Sam Winston: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Sam Winston: Filmy a seriály

  • Modrý anděl
    Modrý anděl (1930)
    Film
    • Edison
    78%
    1
  • Rudá carevna
    Rudá carevna (1934)
    Film
    Rudá carevna je Sternbergovým dalším filmem s Marlene Dietrichovou, jejíž filmový obraz sám vymodeloval v typ chladné krásky, oplývající jak rafinovaností, tak téměř dětskou nevinností. Právě v Rudé carevně mohla Dietrichová rozehrát obě tyto polohy, když se její hrdinka proměňovala z naivní německé princezny v mocnou vládkyni Kateřinu II. Film překvapí originální stylizací hereckých výkonů a především výtvarné stránky. Ke hře světel a stínů, tak příznačné pro autora, k využití mlhy, kouře, závěsů a tajných dveří se připojuje značné množství bizarních vyřezávaných postav, plnících veškeré funkce zařízení paláce: mají podobu židlí, svícnů, lože, trůnu... Je pozoruhodné, že navzdory tomuto symbolickému vyjádření jsou v Rudé carevně, natočené výhradně v amerických ateliérech, přítomny drsné poměry té doby, například v brutálních vizích hrdinčina dospívání.
    Žánry:AkčníDrama
    74%
    Rudá carevna je Sternbergovým dalším filmem s Marlene Dietrichovou, jejíž filmový obraz sám vymodeloval v typ chladné krásky, oplývající jak rafinovaností, tak téměř dětskou nevinností. Právě v Rudé carevně mohla Dietrichová rozehrát obě tyto polohy, když se její hrdinka proměňovala z naivní německé princezny v mocnou vládkyni Kateřinu II. Film překvapí originální stylizací hereckých výkonů a především výtvarné stránky. Ke hře světel a stínů, tak příznačné pro autora, k využití mlhy, kouře, závěsů a tajných dveří se připojuje značné množství bizarních vyřezávaných postav, plnících veškeré funkce zařízení paláce: mají podobu židlí, svícnů, lože, trůnu... Je pozoruhodné, že navzdory tomuto symbolickému vyjádření jsou v Rudé carevně, natočené výhradně v amerických ateliérech, přítomny drsné poměry té doby, například v brutálních vizích hrdinčina dospívání.
    Žánry:AkčníDrama
    2
  • Maroko
    Maroko (1930)
    Film

    Po světovém úspěchu Modrého anděla se režisér Sternberg vrátil do Hollywoodu, aby představil Americe svůj senzační herecký objev, Marlene Dietrichovou. Pro její zdejší debut vybral působivou roli kabaretní zpěvačky kdesi na pokraji severoafrické pouště, nedaleko kasáren nechvalně proslulé cizinecké legie. Také v Maroku Dietrichová představovala navýsost erotický typ, ženu volných mravů, ale zároveň aristokratického chování, zpívající poblouzněným ctitelům z posádky svůdným, zastřeným hlasem píseň Co vám mohu nabídnout. Sternberg si dal záležet, aby svoji hvězdu prezentoval americkému obecenstvu co nejpoutavějším způsobem, a tak ji oblékal do pánského smokingu, nechával ji rozehrát sexuálně dvojznačné scény (např. při svém vystoupení políbí ženu v publiku) a dovedl příběh jejího rozhodování mezi dvěma muži k překvapujícímu finále.

    68%

    Po světovém úspěchu Modrého anděla se režisér Sternberg vrátil do Hollywoodu, aby představil Americe svůj senzační herecký objev, Marlene Dietrichovou. Pro její zdejší debut vybral působivou roli kabaretní zpěvačky kdesi na pokraji severoafrické pouště, nedaleko kasáren nechvalně proslulé cizinecké legie. Také v Maroku Dietrichová představovala navýsost erotický typ, ženu volných mravů, ale zároveň aristokratického chování, zpívající poblouzněným ctitelům z posádky svůdným, zastřeným hlasem píseň Co vám mohu nabídnout. Sternberg si dal záležet, aby svoji hvězdu prezentoval americkému obecenstvu co nejpoutavějším způsobem, a tak ji oblékal do pánského smokingu, nechával ji rozehrát sexuálně dvojznačné scény (např. při svém vystoupení políbí ženu v publiku) a dovedl příběh jejího rozhodování mezi dvěma muži k překvapujícímu finále.

