Hans-Eric Stenborg: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Hans-Eric Stenborg: Filmy a seriály

  • Emil i Lönneberga
    Emil i Lönneberga (1975)
    Seriál
    Příběhy malého chlapce, který žije se svou rodinou ve vesnici Lönnebergy. Emil je typický malý nezbedník s přirozeným talentem dělat problémy. Není dne, kdy by se mu v honbě za zábavou nepodařilo něco provést. Mnohokrát však i s dobrými úmysly zkomplikuje život sobě i svému okolí, za což si vždy musí od svého přísného otce odsedět trest v kůlně.
    Žánry:Rodinný
    76%
    Příběhy malého chlapce, který žije se svou rodinou ve vesnici Lönnebergy. Emil je typický malý nezbedník s přirozeným talentem dělat problémy. Není dne, kdy by se mu v honbě za zábavou nepodařilo něco provést. Mnohokrát však i s dobrými úmysly zkomplikuje život sobě i svému okolí, za což si vždy musí od svého přísného otce odsedět trest v kůlně.
    Žánry:Rodinný
    1
  • Emil och griseknoen
    Emil och griseknoen (1973)
    Film

    Švédska detská filmová veselohra, nakrútená podľa knihy A. Lindgrenovej. Rodinný film podle stejnojmenné knihy Astrid Lindgrenové.
    Dvanáctiletý Michal je postrachem pro celé své okolí. V dobrém úmyslu ničí nervy rodičům i malé sestřičce. Typické pro něj je, že po každém maléru se zavře do kůlny a vyřezává si dřevěnou figurku - a že už jich má na sto. Ale Michal není jen rošťák; když dospělý Anton dostane otravu krve, neváhá ho Michal dovézt ve sněhové bouři k doktorovi.(Robbi)

    Žánry:Rodinný
    68%

    Švédska detská filmová veselohra, nakrútená podľa knihy A. Lindgrenovej. Rodinný film podle stejnojmenné knihy Astrid Lindgrenové.
    Dvanáctiletý Michal je postrachem pro celé své okolí. V dobrém úmyslu ničí nervy rodičům i malé sestřičce. Typické pro něj je, že po každém maléru se zavře do kůlny a vyřezává si dřevěnou figurku - a že už jich má na sto. Ale Michal není jen rošťák; když dospělý Anton dostane otravu krve, neváhá ho Michal dovézt ve sněhové bouři k doktorovi.(Robbi)

    Žánry:Rodinný
    2
  • Thriller - en grym film
    Thriller - en grym film (1974)
    FilmRole: Sex Buyer

    Jeden z filmů, které Quentin Tarantino hrdě uvádí coby inspirační zdroje pro svůj proslulý epos Kill Bill, vychází z klasického exploatačního konceptu „znásilnění a pomsta“, ale dovádí klíčové motivy snímků o mstících se ženách až do mezních hranic. Dívka z venkova, která v dětství následkem znásilnění oněměla, je během cesty do města omámena krutým pasákem. Ten ji učiní závislou na drogách, čehož využívá jako motivaci, aby pro něho pracovala. Po sérii dalších bestiálních událostí začne dívka plánovat pomstu. Vpravdě „drsný film“ si zaslouží pozornost mimo jiné díky scénám, v nichž je hrdinka nucena k prostituci. Ty totiž zahrnují detailní pornografické záběry kopulací, které mají diváky znechutit a následně ospravedlňovat hrdinčinu krvavou vendetu.

    Švédský režisér Bo Arne Vibenius začínal jako asistent režie na filmech Ingmara Bergmana (např. na estéty adorované Personě) a Thriller točil jako záměrně skandální dílo, jímž chtěl pokrýt finanční ztrátu svého předcházejícího filmu pro dětské publikum. Snímek proto vedle zmíněných pornografických postupů obsahuje všechny myslitelné atrakce exploatační kinematografie od motivu drogové závislosti přes akční scény až po gore záběry (punc legendy získal záběr vyříznutí oka, který byl údajně natáčen bez triků za použití mrtvoly). Hlavní roli ztvárnila mezinárodně populární švédská hvězdička erotických snímků Christina Lindberg, pro niž byl Thriller fenomenálním vyvrcholením její kariéry. Film byl ve Švédsku zakázán a v dalších zemích neprošel přes ratingové komise. (Festival otrlého diváka)

    60%

    Jeden z filmů, které Quentin Tarantino hrdě uvádí coby inspirační zdroje pro svůj proslulý epos Kill Bill, vychází z klasického exploatačního konceptu „znásilnění a pomsta“, ale dovádí klíčové motivy snímků o mstících se ženách až do mezních hranic. Dívka z venkova, která v dětství následkem znásilnění oněměla, je během cesty do města omámena krutým pasákem. Ten ji učiní závislou na drogách, čehož využívá jako motivaci, aby pro něho pracovala. Po sérii dalších bestiálních událostí začne dívka plánovat pomstu. Vpravdě „drsný film“ si zaslouží pozornost mimo jiné díky scénám, v nichž je hrdinka nucena k prostituci. Ty totiž zahrnují detailní pornografické záběry kopulací, které mají diváky znechutit a následně ospravedlňovat hrdinčinu krvavou vendetu.

    Švédský režisér Bo Arne Vibenius začínal jako asistent režie na filmech Ingmara Bergmana (např. na estéty adorované Personě) a Thriller točil jako záměrně skandální dílo, jímž chtěl pokrýt finanční ztrátu svého předcházejícího filmu pro dětské publikum. Snímek proto vedle zmíněných pornografických postupů obsahuje všechny myslitelné atrakce exploatační kinematografie od motivu drogové závislosti přes akční scény až po gore záběry (punc legendy získal záběr vyříznutí oka, který byl údajně natáčen bez triků za použití mrtvoly). Hlavní roli ztvárnila mezinárodně populární švédská hvězdička erotických snímků Christina Lindberg, pro niž byl Thriller fenomenálním vyvrcholením její kariéry. Film byl ve Švédsku zakázán a v dalších zemích neprošel přes ratingové komise. (Festival otrlého diváka)

    3