Ana Sakic: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ana Sakic: Filmy a seriály

  • 1
  • 2
  • Bratři Bloomovi
    Bratři Bloomovi (2008)
    Film
    Co si jen pamatují, byli bratři Bloomovi vždy odkázáni pouze jeden na druhého. Od dětství v ponurých sirotčincích až po luxusní život mezinárodních podvodníků se Stephen a Bloom dělili o vše. Stephen hravě vymýšlí rafinované plány, které následně realizují. Bloom ale touží po "neplánovaném životě" - po skutečném dobrodružství, které předem nenaplánoval jeho starší bratr. Bloom, který chce s životem podvodníka skončit, je ochoten se zúčastnit jednoho velkého posledního podvodu. Vetře se do života Penelope, znuděné a svobodné ženy z New Jersey, která zdědila velké bohatství. Když k sobě pocítí skutečné city, začne váhat, zda ji chce skutečně oklamat, ale Penelope už je v pasti: je přesvědčena, že se jí naskytla příležitost zažít nezapomenutelné dobrodružství, do kterého je ochotna investovat milion dolarů. Zatímco se ale během jejich cest po celém světě utahuje smyčka Stephenových plánů, začíná Bloom přemýšlet o tom, zda nejde o nejnebezpečnější dobrodružství jejich života.
    63%
    Co si jen pamatují, byli bratři Bloomovi vždy odkázáni pouze jeden na druhého. Od dětství v ponurých sirotčincích až po luxusní život mezinárodních podvodníků se Stephen a Bloom dělili o vše. Stephen hravě vymýšlí rafinované plány, které následně realizují. Bloom ale touží po "neplánovaném životě" - po skutečném dobrodružství, které předem nenaplánoval jeho starší bratr. Bloom, který chce s životem podvodníka skončit, je ochoten se zúčastnit jednoho velkého posledního podvodu. Vetře se do života Penelope, znuděné a svobodné ženy z New Jersey, která zdědila velké bohatství. Když k sobě pocítí skutečné city, začne váhat, zda ji chce skutečně oklamat, ale Penelope už je v pasti: je přesvědčena, že se jí naskytla příležitost zažít nezapomenutelné dobrodružství, do kterého je ochotna investovat milion dolarů. Zatímco se ale během jejich cest po celém světě utahuje smyčka Stephenových plánů, začíná Bloom přemýšlet o tom, zda nejde o nejnebezpečnější dobrodružství jejich života.
    3
  • Djavolja Varos
    Djavolja Varos (2009)
    FilmRole: Galadriela
    Ďáblovo město je černá komedie odehrávající se v současném Bělehradě. Osudy několika postav se protnou během dne, kdy hrají známí srbští tenisté důležitý turnaj. Chudá dívka, která si chce za každou cenu pořídit tenisové vybavení, podnikatel, který se nedokáže ubránit korupci, bohatý teenager, který si nemůže koupit lásku, luxusní prostitutky, které předstírají štěstí, a taxikář, který své osobní selhání svaluje na okolí. „Ďáblovo město je o lidech hnaných jen jejich základními potřebami, zakořeněnými instinkty, posedlostmi, ambicemi, obavami a frustracemi. Je jejich morální krize pouze důsledkem těžkých časů, v nichž žijí, anebo je to naopak?“ ptá se režisér. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaKomedie
    61%
    Ďáblovo město je černá komedie odehrávající se v současném Bělehradě. Osudy několika postav se protnou během dne, kdy hrají známí srbští tenisté důležitý turnaj. Chudá dívka, která si chce za každou cenu pořídit tenisové vybavení, podnikatel, který se nedokáže ubránit korupci, bohatý teenager, který si nemůže koupit lásku, luxusní prostitutky, které předstírají štěstí, a taxikář, který své osobní selhání svaluje na okolí. „Ďáblovo město je o lidech hnaných jen jejich základními potřebami, zakořeněnými instinkty, posedlostmi, ambicemi, obavami a frustracemi. Je jejich morální krize pouze důsledkem těžkých časů, v nichž žijí, anebo je to naopak?“ ptá se režisér. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaKomedie
    4
  • 5
  • 6
  • Cat Run
    Cat Run (2011)
    FilmRole: žena

