?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Petra Schmidt-Schaller: Filmy a seriály

  • Wendezeit
    Wendezeit (2019)
    FilmRole: Saskia Starke
    71%
    1
  • Neznámý
    Neznámý (2011)
    FilmRole: Immigration Officer
    • Google Play
    • iTunes
    Dr. Martin Harris (Liam Neeson) se probere z komatu po autohavarii v Berlíně a zjistí, že ho  jeho vlastní žena (January Jones) vůbec nepoznává a jeho identitu si přivlastnil úplně cizí muž (Aidan Quinn). Úřady, které mu nevěří, ho naprosto ignorují. Pronásledují ho tajemní nájemní vrazi a on je sám, unavený, na útěku. S pomocí nečekaného spojence (Diane Kruger) se po hlavě vrhá do smrtelné záhady, která ho přinutí pochybovat nejen o jeho příčetnosti a identitě ale i o tom, jak daleko je schopný zajít, aby odkryl pravdu.
    70%
    Dr. Martin Harris (Liam Neeson) se probere z komatu po autohavarii v Berlíně a zjistí, že ho  jeho vlastní žena (January Jones) vůbec nepoznává a jeho identitu si přivlastnil úplně cizí muž (Aidan Quinn). Úřady, které mu nevěří, ho naprosto ignorují. Pronásledují ho tajemní nájemní vrazi a on je sám, unavený, na útěku. S pomocí nečekaného spojence (Diane Kruger) se po hlavě vrhá do smrtelné záhady, která ho přinutí pochybovat nejen o jeho příčetnosti a identitě ale i o tom, jak daleko je schopný zajít, aby odkryl pravdu.
    2
  • 3
  • 4
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    5
  • Ne!
    Ne! (2021)
    FilmRole: Henriette

    „Občas přemýšlím nad tím, že bychom se měli rozejít,“ svěřuje se Michael Dině, s níž je šťastných pět let. Není trajektorie partnerského života předem nadefinovaná? Vzít se, mít děti, být jako ostatní… Třináct kapitol mapuje soužití hrdinů poté, co Dina pochybnosti přítele rozežene a rozhodne o budoucnosti vztahu. Dietrich Brüggemann znovu přináší kritiku společenských hodnot a postojů, tentokrát generace třicátníků, která má zdánlivě vše, selhává však v naplnění nastavených ideálů. I přes charakteristický jízlivý tón je nový film provokativního tvůrce svědectvím o lásce a zodpovědnosti, jež se k ní pojí, stejně jako o snaze neztratit ji z očí. (MFF Karlovy Vary)

    Žánry:Drama
    62%

    „Občas přemýšlím nad tím, že bychom se měli rozejít,“ svěřuje se Michael Dině, s níž je šťastných pět let. Není trajektorie partnerského života předem nadefinovaná? Vzít se, mít děti, být jako ostatní… Třináct kapitol mapuje soužití hrdinů poté, co Dina pochybnosti přítele rozežene a rozhodne o budoucnosti vztahu. Dietrich Brüggemann znovu přináší kritiku společenských hodnot a postojů, tentokrát generace třicátníků, která má zdánlivě vše, selhává však v naplnění nastavených ideálů. I přes charakteristický jízlivý tón je nový film provokativního tvůrce svědectvím o lásce a zodpovědnosti, jež se k ní pojí, stejně jako o snaze neztratit ji z očí. (MFF Karlovy Vary)

    Žánry:Drama
    6
  • 7
  • 8
  • Zvláštní jednotka, Lipsko
    Zvláštní jednotka, Lipsko (2001)
    Seriál
    46%
    9