?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Alberto Taraglio: Filmy a seriály

  • Usměj se na mě
    Usměj se na mě (1998)
    Film
    Ameliův snímek o osudu dvou bratrů ze Sicílie, kteří plni naděje přicházejí do Turína hledat štěstí a místo toho nacházejí faleš, rozčarování a zradu, je rozdělen do šesti částí. Každá z nich se odehrává v jednom dni v průběhu šesti let od roku 1958 do roku 1964, každá je uvozena datem a podtitulem. Divák není zcela úmyslně seznamován z dějem, který se odehrál mezi popisovanými daty, o proběhlých událostech se dozvídá jen z konverzace. Amelio jej postupně vtahuje do děje a nabízí šokující změny v životě obou hlavních hrdinů. Vzájemný bratrský vztah je složitý a mnohdy bolestný. Starší Giovanni je negramotný, o to více si přeje, aby o dvanáct let mladší Pietro vystudoval, a stal se učitelem. Těžce pracuje a všechny vydělané peníze dává na Pietrovo studium. Tomu je však daleko bližší lehkomyslný život v zahálce a ve lži. Zatímco Giovanni bere do rukou knihy jako svátost, Pietro jimi opovrhuje a sní o lehkém žití. Takto rozehrává Amelio svůj příběh a zdálo by se, že jej bude i nadále vést v konvenci nastolené sentimentální roviny. Tvůrce má však pro diváka přichystány v průběhu šesti let překvapivé zvraty v osudu obou bratrů. Ani jeden z nich není tak docela tím, kým se na počátku při zjednodušeném pohledu zdál být, ani na jednoho z nich nečeká osud tak jednoduše předvídatelný z prvních scén filmu, o to více však logický v jeho závěru.
    Žánry:Drama
    72%
    Ameliův snímek o osudu dvou bratrů ze Sicílie, kteří plni naděje přicházejí do Turína hledat štěstí a místo toho nacházejí faleš, rozčarování a zradu, je rozdělen do šesti částí. Každá z nich se odehrává v jednom dni v průběhu šesti let od roku 1958 do roku 1964, každá je uvozena datem a podtitulem. Divák není zcela úmyslně seznamován z dějem, který se odehrál mezi popisovanými daty, o proběhlých událostech se dozvídá jen z konverzace. Amelio jej postupně vtahuje do děje a nabízí šokující změny v životě obou hlavních hrdinů. Vzájemný bratrský vztah je složitý a mnohdy bolestný. Starší Giovanni je negramotný, o to více si přeje, aby o dvanáct let mladší Pietro vystudoval, a stal se učitelem. Těžce pracuje a všechny vydělané peníze dává na Pietrovo studium. Tomu je však daleko bližší lehkomyslný život v zahálce a ve lži. Zatímco Giovanni bere do rukou knihy jako svátost, Pietro jimi opovrhuje a sní o lehkém žití. Takto rozehrává Amelio svůj příběh a zdálo by se, že jej bude i nadále vést v konvenci nastolené sentimentální roviny. Tvůrce má však pro diváka přichystány v průběhu šesti let překvapivé zvraty v osudu obou bratrů. Ani jeden z nich není tak docela tím, kým se na počátku při zjednodušeném pohledu zdál být, ani na jednoho z nich nečeká osud tak jednoduše předvídatelný z prvních scén filmu, o to více však logický v jeho závěru.
    Žánry:Drama
    1
  • Campo di battaglia
    Campo di battaglia (2024)
    Film
    V historickém dramatu Campo di battaglia sledujeme dva přátele z dětství, Stefana a Giulia, kteří během první světové války slouží ve vojenské nemocnici jako doktoři. Denně musejí ošetřovat bezpočet těžce raněných vojáků, z nichž mnozí si svá zranění způsobili sami, aby se nemuseli vracet zpět do boje. Stefano nemá pro tyto muže sebemenší pochopení, Giulio však projevuje v tomto ohledu mnohem větší míru tolerance a pochopení. Mezitím, co oba musí řešit tyto případy dezerce, jejich společná přítelkyně Anna si povšimne, že stav mnohých pacientů se záhadně zhoršuje. První podezření padne na to, že se po nemocnici pohybuje sabotér. Mohlo by to však být něco daleko horšího…
    64%
    V historickém dramatu Campo di battaglia sledujeme dva přátele z dětství, Stefana a Giulia, kteří během první světové války slouží ve vojenské nemocnici jako doktoři. Denně musejí ošetřovat bezpočet těžce raněných vojáků, z nichž mnozí si svá zranění způsobili sami, aby se nemuseli vracet zpět do boje. Stefano nemá pro tyto muže sebemenší pochopení, Giulio však projevuje v tomto ohledu mnohem větší míru tolerance a pochopení. Mezitím, co oba musí řešit tyto případy dezerce, jejich společná přítelkyně Anna si povšimne, že stav mnohých pacientů se záhadně zhoršuje. První podezření padne na to, že se po nemocnici pohybuje sabotér. Mohlo by to však být něco daleko horšího…
    2
  • 3
  • 4