    Ve světě vysoké politiky a byznysu je možné ututlat i takovou záležitost, jako je vyvraždění nočních společnic na uzavřeném večírku. Prostitutce Catarině (Paz Vega) se podařilo přežít, a co víc, odnesla si s sebou i usvědčující záznam bezpečnostních kamer. Teď je jí na stopě vražedkyně killbillovského ražení Helen Bingham (Janet McTeer), svým obětem se s oblibou představující jako Virginia Woolf či Emily Brontë. Helen, najatá Carverem (Karel Roden) a Razwellem (Gordan Kicic) zajišťujícími zájmy amerického ministra obrany Williama Krebba (Christopher McDonald), si do své práce nerada nechává mluvit. Když se jí Carver pokusí zlikvidovat, Helen se přidává k Anthonymu (Scott Mechlowicz) a Julianovi (Alphonso McAuley), dvěma holobrádkům, kteří si, protože zrovna neměli nic lepšího na práci, založili soukromou detektivní agenturu. A protože zakázky se do jejich kanceláře v pronajatém porno kinu zrovna nehrnuly, vybrali si ti dva v novinách článek o hledané Catarině a rozhodli se ženu vypátrat a ochránit.(dopitak)

    53%

    Ve světě vysoké politiky a byznysu je možné ututlat i takovou záležitost, jako je vyvraždění nočních společnic na uzavřeném večírku. Prostitutce Catarině (Paz Vega) se podařilo přežít, a co víc, odnesla si s sebou i usvědčující záznam bezpečnostních kamer. Teď je jí na stopě vražedkyně killbillovského ražení Helen Bingham (Janet McTeer), svým obětem se s oblibou představující jako Virginia Woolf či Emily Brontë. Helen, najatá Carverem (Karel Roden) a Razwellem (Gordan Kicic) zajišťujícími zájmy amerického ministra obrany Williama Krebba (Christopher McDonald), si do své práce nerada nechává mluvit. Když se jí Carver pokusí zlikvidovat, Helen se přidává k Anthonymu (Scott Mechlowicz) a Julianovi (Alphonso McAuley), dvěma holobrádkům, kteří si, protože zrovna neměli nic lepšího na práci, založili soukromou detektivní agenturu. A protože zakázky se do jejich kanceláře v pronajatém porno kinu zrovna nehrnuly, vybrali si ti dva v novinách článek o hledané Catarině a rozhodli se ženu vypátrat a ochránit.(dopitak)

    7
  • Srbský film
    Srbský film (2010)
    FilmRole: Jecina majka

    Jeden z nejdiskutovanějších filmů roku 2010, který obrazil desítky filmových festivalů, je mnohem více než jeden z nekonečné řady dočasných králů kategorie „nejodpornější film všech dob“. Zatímco velká část jeho konkurentů v zásadě představuje pouze přeborníky ve skoku přes laťku sugestivní zvrácenosti, Srbský film nejen šokuje, ale především zneklidňuje. Deliricky rozklížené vyprávění o sestupu vysloužilého srbského pornoherce do nejtemnějších útrob průmyslu i sebe sama na jedné straně vrší zvrácené sekvence sexuálního násilí, ale současně usiluje o to, aby diváka co nejvíce vtáhlo do dění. Vedle důmyslně vystavěného scénáře, který hrdinu nechává projít třemi odlišnými módy vnímání, toho film dociluje řemeslně precizní formou, která omezuje pochybnosti diváků a činí je tak empatičtější vůči předkládanému dění. S ohledem na extrémní obsah se nelze divit, že dílo debutujícího srbského režiséra dělí diváky na dva vyostřené tábory, ale klíčová je povaha jejich názorového rozkolu. Ten neprobíhá na rovině dojmového líbí-nelíbí, nýbrž se vztahuje k ambicím tvůrců. Srbský film totiž představuje vyhroceně expresivní metaforu pro soudobý úpadek společenských hodnot a úroveň morálky nejen v titulní zemi se stigmatem občanské války, ale i celé východní Evropy, která platí za jednu z nejčilejších porno lokalit světa. Zda je tvůrci zvolený koncept nosný, nebo jen představuje prvoplánovou provokaci, zůstává otázkou pro diváky, a právě ve vyvolání tohoto etického dilematu spočívá jedna z nepopiratelných kvalit snímku. (Festival otrlého diváka)

