?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Anna Szandtner: Filmy a seriály

  • Larry
    Larry (2022)
    FilmRole: Noémi
    77%
    1
  • Za zavřenými dveřmi
    Za zavřenými dveřmi (2012)
    FilmRole: mladá Emerenc
    • Max
    Úspěšná spisovatelka Magda si do svého elegantního domu najme jako hospodyni postarší sousedku Emerenc Sherdásovou. Na rozdíl od svého manžela je ochotná přehlížet ženino podivínské chování: límečky bez poskvrnky a úbělové ubrusy jí dovolují ignorovat otázky, které Emerenc vyvolává svou tajnůstkářskou existencí. Proč se bojí bouřky a tak úzkostlivě dbá o pořádek? Proč žije tak osamělým životem? A co vlastně skrývá ve své minulosti, do níž odmítá pootevřít dveře i ženě, která je jí nejblíž – své zaměstnavatelce, jejíž spisovatelskou fantazii stále víc provokuje? István Szabó natočil virtuózně inscenované psychologické drama podle románu své krajanky Magdy Szabóové (s níž ho neváže příbuzenský svazek). Výjimečnou hereckou příležitost ve stylovém snímku, který se odehrává v 60. letech, dostaly britská herečka Helen Mirrenová a její německá kolegyně Martina Gedecková. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    64%
    Úspěšná spisovatelka Magda si do svého elegantního domu najme jako hospodyni postarší sousedku Emerenc Sherdásovou. Na rozdíl od svého manžela je ochotná přehlížet ženino podivínské chování: límečky bez poskvrnky a úbělové ubrusy jí dovolují ignorovat otázky, které Emerenc vyvolává svou tajnůstkářskou existencí. Proč se bojí bouřky a tak úzkostlivě dbá o pořádek? Proč žije tak osamělým životem? A co vlastně skrývá ve své minulosti, do níž odmítá pootevřít dveře i ženě, která je jí nejblíž – své zaměstnavatelce, jejíž spisovatelskou fantazii stále víc provokuje? István Szabó natočil virtuózně inscenované psychologické drama podle románu své krajanky Magdy Szabóové (s níž ho neváže příbuzenský svazek). Výjimečnou hereckou příležitost ve stylovém snímku, který se odehrává v 60. letech, dostaly britská herečka Helen Mirrenová a její německá kolegyně Martina Gedecková. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    2
  • 3
  • Šťastné dny
    Šťastné dny (2002)
    FilmRole: Claudia
    Petr je právě propuštěn z vězení a chystá se odjet z Maďarska. Jak napovídá titul filmu, konečně by mohly nastat jeho šťastné dny, ale protože ještě nedostal pas, vrací se na několik dní domů, ke své sestře. Tam se zamiluje do Maji, "obecní poběhlice", která prodala právě narozeného syna jeho sestře. Rozpor mezi Petrovou živočišnou láskou k Maje a snad více než bratrským vztahem k sestře však nevěští nic dobrého

    Kornél Mundruczó vytvořil příběh dospívajících lidí plný bezradnosti, krutosti a beznaděje. Svůj celovečerní debut natočil syrově realistickým stylem, který silou své výpovědi a autenticky zachycených obrazů působí jako terapie šokem. Pod ironickým názvem ŠŤASTNÉ DNY získal tento snímek pozornost i ocenění na řadě festivalů.
    Žánry:Drama
    52%
    Petr je právě propuštěn z vězení a chystá se odjet z Maďarska. Jak napovídá titul filmu, konečně by mohly nastat jeho šťastné dny, ale protože ještě nedostal pas, vrací se na několik dní domů, ke své sestře. Tam se zamiluje do Maji, "obecní poběhlice", která prodala právě narozeného syna jeho sestře. Rozpor mezi Petrovou živočišnou láskou k Maje a snad více než bratrským vztahem k sestře však nevěští nic dobrého

    Kornél Mundruczó vytvořil příběh dospívajících lidí plný bezradnosti, krutosti a beznaděje. Svůj celovečerní debut natočil syrově realistickým stylem, který silou své výpovědi a autenticky zachycených obrazů působí jako terapie šokem. Pod ironickým názvem ŠŤASTNÉ DNY získal tento snímek pozornost i ocenění na řadě festivalů.
    Žánry:Drama
    4
  • Maďarská krása
    Maďarská krása (2003)
    Film
    Tvůrci tragikomedie Maďarská krása neskrývají inspiraci známější Americkou krásou, aby se stejnou naléhavostí postihli slabé stránky maďarské společnosti. V popředí příběhu jsou členové dvou zbohatlických rodin, kteří žijí blízko sebe v nových rodinných domcích, postavených nedaleko rozlehlé panelákové čtvrti. Na jedné straně je to generace rodičů, padesátníků unavených životem, na druhé jejich dětí, příliš rychle otrávených dospíváním. Každý z nich vlastně něco hledá: způsob, jak získat finančně výhodnou zakázku, nové zaměstnání, přátelství, milostný vztah, ztracenou národní identitu. Někteří z hrdinů při cestě za svým cílem už ani nepomyslí na vlastní čest nebo hrdost a odhodí doslova vše, co mají... Režisér Péter Gothár nemilosrdně analyzuje morálku svých současníků, aroganci některých novodobých zaměstnavatelů, kulturní omezenost bez vyšších nároků na vkus, stejně jako předvádí, jak se místo peněz platí sexem. Nijak nešetří výsměchem, přesně vybranou absurditou či morbiditou a groteskní nadsázkou, při níž někdy až mrazí v zádech. V roce 2003 na Maďarském filmovém týdnu snímek získal Hlavní cenu a ocenění za nejlepší zvuk (Róbert Juhász).
    41%
    Tvůrci tragikomedie Maďarská krása neskrývají inspiraci známější Americkou krásou, aby se stejnou naléhavostí postihli slabé stránky maďarské společnosti. V popředí příběhu jsou členové dvou zbohatlických rodin, kteří žijí blízko sebe v nových rodinných domcích, postavených nedaleko rozlehlé panelákové čtvrti. Na jedné straně je to generace rodičů, padesátníků unavených životem, na druhé jejich dětí, příliš rychle otrávených dospíváním. Každý z nich vlastně něco hledá: způsob, jak získat finančně výhodnou zakázku, nové zaměstnání, přátelství, milostný vztah, ztracenou národní identitu. Někteří z hrdinů při cestě za svým cílem už ani nepomyslí na vlastní čest nebo hrdost a odhodí doslova vše, co mají... Režisér Péter Gothár nemilosrdně analyzuje morálku svých současníků, aroganci některých novodobých zaměstnavatelů, kulturní omezenost bez vyšších nároků na vkus, stejně jako předvádí, jak se místo peněz platí sexem. Nijak nešetří výsměchem, přesně vybranou absurditou či morbiditou a groteskní nadsázkou, při níž někdy až mrazí v zádech. V roce 2003 na Maďarském filmovém týdnu snímek získal Hlavní cenu a ocenění za nejlepší zvuk (Róbert Juhász).
    5