Jelena Gavrilovic: Nejlepší filmy
a seriály

5.5

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Jelena Gavrilovic: Filmy a seriály

  • 1
  • Despite the Falling Snow
    Despite the Falling Snow (2015)
    FilmRole: Svetlana
    57%
    2
  • Everly
    Everly (2015)
    FilmRole: Elyse
    • Google Play
    Strhující a napínavý thriller vypráví příběh exkluzivní prostitutky Everly, která zradila svého šéfa a stala se policejní informátorkou. To ale její boss nenechá bez odplaty a pošle na Everly a její rodinu několik zabijáků. Částka 50 tisíc dolarů vypsaná jako odměna za její zabití je pro každého z nich víc než lákavá. Aby Everly ochránila svou dceru a matku, bude muset překonat ty nejtěžší nástrahy a nakonec možná přinést i oběť největší.
    55%
    Strhující a napínavý thriller vypráví příběh exkluzivní prostitutky Everly, která zradila svého šéfa a stala se policejní informátorkou. To ale její boss nenechá bez odplaty a pošle na Everly a její rodinu několik zabijáků. Částka 50 tisíc dolarů vypsaná jako odměna za její zabití je pro každého z nich víc než lákavá. Aby Everly ochránila svou dceru a matku, bude muset překonat ty nejtěžší nástrahy a nakonec možná přinést i oběť největší.
    3
  • Cat Run
    Cat Run (2011)
    FilmRole: Grushenka

    Ve světě vysoké politiky a byznysu je možné ututlat i takovou záležitost, jako je vyvraždění nočních společnic na uzavřeném večírku. Prostitutce Catarině (Paz Vega) se podařilo přežít, a co víc, odnesla si s sebou i usvědčující záznam bezpečnostních kamer. Teď je jí na stopě vražedkyně killbillovského ražení Helen Bingham (Janet McTeer), svým obětem se s oblibou představující jako Virginia Woolf či Emily Brontë. Helen, najatá Carverem (Karel Roden) a Razwellem (Gordan Kicic) zajišťujícími zájmy amerického ministra obrany Williama Krebba (Christopher McDonald), si do své práce nerada nechává mluvit. Když se jí Carver pokusí zlikvidovat, Helen se přidává k Anthonymu (Scott Mechlowicz) a Julianovi (Alphonso McAuley), dvěma holobrádkům, kteří si, protože zrovna neměli nic lepšího na práci, založili soukromou detektivní agenturu. A protože zakázky se do jejich kanceláře v pronajatém porno kinu zrovna nehrnuly, vybrali si ti dva v novinách článek o hledané Catarině a rozhodli se ženu vypátrat a ochránit.(dopitak)

    53%

    Ve světě vysoké politiky a byznysu je možné ututlat i takovou záležitost, jako je vyvraždění nočních společnic na uzavřeném večírku. Prostitutce Catarině (Paz Vega) se podařilo přežít, a co víc, odnesla si s sebou i usvědčující záznam bezpečnostních kamer. Teď je jí na stopě vražedkyně killbillovského ražení Helen Bingham (Janet McTeer), svým obětem se s oblibou představující jako Virginia Woolf či Emily Brontë. Helen, najatá Carverem (Karel Roden) a Razwellem (Gordan Kicic) zajišťujícími zájmy amerického ministra obrany Williama Krebba (Christopher McDonald), si do své práce nerada nechává mluvit. Když se jí Carver pokusí zlikvidovat, Helen se přidává k Anthonymu (Scott Mechlowicz) a Julianovi (Alphonso McAuley), dvěma holobrádkům, kteří si, protože zrovna neměli nic lepšího na práci, založili soukromou detektivní agenturu. A protože zakázky se do jejich kanceláře v pronajatém porno kinu zrovna nehrnuly, vybrali si ti dva v novinách článek o hledané Catarině a rozhodli se ženu vypátrat a ochránit.(dopitak)

    4
  • Lidská bestie
    Lidská bestie (2009)
    FilmRole: Natasha
    51%
    5
  • Srbský film
    Srbský film (2010)
    FilmRole: Marija

    Jeden z nejdiskutovanějších filmů roku 2010, který obrazil desítky filmových festivalů, je mnohem více než jeden z nekonečné řady dočasných králů kategorie „nejodpornější film všech dob“. Zatímco velká část jeho konkurentů v zásadě představuje pouze přeborníky ve skoku přes laťku sugestivní zvrácenosti, Srbský film nejen šokuje, ale především zneklidňuje. Deliricky rozklížené vyprávění o sestupu vysloužilého srbského pornoherce do nejtemnějších útrob průmyslu i sebe sama na jedné straně vrší zvrácené sekvence sexuálního násilí, ale současně usiluje o to, aby diváka co nejvíce vtáhlo do dění. Vedle důmyslně vystavěného scénáře, který hrdinu nechává projít třemi odlišnými módy vnímání, toho film dociluje řemeslně precizní formou, která omezuje pochybnosti diváků a činí je tak empatičtější vůči předkládanému dění. S ohledem na extrémní obsah se nelze divit, že dílo debutujícího srbského režiséra dělí diváky na dva vyostřené tábory, ale klíčová je povaha jejich názorového rozkolu. Ten neprobíhá na rovině dojmového líbí-nelíbí, nýbrž se vztahuje k ambicím tvůrců. Srbský film totiž představuje vyhroceně expresivní metaforu pro soudobý úpadek společenských hodnot a úroveň morálky nejen v titulní zemi se stigmatem občanské války, ale i celé východní Evropy, která platí za jednu z nejčilejších porno lokalit světa. Zda je tvůrci zvolený koncept nosný, nebo jen představuje prvoplánovou provokaci, zůstává otázkou pro diváky, a právě ve vyvolání tohoto etického dilematu spočívá jedna z nepopiratelných kvalit snímku. (Festival otrlého diváka)

    50%

    Jeden z nejdiskutovanějších filmů roku 2010, který obrazil desítky filmových festivalů, je mnohem více než jeden z nekonečné řady dočasných králů kategorie „nejodpornější film všech dob“. Zatímco velká část jeho konkurentů v zásadě představuje pouze přeborníky ve skoku přes laťku sugestivní zvrácenosti, Srbský film nejen šokuje, ale především zneklidňuje. Deliricky rozklížené vyprávění o sestupu vysloužilého srbského pornoherce do nejtemnějších útrob průmyslu i sebe sama na jedné straně vrší zvrácené sekvence sexuálního násilí, ale současně usiluje o to, aby diváka co nejvíce vtáhlo do dění. Vedle důmyslně vystavěného scénáře, který hrdinu nechává projít třemi odlišnými módy vnímání, toho film dociluje řemeslně precizní formou, která omezuje pochybnosti diváků a činí je tak empatičtější vůči předkládanému dění. S ohledem na extrémní obsah se nelze divit, že dílo debutujícího srbského režiséra dělí diváky na dva vyostřené tábory, ale klíčová je povaha jejich názorového rozkolu. Ten neprobíhá na rovině dojmového líbí-nelíbí, nýbrž se vztahuje k ambicím tvůrců. Srbský film totiž představuje vyhroceně expresivní metaforu pro soudobý úpadek společenských hodnot a úroveň morálky nejen v titulní zemi se stigmatem občanské války, ale i celé východní Evropy, která platí za jednu z nejčilejších porno lokalit světa. Zda je tvůrci zvolený koncept nosný, nebo jen představuje prvoplánovou provokaci, zůstává otázkou pro diváky, a právě ve vyvolání tohoto etického dilematu spočívá jedna z nepopiratelných kvalit snímku. (Festival otrlého diváka)

    6
  • 7