7.1

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Namrata Singh Gujral: Filmy a seriály

  • Training Day
    Training Day (2001)
    FilmRole: Latina Beauty (uncredited)
    • Google Play
    • iTunes
    Jake Hoyt (Ethan Hawke) je spořádaný člověk, který má rodinu a který by mohl být prototypem správného policisty. Aby naplnil svoje poslání, rozhodl se přidat k oddělení narkotik. Dalo mu to hodně práce a proto nechce promarnit výjimečnou příležitost. A tak se má o jeho budoucnosti rozhodnout při prvním dni v terénu. Detektiv Alonzo Harris (Denzel Washington) je naopak zkušený veterán v boji proti narkotikům. Ale za třináct let tvrdé práce v těch nejhorších podmínkách změnil postoj k systému. Zjistil, že pokud bude dodržovat zákony, nic nezmůže proti zločincům, kteří je vesele porušují. A o prvních čtyřiadvaceti hodinách této rozporuplné dvojice je film TRAINING DAY. Už od prvního setkání je vidět, že nebude vůbec obyčejný, ale co vše patří k Alonzovu dennímu chlebu, si nikdo z vás nedovede ani představit. Stejně jako Jake, který je najednou pod tlakem a jeho mozek dostává řádně zabrat. Kde leží hranice mezi dobrem a zlem? Platí rčení na hrubý pytel hrubá záplata, nebo je lepší se držet pravidel, ale vysloveně tím nahrávat svým protivníkům?
    77%
    Jake Hoyt (Ethan Hawke) je spořádaný člověk, který má rodinu a který by mohl být prototypem správného policisty. Aby naplnil svoje poslání, rozhodl se přidat k oddělení narkotik. Dalo mu to hodně práce a proto nechce promarnit výjimečnou příležitost. A tak se má o jeho budoucnosti rozhodnout při prvním dni v terénu. Detektiv Alonzo Harris (Denzel Washington) je naopak zkušený veterán v boji proti narkotikům. Ale za třináct let tvrdé práce v těch nejhorších podmínkách změnil postoj k systému. Zjistil, že pokud bude dodržovat zákony, nic nezmůže proti zločincům, kteří je vesele porušují. A o prvních čtyřiadvaceti hodinách této rozporuplné dvojice je film TRAINING DAY. Už od prvního setkání je vidět, že nebude vůbec obyčejný, ale co vše patří k Alonzovu dennímu chlebu, si nikdo z vás nedovede ani představit. Stejně jako Jake, který je najednou pod tlakem a jeho mozek dostává řádně zabrat. Kde leží hranice mezi dobrem a zlem? Platí rčení na hrubý pytel hrubá záplata, nebo je lepší se držet pravidel, ale vysloveně tím nahrávat svým protivníkům?
    1
  • Dům z písku a mlhy
    Dům z písku a mlhy (2003)
    FilmRole: Wedding Guest
    Kathy Nicol (Jennifer Connelly) je mladá žena, která se zoufale pokouší nalézt nový smysl života poté, co se vymanila ze závislosti na alkoholu. Vinou úředního omylu a lhostejnosti je vystěhována z malého bungalovu v Severní Kalifornii, který pro ni představoval poslední životní jistotu - bezpečný domov. Kathy se ocitá bez střechy nad hlavou a bez pomoci: dům má být hluboko pod cenou prodán v aukci. Mladá žena hledá způsoby, jak tomu zabránit. Jejím protivníkem se stává muž, který má stejně jako ona silné důvody pro to, aby dům získal: íránský imigrant Behrani (Ben Kingsley), bývalý plukovník íránského letectva, který po útěku z vlasti marní své schopnosti ponižující prací, aby manželce Nadi (Shohreh Aghdashloo) a synkovi Esmailovi (Jonathan Ahdout) zajistil alespoň odlesk dávné prosperity. Dům je pro Behraniho zhmotněním amerického snu, o jehož naplnění nepřestával snít. Kathy se však odmítá vzdát bez boje... Podle románového bestselleru Andre Dubuse III "House of Sand and Fog", který se dostal mezi finalisty prestižní National Book Award, natočil debutující režisér Vadim Perelman strhující psychologické drama. Jeho námětem je soupeření dvou zcela rozdílných lidí, které rozděluje rasa, pohlaví, názory i kultura, v níž byli vychováni. Kathy a Behraniho (v podání oscarových laureátů Bena Kingsleyho a Jennifer Connelly) však spojuje pocit, že jsou vyděděnci a touha svou zoufalou situaci změnit. Soupeření o dům se rychle mění v otevřenou válku plnou dramatických zvratů, ve které nikdo nemůže tak docela zvítězit. Dům z písku a mlhy je nominován na Oscara ve třech kategoriích: Nejlepší herec v hlavní roli (Ben Kingsley), Nejlepší herečka ve vedlejší roli (Shohreh Aghdashloo) a Nejlepší hudba (James Horner).
