Josef von Báky: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Josef von Báky: Filmy a seriály

  • Dobrodružství barona Prášila
    Dobrodružství barona Prášila (1943)
    Film
    • Edison
    Na zámku Bodenwerder v Münchhausenu vyznává mladá baronka von Riedesel svou lásku charismatickému baronu Münchhausenovi. Její snoubenec, baron von Hartenfeld, se naproti tomu více zajímá o jinou věc: Münchhausenovy údajné legendární předky. V 18. století jeden z nich, spolu se svým věrným sluhou Kuchenreutterem zažíval všemožná fantastická dobrodružství: od proslavené jízdy na dělové kouli přes zajetí sultánem až po let balonem na Měsíc. Joseph Goebbels objednal hvězdně obsazený spektákl k příležitosti 25. výročí studia UFA v roce 1943. Záměrem bylo demonstrovat efektivnost a životaschopnost izolovaného německého filmového průmyslu. Autor Erich Kästner, jemuž byla nacistickým režimem zakázána umělecká činnost, dostal speciální povolení a pod pseudonymem mohl k filmu napsat scénář. Zatímco vojska wehrmachtu utrpěla začátkem roku 1943 rozhodující porážku u Stalingradu, bitvu o svůj vznik oslavil snímek DOBRODRUŽSTVÍ BARONA PRÁŠILA premiérou 5. března: striktní omezování rozpočtů, které bylo během války ve filmovém průmyslu nastaveno, se tohoto prestižního snímku netýkalo – trikový specialista Konstantin Irmen-Tschet měl při práci tak volnou ruku jako návrháři tisíců velkolepých dobových kostýmů. DOBRODRUŽSTVÍ BARONA PRÁŠILA dodnes zůstává nejdiskutovanějším “zábavním” filmem nacistického Německa. (Edisonline)
    67%
    Na zámku Bodenwerder v Münchhausenu vyznává mladá baronka von Riedesel svou lásku charismatickému baronu Münchhausenovi. Její snoubenec, baron von Hartenfeld, se naproti tomu více zajímá o jinou věc: Münchhausenovy údajné legendární předky. V 18. století jeden z nich, spolu se svým věrným sluhou Kuchenreutterem zažíval všemožná fantastická dobrodružství: od proslavené jízdy na dělové kouli přes zajetí sultánem až po let balonem na Měsíc. Joseph Goebbels objednal hvězdně obsazený spektákl k příležitosti 25. výročí studia UFA v roce 1943. Záměrem bylo demonstrovat efektivnost a životaschopnost izolovaného německého filmového průmyslu. Autor Erich Kästner, jemuž byla nacistickým režimem zakázána umělecká činnost, dostal speciální povolení a pod pseudonymem mohl k filmu napsat scénář. Zatímco vojska wehrmachtu utrpěla začátkem roku 1943 rozhodující porážku u Stalingradu, bitvu o svůj vznik oslavil snímek DOBRODRUŽSTVÍ BARONA PRÁŠILA premiérou 5. března: striktní omezování rozpočtů, které bylo během války ve filmovém průmyslu nastaveno, se tohoto prestižního snímku netýkalo – trikový specialista Konstantin Irmen-Tschet měl při práci tak volnou ruku jako návrháři tisíců velkolepých dobových kostýmů. DOBRODRUŽSTVÍ BARONA PRÁŠILA dodnes zůstává nejdiskutovanějším “zábavním” filmem nacistického Německa. (Edisonline)
    1
  • Luisa a Lotka
    Luisa a Lotka (1950)
    Film

    Západoněmecká veselohra. — Luisa a Lotka desítileté dívenky, jež se náhodou sešly v prázdninovém domově, zjistí, že jsou sestry-dvojčata. Marně se však domýšlejí, proč se jejich rodiče rozešli. Nakonec se rozhodly že se vymění. Luisa jela místo Lotky k matce a Lotka k otci. Na obě dívky čekalo mnoho perných chvil, protože hrát sestru, povahově zcela odlišnou, nebylo snadné. Jejich společná prázdninová fotografie a Lotčina nemoc ukončily hru. Matka s Luisou přiletěla do Vídně. Radost dívek ze shledání však byla kalena obavami, že je rodiče opět rozloučí. Přiblížil se den jejich jedenáctých narozenin. Dívky měly jen jediné přání: zůstat spolu a mít otce i matku. Rodiče, kteří se přes léta odloučení nepřestali mít rádi, ochotně jejich přání splnili. (FILMOVÝ PŘEHLED 47 / 1956)

    67%

    Západoněmecká veselohra. — Luisa a Lotka desítileté dívenky, jež se náhodou sešly v prázdninovém domově, zjistí, že jsou sestry-dvojčata. Marně se však domýšlejí, proč se jejich rodiče rozešli. Nakonec se rozhodly že se vymění. Luisa jela místo Lotky k matce a Lotka k otci. Na obě dívky čekalo mnoho perných chvil, protože hrát sestru, povahově zcela odlišnou, nebylo snadné. Jejich společná prázdninová fotografie a Lotčina nemoc ukončily hru. Matka s Luisou přiletěla do Vídně. Radost dívek ze shledání však byla kalena obavami, že je rodiče opět rozloučí. Přiblížil se den jejich jedenáctých narozenin. Dívky měly jen jediné přání: zůstat spolu a mít otce i matku. Rodiče, kteří se přes léta odloučení nepřestali mít rádi, ochotně jejich přání splnili. (FILMOVÝ PŘEHLED 47 / 1956)

    2
  • 3
  • 4