho může vlastně skipnout (aniž by jste viděli originál) protože prostě už víte jak se to posralo a žádnou rádoby rekapitulaci nepotřebujete takže pouhý filler. Dát do deseti dílné serie filler to už je hodně nouze. Kvalita propojení některých dějů je opravdu někdy až kuriózní, ale úplně smysl pro realitu nepostrádá. Charaktery jsem jako obvykle očekával Netflixovsky korektně nekorektní, výtěr toho nejlepšího ze dna kalíšku ve spermabance na kterém je napsáno Jon Doe a pochopitelně jsem nebyl zklamán. Fey a Spike se trochu snaží držet původní předlohy, ale Fey nám po balící hlášce “Nedá se tu nic sbalit teda kromě tebe.” zteplá a od tý doby se pokouší mít vtipné hlášky a nějak ji to nejde. Jak některé postavy charakterové zhubly, tak některé dostali nelibě přidáno. Jet Black kromě svého skvostného opálení získal i titul taťka ale ne roku spíš vězenské latríny. No abychom nezapomněli, Grencia asi dostal léčbu šokem a tak na saxík nádherně hrající zlomená a charakterově bohatá postava navléká šaty a jde si trapně stoupnout do baru aby dělala křoví pro přismahlou Anie. Dle ohlasu proč to tak je, se dostalo odpovědi že zkoušeli něco nového. Tak fakt díky že jste “nově” zabili originální postavu stereotypem. Pochopitelně záporné postavy tam se nešetřilo negativem a jsou všechny kupodivu bílé. Takže Vicious a Julie jsou velmi hluboce propsané osoby, mají na čele každý jednu nálepku “Moc” a “Běhna” a co je nejlepší můžete je na jejich čelíčkách libovolně zaměňovat. Jak osvěžující a nudné. Choreografie tady jsem opět zklamán a použiju velmi přesně vystihující termín který již použil kolega rowdys “turnbase syndrom” a vzal mi to rovnou z huby. Je to jak sledovat robotí války z roku 1988, všechno pomalu. Potěšil EIN a Ed na konci aspoň na tu chvilku doufám že druhá serie z ní neudělá charakterový paskvil jako z ostatních ale vzhledem k tomu jak známe výrobce tak to tak dopadne. Pro skalní fanoušky absolutně ne. Protože to budete co pět minut chtít rozkopnout monitor. Pro nováčky fajn ale věřte že anime je lepší a bohatší jen to graduje pomaleji. Nechápu proč nenavázali nějakým spin-offem vždyť vesmír Bebopu je autorská terra incoginita a mohli se na tom fakt vyblbnout.
Ani pes ani kočka, komedie, špionážní akce, teen academy, gangsterka, hi-tech bondovka, softporno? Všechno dohromady slitý a ukovaný do jednoho monumentálního piedestalu jménem Kingsman. A vedle téhle pocty všehochuti stojící a na jazyk si šlapající Jules s oranžovou kšiltovkou (zkuste originální dab s titulema opravdu prdel ho poslouchat). Bude se to líbit všem a taky že jo až na pár vyjímek. A dokonce nás vyjímky zmínil Matthew Vaughn v tomto svém dílku, mam rád starý jednoduchý špionážní filmy. Bondovky pokud chcte, ty první. Tohle je moc asi moderní a podivuhodně zamíchané martiny. Míchaný my ne e. Ale můj subjetivní názor se nyní snažím odložit a tak pokud budu zcela objektivní pak můžu říct že je to kvalitně natočené, skvěle obsazené, děj dobře spojuje všechny prvky, postavy jsou fajn až na tu hlavní která mi prostě nesedla. Firth hraje jak o život a toho gentlamana mu člověk prostě věří ač ta past je docela dost průhledná a mohl ji prokouknout. Opuletní scénu v kostele si jen dokažou představit více zabalenou do červena bohužel PG rating typnu si. To se týká i finálního heads pooopingu a Hanniny prdelky (Myslíte že to je fakt její?). Čtverec tomu sedí.
Ground control to major Tom ech Grom. Naštěstí to není tak hrozný jak jsem očekával jen délka je totálně ubíjející a občas jsem měl pocit že scénarista už nevěděl jak natahnout scény takže se dialogy někdy tváří jen jako vyplně do prázdna. Vtipné, ale někdy rusky paličaté dílko. Potěší a neurazí.
Hanky Panky opět jede na plný pecky, jen ze Země se stala mikrovlnka a povinný roadtrip s roboty a psem si prstě nemohl odpustit. Celý se to tahne jak špatně namazanej chleba s medem, takže to přes okraj fakt teče a všichni jsou od tý emoční srágorky zaflákany od hlavy až k patě. Na konci se cejtím olepený a emočně zneužitý. Dvě hvězdy za hrst písku co jsem vyškrabal v slzných kanálcích.
V záplavě holywoodských "filmových trháků" si člověk opravdu může až vybírat a tohle je pod běžnou úroveň. Náckové, hodně vtipných hlášek a hlavně spoustu akčních scén. A zápletka je poněkud průhledná přece jen tak neopatrného agenta FBI nepotkáte. Vykradení několika velmi úspěšných filmů a jejich sflikování dohromady není záruka úspěchu. Šito rychlou jehlou. Jako film do letního kina si to dokážu představit, jen v letním kině se na film nikdo nedívá.
Žádný seriálový zázrak soap opera o šťastných policajtech, které v pravidelných intervalech zasáhne nějaká ta hrůzná událost opakující vždy na konci série. Scénaristicky se motivy moc často neopakují což je vítané ale zárověň jsou některé zápletky absurdně nereálné. V kontrastu k tomu si seriál hraje na reálný policajty kdy slyšíte spoustu předpisů a zákonů kterými jsou vázáni nebo jim umožní nějaký originální postup. Na jednu stranu to určitě líp drží diváky než kdyby to byly opravdové příběhy policistů o tom jak se nudili na hlídce. Na druhou stranu tahle nereálnost absolutně podkopává celou pointu pořadu a čím déle je seriál vysílán tím je jeho absurdnost větší. Herecky je to hezky obsazené, oscarové výkony ale od nich opravdu nečekejte.