    72%
    Kathy Nicol (Jennifer Connelly) je mladá žena, která se zoufale pokouší nalézt nový smysl života poté, co se vymanila ze závislosti na alkoholu. Vinou úředního omylu a lhostejnosti je vystěhována z malého bungalovu v Severní Kalifornii, který pro ni představoval poslední životní jistotu - bezpečný domov. Kathy se ocitá bez střechy nad hlavou a bez pomoci: dům má být hluboko pod cenou prodán v aukci. Mladá žena hledá způsoby, jak tomu zabránit. Jejím protivníkem se stává muž, který má stejně jako ona silné důvody pro to, aby dům získal: íránský imigrant Behrani (Ben Kingsley), bývalý plukovník íránského letectva, který po útěku z vlasti marní své schopnosti ponižující prací, aby manželce Nadi (Shohreh Aghdashloo) a synkovi Esmailovi (Jonathan Ahdout) zajistil alespoň odlesk dávné prosperity. Dům je pro Behraniho zhmotněním amerického snu, o jehož naplnění nepřestával snít. Kathy se však odmítá vzdát bez boje... Podle románového bestselleru Andre Dubuse III "House of Sand and Fog", který se dostal mezi finalisty prestižní National Book Award, natočil debutující režisér Vadim Perelman strhující psychologické drama. Jeho námětem je soupeření dvou zcela rozdílných lidí, které rozděluje rasa, pohlaví, názory i kultura, v níž byli vychováni. Kathy a Behraniho (v podání oscarových laureátů Bena Kingsleyho a Jennifer Connelly) však spojuje pocit, že jsou vyděděnci a touha svou zoufalou situaci změnit. Soupeření o dům se rychle mění v otevřenou válku plnou dramatických zvratů, ve které nikdo nemůže tak docela zvítězit. Dům z písku a mlhy je nominován na Oscara ve třech kategoriích: Nejlepší herec v hlavní roli (Ben Kingsley), Nejlepší herečka ve vedlejší roli (Shohreh Aghdashloo) a Nejlepší hudba (James Horner).
    2
  • Kaante
    Kaante (2002)
    Film
    Film, o kterém se píše jako o bollywoodském Reservoir Dogs Quentina Tarantina, vypráví o neúspěšném pokusu šestice indických zlodějů vyloupit banku v Los Angeles. Převážnou většinu děje věnují tito kriminálníci pátrání po zrádci z vlastních řad, kvůli němuž jejich plán nevyšel podle jejich představ. Zároveň sledujeme osobní příběh každého z nich a odhalujeme tak často pochopitelný motiv jejich touhy po penězích. Celý film se natáčel skutečně v Los Angeles a symbolicky tak propojil Bollywood se svým americkým protějškem, Hollywoodem. Hvězdně obsazený film dokázal realisticky zprostředkovat mnoho kulturních rozdílů mezi indickým a americkým způsobem života a jeho tvůrci do něj vkládali naděje na překonání krize, kterou celý Bollywood před několika lety procházel.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    60%
    Film, o kterém se píše jako o bollywoodském Reservoir Dogs Quentina Tarantina, vypráví o neúspěšném pokusu šestice indických zlodějů vyloupit banku v Los Angeles. Převážnou většinu děje věnují tito kriminálníci pátrání po zrádci z vlastních řad, kvůli němuž jejich plán nevyšel podle jejich představ. Zároveň sledujeme osobní příběh každého z nich a odhalujeme tak často pochopitelný motiv jejich touhy po penězích. Celý film se natáčel skutečně v Los Angeles a symbolicky tak propojil Bollywood se svým americkým protějškem, Hollywoodem. Hvězdně obsazený film dokázal realisticky zprostředkovat mnoho kulturních rozdílů mezi indickým a americkým způsobem života a jeho tvůrci do něj vkládali naděje na překonání krize, kterou celý Bollywood před několika lety procházel.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    3
  • 4
  • Rodinné právo
    Rodinné právo (1999)
    Seriál
    Lynn Holtové (Kathleen Quinlan), úspěšné advokátce v oblasti rodinného práva, je zasažena životní rána ve chvíli, kdy jí manžel/právník oznámí, že se chce nechat rozvést a opustit ji kvůli jiné ženě. Je raněna ještě více, když zjistí, že jí okradl o soukromou praxi, kterou si společně vybudovali, a přebral jí i všechny klienty, nábytek a personál. Zbyl po něm jenom drahý nájem s výhledem do jeho nové kanceláře, odkud může vidět úplně všechno. Lynn je pološílená, ale s pomocí své kolegyně (Julie Warner), která na celou věc pohlíží s čistou hlavou, si uvědomuje, že se musí vzchopit a dát si do pořádku život i kariéru. Uchýlí se ke zvláštním opatřením a pronajme svou kancelář dalším dvěma rodinným právníkům, rozvodovému právníkovi s nevybíravým slovníkem a pochybnou minulostí (Dixie Carter) a charismatickému proutníkovi, kterému se nedá věřit (Christopher McDonald)
    Žánry:DramaKrimiRomantický
    58%
    Lynn Holtové (Kathleen Quinlan), úspěšné advokátce v oblasti rodinného práva, je zasažena životní rána ve chvíli, kdy jí manžel/právník oznámí, že se chce nechat rozvést a opustit ji kvůli jiné ženě. Je raněna ještě více, když zjistí, že jí okradl o soukromou praxi, kterou si společně vybudovali, a přebral jí i všechny klienty, nábytek a personál. Zbyl po něm jenom drahý nájem s výhledem do jeho nové kanceláře, odkud může vidět úplně všechno. Lynn je pološílená, ale s pomocí své kolegyně (Julie Warner), která na celou věc pohlíží s čistou hlavou, si uvědomuje, že se musí vzchopit a dát si do pořádku život i kariéru. Uchýlí se ke zvláštním opatřením a pronajme svou kancelář dalším dvěma rodinným právníkům, rozvodovému právníkovi s nevybíravým slovníkem a pochybnou minulostí (Dixie Carter) a charismatickému proutníkovi, kterému se nedá věřit (Christopher McDonald)
    Žánry:DramaKrimiRomantický
    5
  • 6
  • 7