    3
  • Žena a tatrman
    Žena a tatrman (1935)
    Film

    Podle románu >>La Femme et la Pantin<< od Piera Louyse zpracoval John Dos Passos. V celém Španělsku není druhé ženy tak krásné, tak uchvacující a tak obletované jako je tanečnice Concha Perezová. Ale její srdce zůstává chladným a bez citu. Je veselá doba karnevalu, v jehož znamení žije celé jihošpanělské městečko. Pohroužena do bezstarostného, radostného víru zdá se být krásná Concha pravým vtělením jeho lehkomyslného, hravého ducha a zdá se mít pro sebe zamluvena všechna jeho romantická dobrodružství. Její krásné oči, vyzývavě hledící zpod masky, přivábí pozornost Antonia, mladého politického uprchlíka, který se bez dovolení vrátil potají do Španělska...

    66%

    Podle románu >>La Femme et la Pantin<< od Piera Louyse zpracoval John Dos Passos. V celém Španělsku není druhé ženy tak krásné, tak uchvacující a tak obletované jako je tanečnice Concha Perezová. Ale její srdce zůstává chladným a bez citu. Je veselá doba karnevalu, v jehož znamení žije celé jihošpanělské městečko. Pohroužena do bezstarostného, radostného víru zdá se být krásná Concha pravým vtělením jeho lehkomyslného, hravého ducha a zdá se mít pro sebe zamluvena všechna jeho romantická dobrodružství. Její krásné oči, vyzývavě hledící zpod masky, přivábí pozornost Antonia, mladého politického uprchlíka, který se bez dovolení vrátil potají do Španělska...

    4
  • Shanghai Gesture, The
    Shanghai Gesture, The (1941)
    Film

    O zfilmování stejnojmenného dramatu Johna Coltona usilovalo od roku 1926 několik studií. Cenzurní dohled však zůstával neoblomný. Předloha se zabývala prostředím nevěstince, mezirasovým vztahem, nemanželským dítětem, otroctvím bělochů v Orientu, vraždou, nymfomanií a drogovou závislostí. I první verze scénáře z roku 1941 byla zamítnuta na základě námitek proti "vulgární sexuální nevázanosti a nedostatečné přítomnosti morálních hodnot". Do filmové podoby se hra dostala jen v upravené podobě. Děj se odehrává v hráčském doupěti, jehož majitelka plánuje nemilosrdnou pomstu na svém domnělém svůdci prostřednictvím jeho dcery Poppy, vášnivé kuřačky opia a gamblerky. Sternberg film řadil mezi ta svá díla, u nichž "necítil příliš velkou touhu je obhajovat". Přesto jde z hlediska jeho tvorby o zajímavý film s dekadentní atmosférou kasin a opiových dýchánků.

    Žánry:DramaFilm Noir
    65%

    O zfilmování stejnojmenného dramatu Johna Coltona usilovalo od roku 1926 několik studií. Cenzurní dohled však zůstával neoblomný. Předloha se zabývala prostředím nevěstince, mezirasovým vztahem, nemanželským dítětem, otroctvím bělochů v Orientu, vraždou, nymfomanií a drogovou závislostí. I první verze scénáře z roku 1941 byla zamítnuta na základě námitek proti "vulgární sexuální nevázanosti a nedostatečné přítomnosti morálních hodnot". Do filmové podoby se hra dostala jen v upravené podobě. Děj se odehrává v hráčském doupěti, jehož majitelka plánuje nemilosrdnou pomstu na svém domnělém svůdci prostřednictvím jeho dcery Poppy, vášnivé kuřačky opia a gamblerky. Sternberg film řadil mezi ta svá díla, u nichž "necítil příliš velkou touhu je obhajovat". Přesto jde z hlediska jeho tvorby o zajímavý film s dekadentní atmosférou kasin a opiových dýchánků.

    Žánry:DramaFilm Noir
    5