John Tavener: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

John Tavener: Filmy a seriály

  • Potomci lidí
    Potomci lidí (2006)
    Film
    • iTunes
    • Rakuten
    Potomci lidí je americký dystopický thriller, který se odehrává v roce 2027. Už devatenáct let se nenarodilo jediné dítě, a svět tak podléhá beznaději a chaosu. Díky totalitnímu zřízení dokáže jediná Velká Británie odolávat všudypřítomné anarchii. Platí za to ale strašnou cenu. Občanská práva jsou velmi okleštěna a občasné pokusy o odpor brutálně potlačovány. Theovi, londýnskému byrokratovi, který už jen pasivně čeká na svůj konec, je všechno úplně jedno. Ovšem jen do chvíle, než se s pytlem na hlavě ocitne v kufru dodávky a obdrží od své býválé lásky speciální úkol - dostat bezpečně ze země Kee, ženu, která je v osmém měsíci těhotenství a představuje kýžený zázrak, na který lidstvo už devatenáct let čeká.
    80%
    Potomci lidí je americký dystopický thriller, který se odehrává v roce 2027. Už devatenáct let se nenarodilo jediné dítě, a svět tak podléhá beznaději a chaosu. Díky totalitnímu zřízení dokáže jediná Velká Británie odolávat všudypřítomné anarchii. Platí za to ale strašnou cenu. Občanská práva jsou velmi okleštěna a občasné pokusy o odpor brutálně potlačovány. Theovi, londýnskému byrokratovi, který už jen pasivně čeká na svůj konec, je všechno úplně jedno. Ovšem jen do chvíle, než se s pytlem na hlavě ocitne v kufru dodávky a obdrží od své býválé lásky speciální úkol - dostat bezpečně ze země Kee, ženu, která je v osmém měsíci těhotenství a představuje kýžený zázrak, na který lidstvo už devatenáct let čeká.
    1
  • Bitva na nebi
    Bitva na nebi (2005)
    Film

    Marcos, který je řidičem v rodině generála, unesl se svou ženou malé dítě kvůli výkupnému, ale děcko nečekaně zemřelo a Marcos se tím trápí. Když veze generálovu dceru Anu z letiště, svěří se jí a Ana, která se prostituuje pro vlastní potěšení, mu pro útěchu nabídne sex. Marcose nepřestávají sužovat výčitky svědomí, a vydá se proto se zástupem kajícníků na pouť k Panně Marii Guadalupské. Ve svém druhém filmu, vybraném letos do hlavní soutěže v Cannes, se Carlos Reygadas vrací k tématům, jež rozvíjel už ve svém pozoruhodném debutu Japonsko. Jsou to témata sexu, smrti a duchovního rozměru života. Vztah Marcose, Any a Marcosovy ženy je zasazen do tísnivé atmosféry přelidněné metropole, kde chudší vrstvy obyvatel domorodého původu nejsou s to zakořenit v městském prostředí, hledají náhražková uspokojení a duchovní spásu v náboženství. Záběry orálního sexu, jimiž režisér nešetří, nepůsobí ani trochu pornograficky, naopak získávají v kontextu filmu až metafyzický rozměr. (MFF Karlovy Vary)...Expicitní erotické scény ve filmu vyvolaly velkou diskusi.

    58%

    Marcos, který je řidičem v rodině generála, unesl se svou ženou malé dítě kvůli výkupnému, ale děcko nečekaně zemřelo a Marcos se tím trápí. Když veze generálovu dceru Anu z letiště, svěří se jí a Ana, která se prostituuje pro vlastní potěšení, mu pro útěchu nabídne sex. Marcose nepřestávají sužovat výčitky svědomí, a vydá se proto se zástupem kajícníků na pouť k Panně Marii Guadalupské. Ve svém druhém filmu, vybraném letos do hlavní soutěže v Cannes, se Carlos Reygadas vrací k tématům, jež rozvíjel už ve svém pozoruhodném debutu Japonsko. Jsou to témata sexu, smrti a duchovního rozměru života. Vztah Marcose, Any a Marcosovy ženy je zasazen do tísnivé atmosféry přelidněné metropole, kde chudší vrstvy obyvatel domorodého původu nejsou s to zakořenit v městském prostředí, hledají náhražková uspokojení a duchovní spásu v náboženství. Záběry orálního sexu, jimiž režisér nešetří, nepůsobí ani trochu pornograficky, naopak získávají v kontextu filmu až metafyzický rozměr. (MFF Karlovy Vary)...Expicitní erotické scény ve filmu vyvolaly velkou diskusi.

    2