Joe Prospero: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Joe Prospero: Filmy a seriály

  • 1
  • Canterburské povídky
    Canterburské povídky (2003)
    Seriál
    Canterburské povídky jsou možná nejznámějším dílem anglického básníka a romanopisce Geoffreye Chaucera (1344-1400). Soubor celkem čtyřiadvaceti příběhů, které si vypráví skupina třiceti poutníků cestou k hrobu sv. Tomáše Becketa, představuje syntézu autorovy znalosti světa i literatury. Chaucerovo mistrovské vypravěčství v sobě spojuje filozofickou erudici s chápavým lidským humorem, dílo se vyznačuje živým dialogem i skvěle vystiženými postavami ze všech vrstev tehdejší společnosti (od rytíře přes různé církevní či měšťanské osoby po lodníka a rolníka).
    Rozpustilé i dojemné Chaucerovy příběhy se dočkaly již mnoha filmových i televizních zpracování. Tvůrci toho nejnovějšího (šestidílného televizního seriálu) se rozhodli jít cestou nejaktuálnější aktualizace. Mohlo by se zdát, že více než šest set let staré texty se budou takovémuto zacházení vzpírat, opak je však pravdou. Vzniklo půvabné, svěží, jiskřivé dílko, které - i díky výbornému obsazení a s chutí zahraným rolím - pobaví a potěší i dnes.

    Seznam jednotlivých epizod:
    1. Mlynářova povídka
    2. Povídka paničky z Bathu
    3. Rytířova povídka
    4. Kapitánova povídka
    5. Odpustkářova povídka
    6. Povídka muže zákona
    Žánry:Drama
    69%
    Canterburské povídky jsou možná nejznámějším dílem anglického básníka a romanopisce Geoffreye Chaucera (1344-1400). Soubor celkem čtyřiadvaceti příběhů, které si vypráví skupina třiceti poutníků cestou k hrobu sv. Tomáše Becketa, představuje syntézu autorovy znalosti světa i literatury. Chaucerovo mistrovské vypravěčství v sobě spojuje filozofickou erudici s chápavým lidským humorem, dílo se vyznačuje živým dialogem i skvěle vystiženými postavami ze všech vrstev tehdejší společnosti (od rytíře přes různé církevní či měšťanské osoby po lodníka a rolníka).
    Rozpustilé i dojemné Chaucerovy příběhy se dočkaly již mnoha filmových i televizních zpracování. Tvůrci toho nejnovějšího (šestidílného televizního seriálu) se rozhodli jít cestou nejaktuálnější aktualizace. Mohlo by se zdát, že více než šest set let staré texty se budou takovémuto zacházení vzpírat, opak je však pravdou. Vzniklo půvabné, svěží, jiskřivé dílko, které - i díky výbornému obsazení a s chutí zahraným rolím - pobaví a potěší i dnes.

    Seznam jednotlivých epizod:
    1. Mlynářova povídka
    2. Povídka paničky z Bathu
    3. Rytířova povídka
    4. Kapitánova povídka
    5. Odpustkářova povídka
    6. Povídka muže zákona
    Žánry:Drama
    2
  • Pohádka mého života
    Pohádka mého života (2002)
    Seriál
    64%
    3
  • Intimita
    Intimita (2001)
    FilmRole: Claire's Son

    Přichází k němu jednoho středečního odpoledne. Milují se. Nemluví spolu, přesto se mezi nimi něco důležitého odehrává. Příští týden, ve stejnou hodinu, stojí znovu za dveřmi. Rychle se navzájem svlékají. Beze slova. Stává se sex jedním ze způsobů mezilidské komunikace a setkávání? Francouzský režisér Patrice Chéreau využil literární předlohy britského autora indického původu Hanifa Kureishiho, aby natočil film, který sice vzbudil pozornost kvůli svým naprosto otevřeným sexuálním scénám, přesto jeho ústředním tématem je samota, základní otázky existence mezi ostatními a nesnadnost mezilidské komunikace.

    INTIMITA vzbudila pozdvižení na všech festivalech, kde byla promítána (mj. i v Karlových Varech, kdy se účast prezidenta Havla na její projekci stala v letní okurkové sezóně médii hojně přetřásanou záležitostí), na Berlinale 2001 získala i přes svou skandálnost hlavní cenu - Zlatého medvěda.

    Příběh samotný začíná tam, kde většina filmů končí - v posteli, respektive na podlaze v Jayově neútulném vypůjčeném bytě. Claire přichází za osamělým Jayem, který nedávno opustil manželku i děti, aby se s ním milovala - bez jediného slova. Sex v INTIMITĚ je daleko vzdálen obvyklému nažehlenému filmovému ztvárnění - šokovaní diváci na plátně zhlédnou zcela naturalistické zobrazení erotických scén, které se ale vyhýbá laciné atraktivitě. Sex je začátek, co ale bude dál? V okamžiku, kdy Jay chce porušit nepsané pravidlo o mlčení a zjistit o Claire něco víc, všechno se začíná hroutit. [44. MFFKV 2009]

    61%

    Přichází k němu jednoho středečního odpoledne. Milují se. Nemluví spolu, přesto se mezi nimi něco důležitého odehrává. Příští týden, ve stejnou hodinu, stojí znovu za dveřmi. Rychle se navzájem svlékají. Beze slova. Stává se sex jedním ze způsobů mezilidské komunikace a setkávání? Francouzský režisér Patrice Chéreau využil literární předlohy britského autora indického původu Hanifa Kureishiho, aby natočil film, který sice vzbudil pozornost kvůli svým naprosto otevřeným sexuálním scénám, přesto jeho ústředním tématem je samota, základní otázky existence mezi ostatními a nesnadnost mezilidské komunikace.

    INTIMITA vzbudila pozdvižení na všech festivalech, kde byla promítána (mj. i v Karlových Varech, kdy se účast prezidenta Havla na její projekci stala v letní okurkové sezóně médii hojně přetřásanou záležitostí), na Berlinale 2001 získala i přes svou skandálnost hlavní cenu - Zlatého medvěda.

    Příběh samotný začíná tam, kde většina filmů končí - v posteli, respektive na podlaze v Jayově neútulném vypůjčeném bytě. Claire přichází za osamělým Jayem, který nedávno opustil manželku i děti, aby se s ním milovala - bez jediného slova. Sex v INTIMITĚ je daleko vzdálen obvyklému nažehlenému filmovému ztvárnění - šokovaní diváci na plátně zhlédnou zcela naturalistické zobrazení erotických scén, které se ale vyhýbá laciné atraktivitě. Sex je začátek, co ale bude dál? V okamžiku, kdy Jay chce porušit nepsané pravidlo o mlčení a zjistit o Claire něco víc, všechno se začíná hroutit. [44. MFFKV 2009]

    4