?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Heinz-Dieter Knaup: Filmy a seriály

  • 1
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    2
  • 3
  • 4
  • Vloupání
    Vloupání (1989)
    Film

    V této komedii scénáristy Johna Saylese a režiséra Billa Forsytha si Burt Reynolds zahrál Ernieho, stárnoucího profesionálního lupiče a kasaře, který ví o svém "řemeslu" víc než většina "kolegů z branže". Jedné noci Ernie nenápadně vklouzne do vytipovaného domu, jen aby zjistil, že už jej někdo předešel. Oním konkurentem je Mike, mladík, kterému je jen něco málo přes dvacet a který rád leze lidem do domů, aby jim vzal ledničku útokem a díval se u nich na televizi. Ernieho nejprve Mikeova lehkomyslnost trochu zaskočí, ale zároveň na něj udělá dojem jeho zjevný talent; je přesvědčený, že mladík má vlohy k tomu, aby se z něj stal prvotřídní lupič, a tak mu nabídne, jestli by se Mike nechtěl stát jeho chráněncem a žákem. Mladík souhlasí a brzy už pracují spolu. Zkušený Ernie se mu snaží vysvětlovat, jak důležité je, aby všechno vždycky proběhlo co nejbezpečněji, zatímco impulsivní Casey sáhne po každé možnosti, která nabízí rychlý výdělek, a dokáže ho stejně tak rychle utratit. Snímek Vloupání byl pro Burta Reynoldse zlomovým počinem v tom smyslu, že přiznal svůj věk a místo akčního hrdiny si zahrál charakterovou roli; výsledek tohoto "přerodu" byl pak kritikou náležitě oceněn.

    56%

    V této komedii scénáristy Johna Saylese a režiséra Billa Forsytha si Burt Reynolds zahrál Ernieho, stárnoucího profesionálního lupiče a kasaře, který ví o svém "řemeslu" víc než většina "kolegů z branže". Jedné noci Ernie nenápadně vklouzne do vytipovaného domu, jen aby zjistil, že už jej někdo předešel. Oním konkurentem je Mike, mladík, kterému je jen něco málo přes dvacet a který rád leze lidem do domů, aby jim vzal ledničku útokem a díval se u nich na televizi. Ernieho nejprve Mikeova lehkomyslnost trochu zaskočí, ale zároveň na něj udělá dojem jeho zjevný talent; je přesvědčený, že mladík má vlohy k tomu, aby se z něj stal prvotřídní lupič, a tak mu nabídne, jestli by se Mike nechtěl stát jeho chráněncem a žákem. Mladík souhlasí a brzy už pracují spolu. Zkušený Ernie se mu snaží vysvětlovat, jak důležité je, aby všechno vždycky proběhlo co nejbezpečněji, zatímco impulsivní Casey sáhne po každé možnosti, která nabízí rychlý výdělek, a dokáže ho stejně tak rychle utratit. Snímek Vloupání byl pro Burta Reynoldse zlomovým počinem v tom smyslu, že přiznal svůj věk a místo akčního hrdiny si zahrál charakterovou roli; výsledek tohoto "přerodu" byl pak kritikou náležitě oceněn.

    5