?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kazushi Watanabe: Filmy a seriály

  • Bizita Q
    Bizita Q (2001)
    FilmRole: The visitor

    Takashi Miike si mezinárodní proslulost získal bizarně násilnými filmy jako Konkurs či Ichi the Killer, ale jeho filmografie obsahuje příspěvky z takřka všech filmových kategorií od kriminálek přes muzikály až po artfilmy. Solitérní tvůrce každoročně podle cizích scénářů natočí čtyři až pět zakázkových snímků, kterým dává nezaměnitelný styl. Miikeho tvůrčí rukopis se vyznačuje svobodomyslnou interpretací scénářů a hravým přístupem k žánrům i schématům. Visitor Q je jeho černohumorný a bláznivý, ale současně maximálně procítěný příspěvek do série filmů se zastřešujícím tématem opravdová láska, který představuje osobitou prafrázi na typické japonské filmy, kde členové disfunkčních rodin hledají cestu ke vzájemnému soužití. Zdejší hrdinové dojdou rodinné idyly přes incest, prostituci, drogy, šikanu, nevěru, nekrofilii a vraždu. (oficiální text distributora)

    Žánry:DramaHororThrillerKomedie
    65%

    Takashi Miike si mezinárodní proslulost získal bizarně násilnými filmy jako Konkurs či Ichi the Killer, ale jeho filmografie obsahuje příspěvky z takřka všech filmových kategorií od kriminálek přes muzikály až po artfilmy. Solitérní tvůrce každoročně podle cizích scénářů natočí čtyři až pět zakázkových snímků, kterým dává nezaměnitelný styl. Miikeho tvůrčí rukopis se vyznačuje svobodomyslnou interpretací scénářů a hravým přístupem k žánrům i schématům. Visitor Q je jeho černohumorný a bláznivý, ale současně maximálně procítěný příspěvek do série filmů se zastřešujícím tématem opravdová láska, který představuje osobitou prafrázi na typické japonské filmy, kde členové disfunkčních rodin hledají cestu ke vzájemnému soužití. Zdejší hrdinové dojdou rodinné idyly přes incest, prostituci, drogy, šikanu, nevěru, nekrofilii a vraždu. (oficiální text distributora)

    Žánry:DramaHororThrillerKomedie
    1
  • Fonotune: Elektropohádka
    Fonotune: Elektropohádka (2018)
    FilmRole: Analog

    V podivné vizi světa oproštěného o jakékoli emoce, se několik lidí, kteří se zcela uzavřeli do sebe a zasvětili své identity hudbě, vydává na pouť do velké bílé pustiny, aby se zde stali svědky finální kosmické performance mýtické rockové hvězdy. Německý grafik, designer a režisér minimalistických videoklipů FINT se v celovečerním debutu vyznává ze své obsese hudbou, ale také z formativní inspirace vyšinutými žánrovými hybridy z Japonska přelomu tisíciletí, v čele s bizarními kinematografickými úkazy jako Survive Style 5+ nebo Wild Zero. Ostatně v hlavních rolích se vedle režiséra samotného objevují Kazuši Watanabe známý ze šťavnatého rodinného melodramatu Visitor Q či frontman ikonické japonské undergroundové kapely Guitar Wolf Seiji. Každý rok představuje nedílnou součást programu Otrlce film, který bude diváky provokovat svou jinakostí a nezařaditelností. Fonotune přímo vzniklo s ambicí zavrhnout veškeré žánry i vyprávěcí postupy a přijít s designovým pop-artovým filmovým útvarem, který prostřednictvím koncepčních postupů převzatých z manga komiksů umožní divákům, aby se odpoutali od tradičního vnímání filmu, a naopak aby se ponořili do naplňující prázdnoty. Na střetu tektonických desek evropských nových vln a japonských bizarů se formuje „Koyaanisqatsi s komiksovými postavami“ i „Tarkovský se sluchátky“, jak režisér sám shrnuje své dílo. Dodejme, že se současně jedná o konejšivě hypnotickou vizi nihilistického světa, kde jsou lidé tak uzavření do sebe, že při poslouchání vlastních rádií ani nepostřehnou, že končí svět. (Festival otrlého diváka)

    60%

    V podivné vizi světa oproštěného o jakékoli emoce, se několik lidí, kteří se zcela uzavřeli do sebe a zasvětili své identity hudbě, vydává na pouť do velké bílé pustiny, aby se zde stali svědky finální kosmické performance mýtické rockové hvězdy. Německý grafik, designer a režisér minimalistických videoklipů FINT se v celovečerním debutu vyznává ze své obsese hudbou, ale také z formativní inspirace vyšinutými žánrovými hybridy z Japonska přelomu tisíciletí, v čele s bizarními kinematografickými úkazy jako Survive Style 5+ nebo Wild Zero. Ostatně v hlavních rolích se vedle režiséra samotného objevují Kazuši Watanabe známý ze šťavnatého rodinného melodramatu Visitor Q či frontman ikonické japonské undergroundové kapely Guitar Wolf Seiji. Každý rok představuje nedílnou součást programu Otrlce film, který bude diváky provokovat svou jinakostí a nezařaditelností. Fonotune přímo vzniklo s ambicí zavrhnout veškeré žánry i vyprávěcí postupy a přijít s designovým pop-artovým filmovým útvarem, který prostřednictvím koncepčních postupů převzatých z manga komiksů umožní divákům, aby se odpoutali od tradičního vnímání filmu, a naopak aby se ponořili do naplňující prázdnoty. Na střetu tektonických desek evropských nových vln a japonských bizarů se formuje „Koyaanisqatsi s komiksovými postavami“ i „Tarkovský se sluchátky“, jak režisér sám shrnuje své dílo. Dodejme, že se současně jedná o konejšivě hypnotickou vizi nihilistického světa, kde jsou lidé tak uzavření do sebe, že při poslouchání vlastních rádií ani nepostřehnou, že končí svět. (Festival otrlého diváka)

    2