    50%

    Jeden z nejdiskutovanějších filmů roku 2010, který obrazil desítky filmových festivalů, je mnohem více než jeden z nekonečné řady dočasných králů kategorie „nejodpornější film všech dob“. Zatímco velká část jeho konkurentů v zásadě představuje pouze přeborníky ve skoku přes laťku sugestivní zvrácenosti, Srbský film nejen šokuje, ale především zneklidňuje. Deliricky rozklížené vyprávění o sestupu vysloužilého srbského pornoherce do nejtemnějších útrob průmyslu i sebe sama na jedné straně vrší zvrácené sekvence sexuálního násilí, ale současně usiluje o to, aby diváka co nejvíce vtáhlo do dění. Vedle důmyslně vystavěného scénáře, který hrdinu nechává projít třemi odlišnými módy vnímání, toho film dociluje řemeslně precizní formou, která omezuje pochybnosti diváků a činí je tak empatičtější vůči předkládanému dění. S ohledem na extrémní obsah se nelze divit, že dílo debutujícího srbského režiséra dělí diváky na dva vyostřené tábory, ale klíčová je povaha jejich názorového rozkolu. Ten neprobíhá na rovině dojmového líbí-nelíbí, nýbrž se vztahuje k ambicím tvůrců. Srbský film totiž představuje vyhroceně expresivní metaforu pro soudobý úpadek společenských hodnot a úroveň morálky nejen v titulní zemi se stigmatem občanské války, ale i celé východní Evropy, která platí za jednu z nejčilejších porno lokalit světa. Zda je tvůrci zvolený koncept nosný, nebo jen představuje prvoplánovou provokaci, zůstává otázkou pro diváky, a právě ve vyvolání tohoto etického dilematu spočívá jedna z nepopiratelných kvalit snímku. (Festival otrlého diváka)

    8
  • Ironclad: Battle for Blood
    Ironclad: Battle for Blood (2014)
    FilmRole: Greta
    45%
    9
  • Pijavice
    Pijavice (2019)
    FilmRole: Vesna

    Příběh se odehrává zejména v Srbsku na konci 90. let. U moci je stále Slobodan Milošević a v zemi působí kromě všudypřítomné domácí státní bezpečnostní služby mnoho agentů pracujících pro nejrůznější země či zájmové skupiny. Petar Labus je úspěšný spisovatel, který se nebojí psát a říkat, co si myslí. Kromě psaní působí jako komentátor v regionální televizi, kde kritizuje vládu i společnost, čímž na sebe strhává nejen pozornost publika, ale i tajných služeb, které s ním mají své plány. Brzy je kontaktován dvěma agenty, kteří mu postupně dávají různé nabídky. Jak postarší distingovaný pán, tak tajemná dívka Margarita, která mu předá papírek se symbolem kruhu vepsaného do několikanásobného trojúhelníka, o něm vědí spoustu věcí. Oba tvrdí, že mu chtějí pomoct. Petar ale neví, kdo pro koho pracuje a jaké jsou jejich skutečné záměry. Poté, co doma nalezne podstrčenou pásku s nahrávkou hlasu své matky, není pochyb, že si s ním někdo pohrává a snaží se jím manipulovat. Všechno nasvědčuje tomu, že dění kolem něj souvisí s nějakou židovskou organizací, navíc má podezření, že i jeho blízcí vědí víc, než on. Čím více se snaží věcem přijít na kloub, tím více se mu pravda vzdaluje. Když někdo zastřelí jeho přítele, začne se sám obávat o život. (Balkan film)

    Žánry:DramaThriller
    36%

    Příběh se odehrává zejména v Srbsku na konci 90. let. U moci je stále Slobodan Milošević a v zemi působí kromě všudypřítomné domácí státní bezpečnostní služby mnoho agentů pracujících pro nejrůznější země či zájmové skupiny. Petar Labus je úspěšný spisovatel, který se nebojí psát a říkat, co si myslí. Kromě psaní působí jako komentátor v regionální televizi, kde kritizuje vládu i společnost, čímž na sebe strhává nejen pozornost publika, ale i tajných služeb, které s ním mají své plány. Brzy je kontaktován dvěma agenty, kteří mu postupně dávají různé nabídky. Jak postarší distingovaný pán, tak tajemná dívka Margarita, která mu předá papírek se symbolem kruhu vepsaného do několikanásobného trojúhelníka, o něm vědí spoustu věcí. Oba tvrdí, že mu chtějí pomoct. Petar ale neví, kdo pro koho pracuje a jaké jsou jejich skutečné záměry. Poté, co doma nalezne podstrčenou pásku s nahrávkou hlasu své matky, není pochyb, že si s ním někdo pohrává a snaží se jím manipulovat. Všechno nasvědčuje tomu, že dění kolem něj souvisí s nějakou židovskou organizací, navíc má podezření, že i jeho blízcí vědí víc, než on. Čím více se snaží věcem přijít na kloub, tím více se mu pravda vzdaluje. Když někdo zastřelí jeho přítele, začne se sám obávat o život. (Balkan film)

    Žánry:DramaThriller
    10